Kareten er nu købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Nemlig....det samme med klapvognen...det er helt åndsvagt...nu ved jeg ikke med de nye vogne, men dem jeg havde var det sådan.

What   Jeg har Emmaljunga Classic .. Det skal jeg da lige have undersøgt ...   Nu tager han jo nok ikke så meget på det næste år men 2 kg kan han da sikkert tage på på 1 år og så er han jo kun 2 år ...   Det for ringe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

What   Jeg har Emmaljunga Classic .. Det skal jeg da lige have undersøgt ...   Nu tager han jo nok ikke så meget på det næste år men 2 kg kan han da sikkert tage på på 1 år og så er han jo kun 2 år ...   Det for ringe

Ja, hvis ikke man er obs på det...hvilket jeg heller ikke var, så er det noget skidt...og vognen er ikke super nem når de når op på de kilo, men nok fordi den slet ikke er lavet til så store børn.. havde jeg været obs havde jeg valgt odder....min søn var som to årig over 15 kilo, men også for lang, så tja...

står her og på forsiden:

http://www.emmaljunga.dk/pdfviewer.asp?pdf=A01

Knus..

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Ja, hvis ikke man er obs på det...hvilket jeg heller ikke var, så er det noget skidt...og vognen er ikke super nem når de når op på de kilo, men nok fordi den slet ikke er lavet til så store børn.. havde jeg været obs havde jeg valgt odder....min søn var som to årig over 15 kilo, men også for lang, så tja...

står her og på forsiden:

http://www.emmaljunga.dk/pdfviewer.asp?pdf=A01

Knus..

Øv . føler da de godt kunne have sagt de i forretningen , de er jo ikke billige , ville da gerne have haft brugt den efter 2 års alderen ,,  Når , håber der er 1 års tid til endnu

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Øv . føler da de godt kunne have sagt de i forretningen , de er jo ikke billige , ville da gerne have haft brugt den efter 2 års alderen ,,  Når , håber der er 1 års tid til endnu

Ja, det er fusket...men altså, du kan jo bare bruge den efter også..jeg kan bare ikke lade være med at tænke på sikkerhed, når nu vognen ikke må bruges over de 15 kilo. Og også med garanti osv...

Odders kan klare over 30 kilo mener jeg...helt vildt...

Knus..

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Ja, det er fusket...men altså, du kan jo bare bruge den efter også..jeg kan bare ikke lade være med at tænke på sikkerhed, når nu vognen ikke må bruges over de 15 kilo. Og også med garanti osv...

Odders kan klare over 30 kilo mener jeg...helt vildt...

Knus..

Ej det bryder jeg mig næsten heller ikke om , tænk om den braser sammen med lille manden i ...   Syntes ellers Emmaljunga var så lækre ,,,       

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

Ej det bryder jeg mig næsten heller ikke om , tænk om den braser sammen med lille manden i ...   Syntes ellers Emmaljunga var så lækre ,,,      

Ja, det er jo sådan noget...hvordan påvirker det sikkerheden at man putter et 18 kilos barn i? Hvad med ringene til seler osv, kan de holde...måske du skulle undersøge det, for det er sgu ringe, mange børn vejer jo 15 kilo langt før de bliver 3 år...

Anmeld

17. april 2010

FruEllingsen

Sikke en fin barnevogn i har valgt

Det er da dejligt at det er på plads

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

Ja, det er jo sådan noget...hvordan påvirker det sikkerheden at man putter et 18 kilos barn i? Hvad med ringene til seler osv, kan de holde...måske du skulle undersøge det, for det er sgu ringe, mange børn vejer jo 15 kilo langt før de bliver 3 år...

D det jo det , vil prøve at snakke m dem i ønskebørn

Anmeld

17. april 2010

Honningblomst

Muffi . skriver:

D det jo det , vil prøve at snakke m dem i ønskebørn

hvis du gider, så vil jeg meget gerne høre hvad de siger..

Anmeld

17. april 2010

Lady Marion <3

Eva skriver:

hvis du gider, så vil jeg meget gerne høre hvad de siger..

Selvfølgelig   Smutter derned torsdag , der har jeg fri

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.