Spørgsmål til Jer m flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

Laulund87

Rollo skriver:

Super - tak for info

var så lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2010

Mig med maven

Jeg købte en MEGA grin termokande til ca en halv liter i TIGER for en 20'er. Den fylder ikke mere end en alm vand eller sodavandsflaske, så koger jeg vand, hælder i, og smutter ud af døren.

Men ellers er de fleste caféer og spisesteder rigtig flinke til at hjælpe med lidt microovnshjælp.

Og som nogen af de andre nævner, så har de fleste centre et "børnerum" i forbindelse med deres toiletter.´I vores Center er der microovn og flaskevarmer! Det er virkelig ikke noget problem.

Jeg har den der Iiamo flaske, og bruger den egentlig ikke, tror jeg vil komme til at bruge den til sommer, hvor vi fx kan være på stranden, eller i skoven en hel dag. Men der har man jo alligevel altid en masse med, så en termokande fra eller til...

Held og lykke med det!

Anmeld

21. april 2010

Dansker i England

Jeg har aldrig opvarmet vandet/mælken til et måltid - hverken hjemme eller ude, da det stærkt frarådes her.

Anmeld

21. april 2010

Margorie

Vi tog bare kogende vand med i en termoflaske- så var det som regl klar når man skulle bruge det- lige til at blande op.. Ellers har de fleste cafe'er en mikroovn man gerne lige må bruge når man alligevel går ind og får en kakao

Anmeld

21. april 2010

lion

Vi laver også mad til et helt døgn af gangen det er meget nemmere.

Du kan købe en termotaske i babysam til en eller 2 flasker den til 2 koster vist max 300kr. Min søster har en og hun siger at vis du putter kogende vand ned i en sutteflake er vandet stadigvæk vand nok efter 6 timer.

Men nu bor jeg i kbh og jeg har ikk haft problemer med at få varmet en flaske ude.

Anmeld

21. april 2010

Laulund87

Mig med maven skriver:

Jeg købte en MEGA grin termokande til ca en halv liter i TIGER for en 20'er. Den fylder ikke mere end en alm vand eller sodavandsflaske, så koger jeg vand, hælder i, og smutter ud af døren.

Men ellers er de fleste caféer og spisesteder rigtig flinke til at hjælpe med lidt microovnshjælp.

Og som nogen af de andre nævner, så har de fleste centre et "børnerum" i forbindelse med deres toiletter.´I vores Center er der microovn og flaskevarmer! Det er virkelig ikke noget problem.

Jeg har den der Iiamo flaske, og bruger den egentlig ikke, tror jeg vil komme til at bruge den til sommer, hvor vi fx kan være på stranden, eller i skoven en hel dag. Men der har man jo alligevel altid en masse med, så en termokande fra eller til...

Held og lykke med det!

pas på med den flaske. Jeg har hørt en masse dårligt, bla. at et barn havde fået forbrændinger fordi den varmer for meget og den ikke fordeler varmen

Anmeld

21. april 2010

hc=k

Hvis jeg skulle nogle steder hvor jeg vidste at jeg skulle være i så lang tid at min søn skulle have flere måltider tog jeg kogt vand med i en termotaske og så passede det rigtig fint når jeg skulle bruge det ( selvfølgelig i flasker) Hvis jeg bare skulle ud at handle tog jeg en brik som jeg placerede et sted på kroppen så den havde kropstemperatur.

Jeg har engang været ude for at der ikke var strøm i min lejlighed og derfor heller ikke varm vand så jeg sov med 2 brikker under min dyne så var de varme når jeg skulle bruge dem. Det hele handler om at være kreativ.

Anmeld

21. april 2010

louise8723

Jeg sørger altid for at have gavet ham mad inden vi tager afsted.. men ellers køber jeg de der brikker / kartoner med mælk.. bruger dem kun når vi skal noget.. og jeg ved at fx i de fleste shopping centre har de et baby rum hvor der er micro, pusleplads osv..

Men ellers så varm en flaske hjemmefra og så kan du købe en lille termotaske du kan putte den i.. den er super smart..

http://www.min-egen-bamse.dk/shop/rejse-termotaske-til-3017p.html

Anmeld

21. april 2010

Frejasmor

Rollo skriver:

Hvad er det for nogle færdigblandet som ikke skal varmes??

Jeg bruger mælke erstatning i brik lige nu og det skal varmes...

Jeg bruger NAN 2 brikker til min datter når vi er på tur, de skal ikke varmes, men det er først fra de er 4 mdr de må få nan2. ved ikke om NAN1 skal varmes.

Hvilket mærke bruger du?

Anmeld

21. april 2010

tascia

Laulund87 skriver:

det skal varmes

det skal det altså ikke. mælken i brikkerne er tempereret, og det er jo også det du skal forsøge at opnå med dem du blander selv.

når barnet er 4 mdr. behøver man ikke længere at koge vandet før man blander selv der kan man tage lige fra hanen, tror du ikke det er det du tænker på?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.