Milka skriver:
hej eva 
nu vil jeg lige spørge sig om noget her, uden at vide om du er enemor eller hvordan 
du foreslog trådstarteren at lave et fotoalbum bla. med billeder af barnets far (som det ikke kender). det er da en interessant ide ...
jeg er selv alene med tvillinger på 14 mdr. de kender ikke deres far. gruer lidt for den dag hvor de begynder at undre sig over hvor han er henne, og hvad jeg svarer til det! mener du, at det er bedst at ligefrem have billeder af manden liggende og sige: det er jeres far og han vil ikke kendes ved jer? 
det lyder måske lidt sort og hvidt, jeg er bare ret nysgerrig hvordan andre håndterer det. er du i samme situation, og hvordan har du tacklet det?
knus camilla
heey..
vil bare lige fortælle min lille historie til dig for lyder lidt som om du godt kunne bruge den...
her hjemme har han billeder af sin far i et foto album.. og et billed af hans far hængene over hans seng.. Noah er nu begyndt at sige nat far og gi den en mys hver aften inden han går i seng..
det har været en meget stor hjælp for ham..
(ved godt det ikke er helt det samme da Noahs far i en periode har været en del af hans liv, men ikke er det mere.. og jeg ahr nu prøvet at forklare Noah at det er fordi hans far ikke kan være her.. og når nu han ikke kan det har han et billed af ham hængene.. så kan han altid få den rigtige version når han bliver ældre)
Anmeld