Kareten er nu købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Honningblomst

Tillykke...det er en stor ting når vognen er købt...pludselig så virkeligt... jeg har haft to af den slags vogne..

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

NoName

Line&Liam skriver:

FNIIIIIIIIIS!

Jeg er vidst ved at være træt Jeg fik læst det som "Karsten er nu købt" , og så var der et billede af en barnevogn hehehe!

Men hvor ER den lækker Hvem der bare havde økonomi til sådan en fin en

hi hi hi Karsten... griner... tror du skal gå tidligt i seng i dag Line...

Det var jo svigermor der skulle betale, og hun ville være med til at vælge.

Anmeld

17. april 2010

L-Mortil3

noname skriver:

hi hi hi Karsten... griner... tror du skal gå tidligt i seng i dag Line...

Det var jo svigermor der skulle betale, og hun ville være med til at vælge.

Det er ALTID dejligt med lidt hjælp fra de gamle, hvad endten det er sviger eller ens egne

Vi fik også vognen af mine forældre, det blev så til en Brio som vi nu også er glade for

Men de ER nu altså flotte de Emmaljunga

Nu varer det ikke længe før du må ud og trille

Knus Line - som jo, helt bestemt, egentlig burde gå tidligt i seng, men desværre er selvindlagt til en fødselsdag - AAARG

Anmeld

17. april 2010

NoName

Eva skriver:

Tillykke...det er en stor ting når vognen er købt...pludselig så virkeligt... jeg har haft to af den slags vogne..

Knus..

Ja, bare ærgeligt jeg ikke måtte få den med hjem for svigermor...

Du har haft gode erfaringer med Emmaljunga vogne så???

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

noname skriver:

Ja, bare ærgeligt jeg ikke måtte få den med hjem for svigermor...

Du har haft gode erfaringer med Emmaljunga vogne så???

Ej, hvorfor ikke?

Ja, jeg har været glad for dem, men altså, de er jo ikke så stabile og holdbare som en Odder...så skal man have mange varer med eller en bror eller søster med så er de ikke så gode... men til mit behov, var det en super vogn..

Anmeld

17. april 2010

NoName

Line&Liam skriver:

Det er ALTID dejligt med lidt hjælp fra de gamle, hvad endten det er sviger eller ens egne

Vi fik også vognen af mine forældre, det blev så til en Brio som vi nu også er glade for

Men de ER nu altså flotte de Emmaljunga

Nu varer det ikke længe før du må ud og trille

Knus Line - som jo, helt bestemt, egentlig burde gå tidligt i seng, men desværre er selvindlagt til en fødselsdag - AAARG

Regner med hun kommer lidt før tid... eller dvs jeg håber ...

satser på at komme ud og trille start/midt juli, men lad os nu se, hun kommer når hun er klar til at fejre hendes fødselsdag...

He he stakkel, go fornøjelse med fødselsdagen

Anmeld

17. april 2010

NoName

Eva skriver:

Ej, hvorfor ikke?

Ja, jeg har været glad for dem, men altså, de er jo ikke så stabile og holdbare som en Odder...så skal man have mange varer med eller en bror eller søster med så er de ikke så gode... men til mit behov, var det en super vogn..

Hun mener det bringer uheld at tage vognen med hjem før tid... Foreslog ellers den kunne stå ude hos dem, de har masser masser af plads, men nix bix, den skal blive i butikken...

Regner ikke med at den skal bruges til stor indkøb he he, har godt set nogen der bruger den som indkøbsvogn og bærer barnet imens der handles ind... tsk tsk  altså noget bøvl i min verden... men det må folk jo selv om... Hvis jeg bare kan have en liter mælk og sådan lidt liggende under vognen er jeg godt tilfreds...

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

noname skriver:

Hun mener det bringer uheld at tage vognen med hjem før tid... Foreslog ellers den kunne stå ude hos dem, de har masser masser af plads, men nix bix, den skal blive i butikken...

Regner ikke med at den skal bruges til stor indkøb he he, har godt set nogen der bruger den som indkøbsvogn og bærer barnet imens der handles ind... tsk tsk  altså noget bøvl i min verden... men det må folk jo selv om... Hvis jeg bare kan have en liter mælk og sådan lidt liggende under vognen er jeg godt tilfreds...

Ok.. mærkeligt med den der overtro...jeg havde alle tre gange vognen hjem før tid og nød det..

Ja, mener den maks kan tage 5 kilo under til varer og barnet maks må veje 15 kilo...

Knus..

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Ok.. mærkeligt med den der overtro...jeg havde alle tre gange vognen hjem før tid og nød det..

Ja, mener den maks kan tage 5 kilo under til varer og barnet maks må veje 15 kilo...

Knus..

Fin og flot vogn tillykke m den   Citerer dig Eva fordi ....   Max 15 kg ??  Det var da ikke meget , min gut på¨12 mdr vejer 13 kg

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Fin og flot vogn tillykke m den   Citerer dig Eva fordi ....   Max 15 kg ??  Det var da ikke meget , min gut på¨12 mdr vejer 13 kg

Nemlig....det samme med klapvognen...det er helt åndsvagt...nu ved jeg ikke med de nye vogne, men dem jeg havde var det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.