er ikke enlig endnu men men men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.374 visninger
44 svar
0 synes godt om
19. april 2010

NinaNymannMadsen

hej tøser.

jeg tror nok det er her det skal ind under.

Jeg er sammen med en fyr der næsten ikke lægger mærke til jeg er her, han spiller meget computer og er sammen med han venner, hjælper næsten ikke til her hjemme, og brokker sig over det mindste, han har et voldsomt temperamang så man skal passe på hvad man siger til ham for han kan sku springe når som helst næsten, det er ikke godt da vores dejlige lille datter bliver jo påvirket af det. han bliver f.rks sur over hvis jeg siger til ham han skal tage hende om aftenen/natten når hun vågner, fordi jeg også gerne vil ha lov at få bare lidt søvn.  der var en lille del af min historie.

nu lyder spørgsmålet så, hvor meget kan man få at hjælp fra komunen hvis man nu er enlig? er på kontanthjælp lige nu.

for har groft overvejet flere gange at jeg og asta er tjent bedre uden ham da han er som han er.

håber der er nogen der ude der kan hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

B&J

ved ikke helt hvad man kan få men nok til man kan leve sammen med et barn det ved jeg  og jeg syntes du skal overveje stærkt af smutte fra fyren for ellers kan det ende med din datter bliver bange for sin far som ikke er super godt og lyder til du er stærk nok til selv af klare hende så op med modet og gør det der er bedst for din datter...

Anmeld

19. april 2010

DL

Du kan jo få mere i børnechek, få  boligsikring og nedsat eller gratisvuggestue plads + du jo skal have børne penge fra farén det er ca. 1100kr pr mdr.. ved ikke lige om der er andet, men det er da en start..  jeg ville kontakte borger service hvis jeg var dig.. de kan også hjælpe med evt nyt indskud hvis det er jer der skal flytte ..

held og lykke med det hele.. men håber da at det ikke bliver nødvendigt :0)

tanker fra mig..

Anmeld

19. april 2010

thessemarie

Mener det er omkring 11500 eller 12500 før skat du får som enlig...

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

ved ikke helt hvad man kan få men nok til man kan leve sammen med et barn det ved jeg  og jeg syntes du skal overveje stærkt af smutte fra fyren for ellers kan det ende med din datter bliver bange for sin far som ikke er super godt og lyder til du er stærk nok til selv af klare hende så op med modet og gør det der er bedst for din datter...

okay.. det jo kun godt nok man får nok til at kunne klare sig med et barn jo for ellers ville det være noget møg.

nej det går ikke hun bliver bange for hendes far, lige nu reagere hun kun lige når det sker og lidt efter vil hun ikke være ved ham men ellers er der ikke noget, men hun er også kun næsten 10 mdr gammel så det er begrænset for hvor meget hun forstår af det jo. men jo ældre hun bliver jo mere forstår hun og så ender det nok med hun bliver bange. ved jeg er bange for ham når han bliver sur da jeg kender hans måde at reagere på.

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Jeg ved ikke om alder har noget med enlig forsørger (kontanthjælp) at gøre...

Ved da den ligger på 17000 et eller andet...

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

DL skriver:

Du kan jo få mere i børnechek, få  boligsikring og nedsat eller gratisvuggestue plads + du jo skal have børne penge fra farén det er ca. 1100kr pr mdr.. ved ikke lige om der er andet, men det er da en start..  jeg ville kontakte borger service hvis jeg var dig.. de kan også hjælpe med evt nyt indskud hvis det er jer der skal flytte ..

held og lykke med det hele.. men håber da at det ikke bliver nødvendigt :0)

tanker fra mig..

okay ja men kan få en del tilskud og sådan nogen ting ved... og kun rart man kan det jo..

kan kun sige den nok ender med vi ikke er sammen da han er som han er.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Jeg ved ikke om alder har noget med enlig forsørger (kontanthjælp) at gøre...

Ved da den ligger på 17000 et eller andet...

det jo alligevel en del den ligger på så faktis... men det vel før skat jo...

men det jo også fint nok hvis man kan kalre sig på det og det ville jeg godt kunne uden problemer...

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

det jo alligevel en del den ligger på så faktis... men det vel før skat jo...

men det jo også fint nok hvis man kan kalre sig på det og det ville jeg godt kunne uden problemer...

Ja det er før skat.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Ja det er før skat.

okay.

det jo også kun fint. det jo noget man fint kan klare sig på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.