Min søn savner sin far. Nogen der er i samme sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Lene-Oliver

N&J skriver:

Hvor er det bare fantastisk og dejligt at læse...  hvor er jeg glad på jeres vejne og glad for at læse at der findes gode mænd derude, også selvom det krævede et ordentlig spark bagi.. 

Som jeg også sagde til ham, beder sent end aldrig og han kunne virkelig se hvor meget der var sket på det år hvor han ikke har set ham.

Han skrev for en time siden at nu havde han været ude og købe sandkasse til ham. Så Jeg håber og ber´til at det er for alvor at han vil ind i hans liv nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

vingummibamse

Milka skriver:

hej eva

nu vil jeg lige spørge sig om noget her, uden at vide om du er enemor eller hvordan

du foreslog trådstarteren at lave et fotoalbum bla. med billeder af barnets far (som det ikke kender). det er da en interessant ide ...

jeg er selv alene med tvillinger på 14 mdr. de kender ikke deres far. gruer lidt for den dag hvor de begynder at undre sig over hvor han er henne, og hvad jeg svarer til det! mener du, at det er bedst at ligefrem have billeder af manden liggende og sige: det er jeres far og han vil ikke kendes ved jer?

det lyder måske lidt sort og hvidt, jeg er bare ret nysgerrig hvordan andre håndterer det. er du i samme situation, og hvordan har du tacklet det?

knus camilla

heey..

vil bare lige fortælle min lille historie til dig for lyder lidt som om du godt kunne bruge den...

her hjemme har han billeder af sin far i et foto album.. og et billed af hans far hængene over hans seng.. Noah er nu begyndt at sige nat far og gi den en mys hver aften inden han går i seng..

det har været en meget stor hjælp for ham..

(ved godt det ikke er helt det samme da Noahs far i en periode har været en del af hans liv, men ikke er det mere.. og jeg ahr nu prøvet at forklare Noah at det er fordi hans far ikke kan være her.. og når nu han ikke kan det har han et billed af ham hængene.. så kan han altid få den rigtige version når han bliver ældre)

Anmeld

28. juni 2010

N&J

Lene-Oliver skriver:

Som jeg også sagde til ham, beder sent end aldrig og han kunne virkelig se hvor meget der var sket på det år hvor han ikke har set ham.

Han skrev for en time siden at nu havde han været ude og købe sandkasse til ham. Så Jeg håber og ber´til at det er for alvor at han vil ind i hans liv nu.

Ja, hold da op, det virker da som om han faktisk forsøger, og det tæller jo en hel del.. ;O)

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

Lene-Oliver skriver:

Puha det minder alt for meget om den situration jeg står i med Olivers far øv at de bare sådan kan vælge så skønne børn fra.

Jeg snakkede med Olivers far op til jul, og han ville gerne se ham i hans fine jakkesæt så jeg skulle sende et billed men da han ikke kunne modtage mms, skulle jeg sende det til hans mors nr. Der gemte jeg det, men kunne ikke rigtig få mig selv til at skrive.

Men som månederne er gået kan jeg mærke at Oliver mangler noget af den familie i sit liv, så jeg prøvede og sende en sms om at hvis de havde lyst var de mere end velkommende til at komme op og se ham.

Jeg havde forinden det sagt det flere gange til hans far at han gerne måtte sige det til sin mor, men det er desværre aldrig kommet vider på trods af at han forsikrede mig om at han nok skulle sige det vider.

Men Farmor ringede 2 min efter min besked og spurgte om vi var hjemme samme dag, så det var en stor lettelse.

Vidste de godt, at Oliver eksisterede? Min datter, Laura, på 8 mdr. ser sin far, men han har intet fortalt til sin familie om hende, selvom hun nu er 8 mdr..

Hvor er det dejligt for Oliver, at han har mødt sin bedsteforældre

K.h. Linda

Anmeld

30. juni 2010

Pige2009

Og nu har jeg så læst resten af tråden... Tillykke med gennembruddet mht. Olivers far! Det er da bare fantastisk

Anmeld

30. juni 2010

Lene-Oliver

Baagøe skriver:

Vidste de godt, at Oliver eksisterede? Min datter, Laura, på 8 mdr. ser sin far, men han har intet fortalt til sin familie om hende, selvom hun nu er 8 mdr..

Hvor er det dejligt for Oliver, at han har mødt sin bedsteforældre

K.h. Linda

De har vidst at Oliver har eksiteret hele tiden, men jeg har fra dag et sagt til dennis (olivers far) at han måtte sige til sine forældre at de var mere end velkommende. men det var først da jeg selv ringede til hans mor at de fik af vide at de gerne måtte komme op (han havde "glemt" at sige det til dem)

Anmeld

21. september 2010

Lene-Oliver

Opdatering

Oliver og hans far har stadig kontakt og det bliver mere og mere. Oliver var for første gang hjemme hos ham, uden mor i lørdags og det var gået super godt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. september 2010

N&J

Lene-Oliver skriver:

Opdatering

Oliver og hans far har stadig kontakt og det bliver mere og mere. Oliver var for første gang hjemme hos ham, uden mor i lørdags og det var gået super godt

Hvor er det en fantastisk opdatering..  bliver virkelig glad på jeres vejne.. 

Anmeld

21. september 2010

Pige2009

Lene-Oliver skriver:

Opdatering

Hvor er det bare skønt - både for far og søn!  men også for dig, så du også kommer til at få lidt tid til dig selv, når han er hos sin far.

K.h. Linda

Anmeld

22. september 2010

Lene-Oliver

Ja det er fantastisk, og selvom der er gået så lang tid havde de far og søn båndet imellem sig med det samme. de er virkellig pot og pande. så det er så lækkert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.