Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mathildesmor skriver: Hvad med at jeg laver den ene halvdel kun med grøntsager så?
Hvad med at jeg laver den ene halvdel kun med grøntsager så?
Det lyder fint med en lille del uden fisk Ellers spiser jeg bare hvad der er i køleren Jeg er ikke så fornem
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BlyViol skriver: haha, liiineeee hvorfor så besværlig?? Jeg spiser fisk i hvert fald, det skal man når man er kærester med en fisker.. hehe. Vi ses i morgen piwer.
haha, liiineeee hvorfor så besværlig??
Jeg spiser fisk i hvert fald, det skal man når man er kærester med en fisker.. hehe.
Vi ses i morgen piwer.
hvis ikke JEG skulle være på tværs hvem dælen skulle så
Håber i får en super hyggelig dag søde piger Håber virkelig jeg kan være med næste gang.
Drømmer skriver: Håber i får en super hyggelig dag søde piger Håber virkelig jeg kan være med næste gang.
Det håber jeg osse!!
Og jeg glæder mig rigtig meget til at se din lille dreng.....
Håber i har haft en rigtig hyggelig dag søde piger
Drømmer skriver: Håber i har haft en rigtig hyggelig dag søde piger
Jeg synes at det har været rigtig hyggeligt - også selvom vi kun var 3
Vi er forresten ikke blevet enige om en dato for næste gang, eller hvor det skal være henne.... Det må vi lige snakkes ved om herinde
noget nyt om Mia?
nutche skriver: noget nyt om Mia?
https://www.baby.dk/debat/49858pi1/tvillinger/hjemme-igen-efter-1-uge-paa-skejby-sygehus.aspx#GoToMessage
takker
Hej allesammen!!!
Ville lige hører om i stadig mødes, for jeg har 2 piger. En på 2½ og en fra april 2010...
Tænkte det kunne være hyggeligt med lidt nyt udefra :-)
Bor i herning, så er fra området..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128