Spørgsmål til Jer m flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.791 visninger
34 svar
0 synes godt om
20. april 2010

Mor til L&S

Kære alle

Jeg synes ikke aamningen herhjemme fungere optimalt DESVÆRRE. Jeg vil gerne amme, men føler ikke at Liva bliver ordenligt mæt selvom hun ligger ved begge bryst! Hun får mælke erstatning sammen med bryst.

Overvejer at gå over til kun mælke erstatning... og her kommer mit spørgsmål:

Hvordan får I varmet jeres flaske når i er på shoppetur, på gåtur og bare steder hvor der ikke er en micro ovn osv??????

Overvejer den nye iiamo warm sutteflaske med varmepatron, men synes det hurtigt blir dyrt når man skal købe engangspatroner til hvert måltid...

Håber I kan hjælpe mig

Knus Rollo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik fuldt over til flaske da min søn var 5 uger og da min datter var 4 mdr.

Jeg gjorde bla. det, at jeg kogte noget vand og hældte på en flaske og så i en termobeholder som er beregnet til en flaske. De er ikke særlig dyrer.

På de fleste cafeer er de altid søde til, at give en noget kogt vand man kan varme flaske i. I de fleste storcentre er der efterhånden kommet rigtig fine forhold med puslerum, hvor der bla. er en microovn.

Jeg har aldrig haft problemer med, at få varme en flaske.

Kh. Katja

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

Bruger lige nu mælke erstatning på brik. Skal det i dåse blandes med vand?

Anmeld

20. april 2010

stine_olesen

Når vi skulle på tur brugte jeg dem der var færdigblandet de behøves ikke og varmes og så brugte jeg pulver hjemme istedet da de andre er halv dyre hvis man kun skal bruge dem

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

stine_olesen skriver:

Når vi skulle på tur brugte jeg dem der var færdigblandet de behøves ikke og varmes og så brugte jeg pulver hjemme istedet da de andre er halv dyre hvis man kun skal bruge dem

Hvad er det for nogle færdigblandet som ikke skal varmes??

Jeg bruger mælke erstatning i brik lige nu og det skal varmes...

Anmeld

20. april 2010

Laulund87

stine_olesen skriver:

man skal da stadig varme dem i brik..

Anmeld

20. april 2010

Laulund87

Rollo skriver:

Hvad er det for nogle færdigblandet som ikke skal varmes??

Jeg bruger mælke erstatning i brik lige nu og det skal varmes...

det skal varmes

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

Laulund87 skriver:

det skal varmes

mente jeg også

Anmeld

20. april 2010

Laulund87

Rollo skriver:

mente jeg også

du kan forresten lave mælk til et døgn af gangen og så bare have det i en beholder i køleskabet. Der står godt nok på pakken at man skal tilberede en flaske af gangen, men vi har været indlagt i 7 uger og sådan gjorde de på sygehuset.

Da vi kom hjem fortsatte vi med det, det er meget nemmere

Anmeld

20. april 2010

Mor til L&S

Laulund87 skriver:

du kan forresten lave mælk til et døgn af gangen og så bare have det i en beholder i køleskabet. Der står godt nok på pakken at man skal tilberede en flaske af gangen, men vi har været indlagt i 7 uger og sådan gjorde de på sygehuset.

Da vi kom hjem fortsatte vi med det, det er meget nemmere

Super - tak for info

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.