er ikke enlig endnu men men men.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

okay. vi skal på ferie sammen med mine forældre til sommer, og han skal ha min computer med, så nu må vi se om han kommer til at side ved den hele tiden eller han kun skal bruge den til lige at tjekke nogen ting... gudskelov så har ejg mine forældre der hvis der bliver noget med ham jo.

tør sku ikke tage stikket til hans computer han flipper bare ud

syntes du burde overveje hurtigt af komme væk fra ham han er slet ikke god ved jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

NinaNymannMadsen

nutche skriver:

ja men det siger vi ikke til nogen

haah neej

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

syntes du burde overveje hurtigt af komme væk fra ham han er slet ikke god ved jer

jah. kan jo heller ikke bare smutte han skal jo ha det afvide og ha afvide hvorfor

Anmeld

19. april 2010

Lone Jakobsen

Astasmor skriver:

haah neej

Anmeld

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

jah. kan jo heller ikke bare smutte han skal jo ha det afvide og ha afvide hvorfor

jaa men hvorfor det burde han sku vide så syntes virkelig du skulle snakke med ham om det også inden din datter bliver for gammel fordi de opfatter tingene hurtigt.. også når du er ked af det

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaa men hvorfor det burde han sku vide så syntes virkelig du skulle snakke med ham om det også inden din datter bliver for gammel fordi de opfatter tingene hurtigt.. også når du er ked af det

jep. det er helt rigtig... skal ha samlet mig mod til det, og så skal der helst ikke være nogen gæster her heller jo ville være lidt underligt...

Anmeld

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

jep. det er helt rigtig... skal ha samlet mig mod til det, og så skal der helst ikke være nogen gæster her heller jo ville være lidt underligt...

jaa nemlig men hvor længe har i været sammen for lyder lidt som om han aldrig vil lave sig om, selv om han så siger det så vil der højest gå 3mdr så er han tilbage igen hvis der går så lang tid....

Anmeld

19. april 2010

NinaNymannMadsen

B&J skriver:

jaa nemlig men hvor længe har i været sammen for lyder lidt som om han aldrig vil lave sig om, selv om han så siger det så vil der højest gå 3mdr så er han tilbage igen hvis der går så lang tid....

vi har til juli været sammen i 2 år. han har flere gange sagt han nok skulle ændre på det men det har holdt i en uges tid ca og så var det det.

Anmeld

19. april 2010

Miss Tina

Inde på borger.dk kan du finde alle de oplysninger du skal bruge ang div hjælp/tilskud. Der står oz noget ang hjælp til flytningen. Du kan oz regne din boligsikring ud.

det som daddy skal betale om mdr hedder pt 1170.Hvis han har en god indtægt kan du søge forhøjet, det kan du se på statsforvaltningen.dk

Jeg er selv "enlig" mor og har ingen problemer med at få det til at løbe rundt, dog er der ik noget der længere hedder dyr ferie i 2 uger. De ting man kan være nød til at sige fra, er det hele værd.

Anmeld

19. april 2010

B&J

Astasmor skriver:

vi har til juli været sammen i 2 år. han har flere gange sagt han nok skulle ændre på det men det har holdt i en uges tid ca og så var det det.

ja det tror jeg gerne.... syntes virkelig du skal finde en dag og ligge kortene på bordet og flytte sammen med din datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.