Knust

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. april 2010

Lou

Hej søde

Jeg har læst alle svar, og jeg kan vel ikke supplere med så meget.

Men jeg har stor medfølelse og sympati, jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan sige stop, når man endelig kan få hjælp efter så lang tid, det har jo været jeres fælles kamp indtil nu...

Jeg håber virkelig han bare lige skal have lidt tid til at tænke sig om... håber du er ok.. kan kun forestille mig hvor knust du må være!!

Tænker på dig og til dig herfra!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

Moar'en

Nu kender jeg ikke din historie, og har ikke læst de andres svar, men min først tanke var om det ikke kunne være fordi han er bange for hvad de test han skal igennem vil sige. og derfor ikke har lyst. Jeg har absolut ingen erfaring på det her område, kun hvad nogle jeg kender har fortat imens de var igennem alt det her, og her havde han i hvert fald svært ved sine test, for det var ikke rart hvis man skulle til at have afvide der var noget galt med en, at man ikke var en rigtig mand. Håber du forstår, og det kan også være jeg slet ikke snakker om det samme som jer. Men i hvert fald stort knus til dig, og jeg håber han hurtig ændre menning.

Anmeld

19. april 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Moar'en skriver:

Nu kender jeg ikke din historie, og har ikke læst de andres svar, men min først tanke var om det ikke kunne være fordi han er bange for hvad de test han skal igennem vil sige. og derfor ikke har lyst. Jeg har absolut ingen erfaring på det her område, kun hvad nogle jeg kender har fortat imens de var igennem alt det her, og her havde han i hvert fald svært ved sine test, for det var ikke rart hvis man skulle til at have afvide der var noget galt med en, at man ikke var en rigtig mand. Håber du forstår, og det kan også være jeg slet ikke snakker om det samme som jer. Men i hvert fald stort knus til dig, og jeg håber han hurtig ændre menning.

Tak... Men nej, det er ikke testene, for dem har vi fået. Havde fået grønt lys til behandling, og en rigtig flot sidste sædprøve, så alt var bare i top...Indtil nu...

Der er ikke sket så meget siden jeg skrev, andet end at jeg har talt med klinikken om at vi venter. Jeg må bare prøve at snakke med ham igen...

Anmeld

19. april 2010

Chalala85 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Synes også det er en lidt underlig reaktion han har fået.. for hvis det virkelig er dig han vil have børn med så vil han vel også aflevere den prøve 1 gang om månden, ville jeg mene er self bare min personlige holdning

Har lige snakket med manden herhjemme om det og han siger han presset til at få børn, måske er det gået op for ham at det er en større ting end han først forventede!? Der ryger noget af ens frihed som han siger.

Måske, jeg ved ikke helt hvad han tænker. Må snakke med ham og se hvad han siger. Vil han ikke have børn alligevel må han melde ud, og ikke holde mig hen, og så må vi tage den derfra.

Da vi startede projekt baby var det en fælles beslutning, og ham som længe havde været skruk. Nu føles det som om det hele er vendt på hovedet, og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op..

Anmeld

19. april 2010

Lou skriver:

Hej søde

Jeg har læst alle svar, og jeg kan vel ikke supplere med så meget.

Men jeg har stor medfølelse og sympati, jeg kan slet ikke forstå hvordan man kan sige stop, når man endelig kan få hjælp efter så lang tid, det har jo været jeres fælles kamp indtil nu...

Jeg håber virkelig han bare lige skal have lidt tid til at tænke sig om... håber du er ok.. kan kun forestille mig hvor knust du må være!!

Tænker på dig og til dig herfra!!

Tak søde, det betyder rigtig meget. Næh, jeg er selv godt og grundigt forvirret over ham lige nu. Ringede til klinikken og det var for dem, ikke et problem at vente med behandling, vi skulle bare ringe hvis vi blev enige om noget, så det var jo en dejlig besked under omstændighederne. Lige nu skal jeg så bare finde ud af hvad han vil...

Anmeld

19. april 2010

Mettemus skriver:

Øv!!! Hvad vil han så - om et år, om to år, aldrig? Hvorfor stresser det ham mere at arbejde videre på det i har gjort i 1½ år end at gøre dig ked af det og måske risikere at ødelægge noget vigtigt i jeres forhold?

Selvfølgelig skal det at få et barn være noget man bliver enige om, og han har lige så meget ret til at sige fra som du har. Men jeg forstår så bare ikke hvorfor han er gået med til det i 1½ år og siger fra nu?

Jeg forstår heller ikke hans logik. Er bare helt knust og haft en rigtig hård dag igår og idag. Skolen trak tænder ud når tankerne er andre steder...

Tænker det samme som dig, at jeg ikke forstår det skulle stresse ham mere, end det vi allerede har været igang med.

Ved slet ikke hvordan jeg skal sætte ord på, er total ked af det hele...

Anmeld

19. april 2010

LotteGabriella skriver:

Ja jeg må indrømme at jeg slet ikke kan forstå at han vil sætte det hele i stå lige pludselig, slet ikke når han ved hvordan du har det.....øv synes at han er rigtig dum...ville ønske at jeg kunne banke noget fornuft ind i ham

Endnu engang et kæmpe kram til dig

Tak søde, nej jeg er selv meget forvirret og virkelig skuffet. Synes ikke det er fair oven på alt det vi har været igennem. Endelig et grønt lys, en flot sædprøve og mig i top, og så melder han sådan noget ud nu!!!!

Jeg fatter ingenting, det er ikke fordi vi ikke har talt om det løbende, men havde da min mistanke til om han overhoved ville i behandling lige nu, pga. de ting han har sagt og gjort... desværre fik jeg ret. Nu må jeg finde ud af hvordan jeg vil forholde mig til det. Lige nu er jeg bare "fed up"...

Anmeld

19. april 2010

Diana...

Ej søde dig det jeg virkelig ked af at høre. kan virkelig godt forstå du har det sådan det må virkelig ikke være sjovt.

Anmeld

19. april 2010

Moar'en

Alexis skriver:

Tak... Men nej, det er ikke testene, for dem har vi fået. Havde fået grønt lys til behandling, og en rigtig flot sidste sædprøve, så alt var bare i top...Indtil nu...

Der er ikke sket så meget siden jeg skrev, andet end at jeg har talt med klinikken om at vi venter. Jeg må bare prøve at snakke med ham igen...

Oki, hvor er det bare træls. Håber snart det vender så han er med på sen igen. Sender dig lige en ekstra storigen.

Anmeld

19. april 2010

Chalala85

Alexis skriver:

Måske, jeg ved ikke helt hvad han tænker. Må snakke med ham og se hvad han siger. Vil han ikke have børn alligevel må han melde ud, og ikke holde mig hen, og så må vi tage den derfra.

Da vi startede projekt baby var det en fælles beslutning, og ham som længe havde været skruk. Nu føles det som om det hele er vendt på hovedet, og jeg ved ikke hvad jeg skal stille op..

åh jeg håber inderligt i finder ud af det! Du får i hvertf aldet et kæmpe kram fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.