Kareten er nu købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Mor til Frederic og Freya

Har søgt side op og side ned på odder's hjemmeside - intet om max vægt på barn...

Brio har også en max vægt på 15 kg.

Her når han at vokse ud af den i længden inden han når de 15 kg, så ingen panik herhjemme... 87 cm og 10 kg på gode dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

Har søgt side op og side ned på odder's hjemmeside - intet om max vægt på barn...

Brio har også en max vægt på 15 kg.

Her når han at vokse ud af den i længden inden han når de 15 kg, så ingen panik herhjemme... 87 cm og 10 kg på gode dage.

Mener at den kan holde til 30 kilo eller mere...det er jo den mest stabile og robuste vogn...så den skal du ikke være nervøs ved..

Anmeld

17. april 2010

Eva skriver:

Mener at den kan holde til 30 kilo eller mere...det er jo den mest stabile og robuste vogn...så den skal du ikke være nervøs ved..

vi har ingen odder, men svigerinde har så meget bøvl med hendes... Tror ikke den er godkendt til 30 kg, det lyder jo helt vildt.

Hendes letvægtstel har været til rep 6 gange og blevet skiftet 3 gange til et helt nyt... Stoffet i selve kassen passer ikke efter få vask og velcroen virker ikke...

Hendes letvægtstel er tungere end emmaljunga'ens og har desuden termobund, hvor man kan regulere hullerne. Emmaljunga har også esktra stødabsoberende i bund ved hovedet...

Vi har en emmaljunga klapvogn cerox 360' og så med voksi pose til. Som altan barnevogn har vi en 24 år gammel odder...

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Frederic's moar skriver:

vi har ingen odder, men svigerinde har så meget bøvl med hendes... Tror ikke den er godkendt til 30 kg, det lyder jo helt vildt.

Hendes letvægtstel har været til rep 6 gange og blevet skiftet 3 gange til et helt nyt... Stoffet i selve kassen passer ikke efter få vask og velcroen virker ikke...

Hendes letvægtstel er tungere end emmaljunga'ens og har desuden termobund, hvor man kan regulere hullerne. Emmaljunga har også esktra stødabsoberende i bund ved hovedet...

Vi har en emmaljunga klapvogn cerox 360' og så med voksi pose til. Som altan barnevogn har vi en 24 år gammel odder...

Ok..men de "normale" er..

Og klapvognen er kun til 15 kilo...men altså...

Anmeld

17. april 2010

Eva skriver:

Ok..men de "normale" er..

Og klapvognen er kun til 15 kilo...men altså...

jeps det vidste vi også inden vi købte den, da han stadig lå i maven....

Men han når ikke 15 kg inden han er 3 år...

Anmeld

18. april 2010

NoName

Drømmer skriver:

Sikke en fin barnevogn i har valgt

Det er da dejligt at det er på plads

Tak, glæder mig også til at få den hjem...

Anmeld

18. april 2010

noname skriver:

Tak, glæder mig også til at få den hjem...

Den er altså hammerflot den karet...

Anmeld

18. april 2010

NoName

Frederic's moar skriver:

Den er altså hammerflot den karet...

Har også sagt mange tak til svigermor rigtig mange gange...

Anmeld

19. april 2010

Pige2009

noname skriver:

Det er jeg glad for at høre...

Håber også jeg bliver glad for den... Glæder mig i alt fal til at få den hjem, men det er jo svigermor der står for det og hun siger den ikke må komme hjem før jeg har født... Så den passer ønskebørn på for os indtil da...

Hvad skal man også have den til at stå hjemme og fylde op for... Synes farven er vildt fed Det er god stil.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.