er ikke enlig endnu men men men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ja det tror jeg gerne.... syntes virkelig du skal finde en dag og ligge kortene på bordet og flytte sammen med din datter...

ja. det er det eneste jeg kan gøre for at beskytte min datter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

ja. det er det eneste jeg kan gøre for at beskytte min datter.

jaa nemlig det er det og hende skal man tænke på.... for når du er ked er hun tit ked for hun kan mærke det... og slet ikke godt af bo sammen med en gut der er ond...

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaa nemlig det er det og hende skal man tænke på.... for når du er ked er hun tit ked for hun kan mærke det... og slet ikke godt af bo sammen med en gut der er ond...

nemlig det kan jeg også godt mærke på hende efter en diskution er jeg oftes ked af det, og så enten bliver hun det også eller så virker det til hun prøver at trøste mig og jo heller ikk meningen med det hele... nej det er ikke godt når det er sådan

Anmeld

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

nemlig det kan jeg også godt mærke på hende efter en diskution er jeg oftes ked af det, og så enten bliver hun det også eller så virker det til hun prøver at trøste mig og jo heller ikk meningen med det hele... nej det er ikke godt når det er sådan

nej.. håber virkelig du traffer den rette beslutning hurtigt så det ikke sker nogen af jer noget..

Anmeld

20. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nej.. håber virkelig du traffer den rette beslutning hurtigt så det ikke sker nogen af jer noget..

ja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.