Lene-Oliver skriver:
Hej alle sammen.
Min søn bliver 2år d.18maj og han har aldrig haft sin far i sit liv, hans far valgte os fra da jeg var 4 måneder henne og min søn Oliver har aldrig set ham. 
Nu er Oliver begyndt og spøger hvor er min far? Og hver gang han ser en mand siger han far.
Det er ekstemt hårdt, for hvad siger man til guldklumpen, som er for lille til at forstå en lang fortælling og stor nok til at forstå at far ikke er der?
Et andet problem jeg har, er at man er begyndt at kunne mærke han mangler den her mand i hans liv, en som han rigtig kan tumle med. Er der nogle som ved om der er nogle grupper for enlige forældre (både fædre og mødre) i midtjylland, hvor man kan mødes og børnene kan tumle og lege.
Mange hilsner Lene
Hej!
jeg ved udemærket hvordan du har det, min datters far valgte også os fra da jeg var i 6 mdr. Jessica blev 2 år d. 14 feb.og hun har heller aldrig set sin far og hun er begyndt at sige at hun tegner far!!!! og hun spørger hvor er far???
jeg er efter lang snak med min egen mor, besluttet at sige til hende næste gang dette opstår, at hendes far ikke bor her hos os, men et andet sted. jeg mener at det er sundt for hende, at hun ved at han er der ude et sted, men bare ikke her hos os!
jeg ved at der med alderen kommer mere uddybende spørgsmål ang. hendes far og hans manglende tilstedeværelse, men det tager jeg til den tid- det er hun slet ikke gammel nok til endnu.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld