Min søn savner sin far. Nogen der er i samme sted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

N&J

Lene-Oliver skriver:

Puha det minder alt for meget om den situration jeg står i med Olivers far øv at de bare sådan kan vælge så skønne børn fra.

Jeg snakkede med Olivers far op til jul, og han ville gerne se ham i hans fine jakkesæt så jeg skulle sende et billed men da han ikke kunne modtage mms, skulle jeg sende det til hans mors nr. Der gemte jeg det, men kunne ikke rigtig få mig selv til at skrive.

Men som månederne er gået kan jeg mærke at Oliver mangler noget af den familie i sit liv, så jeg prøvede og sende en sms om at hvis de havde lyst var de mere end velkommende til at komme op og se ham.

Jeg havde forinden det sagt det flere gange til hans far at han gerne måtte sige det til sin mor, men det er desværre aldrig kommet vider på trods af at han forsikrede mig om at han nok skulle sige det vider.

Men Farmor ringede 2 min efter min besked og spurgte om vi var hjemme samme dag, så det var en stor lettelse.

det syntes jeg bare er så stort.. og hvor er det bare fantastisk dejligt for din dreng.. jeg håber jeg en dag finder en mand med en rigtig dejlig mor der gerne vil være bedste til min datter og måske kommende børnebørn.. 

Men ja de er ikke rigtig kloge de mænd, de går glip af noget af det største i livet, og når de så engang fortryder den beslutning, så må vi håbe at det ikke er for sent.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Lene-Oliver

Jeg håber også jeg en dag møder en god mand der kan tage min dreng til sig som var han hans egen.

Men mon ikke vi er heldige

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Lene-Oliver skriver:

Jeg håber også jeg en dag møder en god mand der kan tage min dreng til sig som var han hans egen.

Men mon ikke vi er heldige

Vi kan da i hvert fald håbe.. 

Anmeld

6. maj 2010

felicity

Lene-Oliver skriver:

Hej alle sammen.

Min søn bliver 2år d.18maj og han har aldrig haft sin far i sit liv, hans far valgte os fra da jeg var 4 måneder henne og min søn Oliver har aldrig set ham.

Nu er Oliver begyndt og spøger hvor er min far? Og hver gang han ser en mand siger han far. Det er ekstemt hårdt, for hvad siger man til guldklumpen, som er for lille til at forstå en lang fortælling og stor nok til at forstå at far ikke er der?

Et andet problem jeg har, er at man er begyndt at kunne mærke han mangler den her mand i hans liv, en som han rigtig kan tumle med. Er der nogle som ved om der er nogle grupper for enlige forældre (både fædre og mødre) i midtjylland, hvor man kan mødes og børnene kan tumle og lege.

Mange hilsner Lene

Hej!

jeg ved udemærket hvordan du har det, min datters far valgte også os fra da jeg var i 6 mdr. Jessica blev 2 år d. 14 feb.og hun har heller aldrig set sin far og hun er begyndt at sige at hun tegner far!!!! og hun spørger hvor er far???

jeg er efter lang snak med min egen mor, besluttet at sige til hende næste gang dette opstår, at hendes far ikke bor her hos os, men et andet sted. jeg mener at det er sundt for hende, at hun ved at han er der ude et sted, men bare ikke her hos os!

jeg ved at der med alderen kommer mere uddybende spørgsmål ang. hendes far og hans manglende tilstedeværelse, men det tager jeg til den tid- det er hun slet ikke gammel nok til endnu.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. maj 2010

Lene-Oliver

felicity skriver:

Hej!

jeg ved udemærket hvordan du har det, min datters far valgte også os fra da jeg var i 6 mdr. Jessica blev 2 år d. 14 feb.og hun har heller aldrig set sin far og hun er begyndt at sige at hun tegner far!!!! og hun spørger hvor er far???

jeg er efter lang snak med min egen mor, besluttet at sige til hende næste gang dette opstår, at hendes far ikke bor her hos os, men et andet sted. jeg mener at det er sundt for hende, at hun ved at han er der ude et sted, men bare ikke her hos os!

jeg ved at der med alderen kommer mere uddybende spørgsmål ang. hendes far og hans manglende tilstedeværelse, men det tager jeg til den tid- det er hun slet ikke gammel nok til endnu.

Først vil jeg lige sige hvor en utrolig smuk datter du har!

Min søns dagplejemor råede mig til at når Oliver pejer på en mand og sige far, skal jeg sige nej far er på arbejde. Det forbinder de med en der ikke er der lige nu men kommer på et tidspunkt og hvis vi så er der hjemme og han spøger til ham siger jeg også at han ikke bor hos os.

Jeg har lige modtaget den bog jeg har fået lavet hvor der er billeder af alle familie medlemmer (også far) det har hjulpet rigtig meget, nu har han fået sat ansigt på ham og han siger det ikke til alle og enhver. for bare 14dage siden satte vi os ind i en bil med min kammerat og han kiggede på ham og sagde hej far. Jeg syntes det var så pinligt, men bogen har givet ham meget mere ro. Nu siger han far er i bogen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. maj 2010

felicity

Lene-Oliver skriver:

Min søns dagplejemor råede mig til at når Oliver pejer på en mand og sige far, skal jeg sige nej far er på arbejde. Det forbinder de med en der ikke er der lige nu men kommer på et tidspunkt og hvis vi så er der hjemme og han spøger til ham siger jeg også at han ikke bor hos os.

Jeg har lige modtaget den bog jeg har fået lavet hvor der er billeder af alle familie medlemmer (også far) det har hjulpet rigtig meget, nu har han fået sat ansigt på ham og han siger det ikke til alle og enhver. for bare 14dage siden satte vi os ind i en bil med min kammerat og han kiggede på ham og sagde hej far. Jeg syntes det var så pinligt, men bogen har givet ham meget mere ro. Nu siger han far er i bogen.

Hej Lene-Oliver

tak for de søde ord om min datter:0) og jeg kan kun sige, at hold da op en lækker dreng du har der!!! sejt hår ;0)

jeg kan kun give dig ret i det med at kunne sætte ansigt på er kanont vigtigt for de små... det er bare ikke altid nemt. Jeg har desværre ingen billeder af Jessies far, så der kan jeg ikke gøre så meget, da jeg på ingen måder har kontakt til hans familie. men det jeg kan gøre er altid at være der for hende og fortælle hende at hun har en far!   jeg tror det er uhyre vigtigt for hende at vide at han eksistere.

men jeg har på fornemmelsen af at der venter den sødeste fyr lige rundt om hjørnet, som forelsker sig i både mig og jessica;0) nu må vi se,,, tror allerede jeg har ham i sigtekornet hehe!

Anmeld

27. juni 2010

Lene-Oliver

Så er der endelig sket store fremskridt i vores sag, Oliver var for første gang sammen med sin far i fredags.

Vi tog ud og besøgte Olivers farmor og vi havde så aftalt at hans far skulle komme der ud.

Han legede med ham hele tiden og Oliver nød det rigtig meget så nu håber og krydser jeg fingre for at han tager sig sammen denne gang og det ikke kun lige er den ene gang

Anmeld

27. juni 2010

klmf

Lene-Oliver skriver:

Ville bare lige sige at jeg har læst tråden af ren og skær nysgerrighed.

Og så nåede jeg lige til billedet af ham i hans jakkesæt - og NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ hvor er han dog bare det kæreste jeg nogensinde hat set!! Det var dog helt utroligt....

Altså den far går da godt nok bare glip af noget fantastisk. Håber han kommer lidt mere på banen eller i hvert fald at farmor gør.

Held og lykke til jer begge

- kan stadig ikke komme mig over den lækkerbas, det var da helt vildt

Anmeld

28. juni 2010

Lene-Oliver

lotchen aka Charlotte skriver:

Ville bare lige sige at jeg har læst tråden af ren og skær nysgerrighed.

Og så nåede jeg lige til billedet af ham i hans jakkesæt - og NØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØJ hvor er han dog bare det kæreste jeg nogensinde hat set!! Det var dog helt utroligt....

Altså den far går da godt nok bare glip af noget fantastisk. Håber han kommer lidt mere på banen eller i hvert fald at farmor gør.

Held og lykke til jer begge

- kan stadig ikke komme mig over den lækkerbas, det var da helt vildt

Tusind tak han er en lille chamør

Anmeld

28. juni 2010

N&J

Lene-Oliver skriver:

Så er der endelig sket store fremskridt i vores sag, Oliver var for første gang sammen med sin far i fredags.

Vi tog ud og besøgte Olivers farmor og vi havde så aftalt at hans far skulle komme der ud.

Han legede med ham hele tiden og Oliver nød det rigtig meget så nu håber og krydser jeg fingre for at han tager sig sammen denne gang og det ikke kun lige er den ene gang

Hvor er det bare fantastisk og dejligt at læse...  hvor er jeg glad på jeres vejne og glad for at læse at der findes gode mænd derude, også selvom det krævede et ordentlig spark bagi.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.