er ikke enlig endnu men men men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

okay.

det jo også kun fint. det jo noget man fint kan klare sig på.

Ja.. Tjekker lige hvad den ligger på.. Hvor gammel er du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

NinaNymannMadsen

MoarJ skriver:

Ja.. Tjekker lige hvad den ligger på.. Hvor gammel er du?

okay. jeg er 20

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Alt efter hvor dyrt og stort du bor kan du får boligsikring, så kan du få delvis friplads og omkring 22-2300kr oveni børnechecken og så tilskud fra faderen. KH er vidst til forsørger omkring de 12.000kr men er du ikke gift, så er det nok omkring det samme du får nu, ikke?

Knus..

Anmeld

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

okay.. det jo kun godt nok man får nok til at kunne klare sig med et barn jo for ellers ville det være noget møg.

nej det går ikke hun bliver bange for hendes far, lige nu reagere hun kun lige når det sker og lidt efter vil hun ikke være ved ham men ellers er der ikke noget, men hun er også kun næsten 10 mdr gammel så det er begrænset for hvor meget hun forstår af det jo. men jo ældre hun bliver jo mere forstår hun og så ender det nok med hun bliver bange. ved jeg er bange for ham når han bliver sur da jeg kender hans måde at reagere på.

nemlig og det er ikke godt man lever sammen med en man er bange for det er da alt for mange søde fyre til ude i verden af man kan finde en der ikke gør det... kender alt for godt det med computeren det gjorde min x også han lavede ingen ting selv om han sagde han gjorde men mig der lavede det hele.... han var helt besat af den dumme computer... men heldig vis havde vi ikke barn sammen...

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

... skriver:

Alt efter hvor dyrt og stort du bor kan du får boligsikring, så kan du få delvis friplads og omkring 22-2300kr oveni børnechecken og så tilskud fra faderen. KH er vidst til forsørger omkring de 12.000kr men er du ikke gift, så er det nok omkring det samme du får nu, ikke?

Knus..

jo det er det samme ejg får o kontnthjælp før skat nu. får 9180 udbetalt så vidt jeg husker.

Anmeld

19. april 2010

Mira0911

Astasmor skriver:

okay. jeg er 20

Kan ikke lige finde noget.. Den vil ikke gå på siden jeg vil ind på..

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

nemlig og det er ikke godt man lever sammen med en man er bange for det er da alt for mange søde fyre til ude i verden af man kan finde en der ikke gør det... kender alt for godt det med computeren det gjorde min x også han lavede ingen ting selv om han sagde han gjorde men mig der lavede det hele.... han var helt besat af den dumme computer... men heldig vis havde vi ikke barn sammen...

okay..

det er hårdt og svært, og kan bare slet ikke gør noget som helst ved det... han sidder rigtig tit bare ved hans computer og sidder nogen gange ser han film og ellers spiller han jo. jeg skal ha snakket med ham om tingene først og det er ikke nemt når han ikke er til at komme i kontakt med sådan rigtig jo...

Anmeld

19. april 2010

nuggie

så vidt jeg ved får man det samme i kontant hjælp om man er enlig eller ej, bare man er forsøger.

man kan få boligsikring( hvis man bor til leje) i en passene bolig, friplads i vuggestur, børnehave osv. og ekstra børnetilskud, men da jeg skulle have dem, skulle jeg have ene forældremydinghed over min søn, jeg ved ikke om det er lavet om.

og så selvfølgelig børnebidrag fra dit barn far, det ligger vist på ca. 1000 kr. om mdr.

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

nuggie skriver:

så vidt jeg ved får man det samme i kontant hjælp om man er enlig eller ej, bare man er forsøger.

man kan få boligsikring( hvis man bor til leje) i en passene bolig, friplads i vuggestur, børnehave osv. og ekstra børnetilskud, men da jeg skulle have dem, skulle jeg have ene forældremydinghed over min søn, jeg ved ikke om det er lavet om.

og så selvfølgelig børnebidrag fra dit barn far, det ligger vist på ca. 1000 kr. om mdr.

okay. ved heller ikke hvordan loven ligger der. men man kan vel gå i bogerservice på komunen og hjælper de vel en hvis det er.

Anmeld

19. april 2010

Honningblomst

Astasmor skriver:

jo det er det samme ejg får o kontnthjælp før skat nu. får 9180 udbetalt så vidt jeg husker.

Det vil ikke ændres...så skal du bare betale lidt til pasning og husleje, hvor du kan få tilskud også..så man kan da klare sig, men nok ikke for mere end en kort periode...men det er jo heller ikke meningen med kh.

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.