Spørgsmål til Jer m flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2010

serinasmor

på nan 1 brikker står der nu også at de kan bruges "kolde" og de er beregnet til babyer op til 4 mdr. ... de er rigtigt gode til ture... netop fordi du ikke behøver tænke over at skulle finde en mikroovn eller en elkedel så længe den ellers er ca stuetemperatur ...

det jeg plejer at gøre er .. pak en ren flaske med sut ... en saks (ellers er de ikke til at åbne) og 2 brikker ... så er jeg klar til at kunne være væk hjemmefra i nogle timer ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2010

Laulund87

serinasmor skriver:

på nan 1 brikker står der nu også at de kan bruges "kolde" og de er beregnet til babyer op til 4 mdr. ... de er rigtigt gode til ture... netop fordi du ikke behøver tænke over at skulle finde en mikroovn eller en elkedel så længe den ellers er ca stuetemperatur ...

det jeg plejer at gøre er .. pak en ren flaske med sut ... en saks (ellers er de ikke til at åbne) og 2 brikker ... så er jeg klar til at kunne være væk hjemmefra i nogle timer ...

problemet er bare at min datter kun kan tåle grøn allomin og den findes åbenbart ikke på brik

Anmeld

24. april 2010

serinasmor

det var da trist ... men jeg synes nu ellers også de plejer være søde til at hjælpe rundt omkring ... inden vi opdagede brikkerne fik vi varmet en flaske bla hos tandlægen og på en cafe ... så der er trods alt håb om søde og hjælpsomme mennesker rundt omkring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.