Kareten er nu købt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
38 svar
0 synes godt om
17. april 2010

NoName

Hej piger

Så har jeg idag været på barnevognsshopping med svigermor idag (hun ville betale) Så vognen er nu købt og betalt, vi får den hjem når vores lille pige er kommet til verden.

Det blev en Emmaljunga Celebration i sort med Cryptonite stel. På billedet er den godt nok vist med alu stel, men det kunne ikke være i bilen. Vi synes selv den er super flot, og jeg glæder mig til at trille en tur med den.

NoName 25+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

LinLin

Den ser fin ud

Jeg er selv lige gået i gang med barnevognsjagten! Sikke mange der er at vælge imellem og meget man skal tage stilling til

Sidst var jeg studerende, så det var bare den første og bedste (=billigste! ) Den var nu udemærket i de 2 år jeg brugte den...

Anmeld

17. april 2010

Pige2009

noname skriver:

Hej piger

Så har jeg idag været på barnevognsshopping med svigermor idag (hun ville betale) Så vognen er nu købt og betalt, vi får den hjem når vores lille pige er kommet til verden.

Det blev en Emmaljunga Celebration i sort med Cryptonite stel. På billedet er den godt nok vist med alu stel, men det kunne ikke være i bilen. Vi synes selv den er super flot, og jeg glæder mig til at trille en tur med den.

NoName 25+3

Har selv en Emmaljunga, og er super glad for den. Jeg har med Uniq- stellet, som er det der fylder allermindst med hjulene taget af, så det var da mærkeligt, I ikke kunne have den

Glæd dig til at få vognen, for den kører som en drøm

K.h. Linda

Anmeld

17. april 2010

NoName

Baagøe skriver:

Har selv en Emmaljunga, og er super glad for den. Jeg har med Uniq- stellet, som er det der fylder allermindst med hjulene taget af, så det var da mærkeligt, I ikke kunne have den

Glæd dig til at få vognen, for den kører som en drøm

K.h. Linda

Hvis vi skulle have alu stellet i bilen skulle hjul pilles af og overdelen skulle stå på bagsædet...

Med det der cryptonite stel skal vi pille hattehylden ud så kan både stel (med hjul) og overdel stå i bagagerummet...

Anmeld

17. april 2010

NoName

Mor til David skriver:

Den ser fin ud

Jeg er selv lige gået i gang med barnevognsjagten! Sikke mange der er at vælge imellem og meget man skal tage stilling til

Sidst var jeg studerende, så det var bare den første og bedste (=billigste! ) Den var nu udemærket i de 2 år jeg brugte den...

Det er helt vildt så mange der er at vælge imellem, farver, mønstre og forskellige stel... puhh... men det lykkes... Uden at blive uenige.

Anmeld

17. april 2010

Pige2009

Hvis vi skulle have alu stellet i bilen skulle hjul pilles af og overdelen skulle stå på bagsædet...

Med det der cryptonite stel skal vi pille hattehylden ud så kan både stel (med hjul) og overdel stå i bagagerummet...

Arrrhhh På den måde... Hvad bil har I?

Anmeld

17. april 2010

NoName

Baagøe skriver:

Arrrhhh På den måde... Hvad bil har I?

Vi har en ganske almindelig Golf 5...

Anmeld

17. april 2010

Pige2009

noname skriver:

Vi har en ganske almindelig Golf 5...

Det er også perfekt, at man kan have barnevognen i bagagerummet, så der er plads til barn og bagage på bagsædet

I vil i hvert fald ikke fortryde, I har købt Emmaljunga.

Anmeld

17. april 2010

NoName

Baagøe skriver:

Det er også perfekt, at man kan have barnevognen i bagagerummet, så der er plads til barn og bagage på bagsædet

I vil i hvert fald ikke fortryde, I har købt Emmaljunga.

Det er jeg glad for at høre...

Håber også jeg bliver glad for den... Glæder mig i alt fal til at få den hjem, men det er jo svigermor der står for det og hun siger den ikke må komme hjem før jeg har født... Så den passer ønskebørn på for os indtil da...

Anmeld

17. april 2010

L-Mortil3

FNIIIIIIIIIS!

Jeg er vidst ved at være træt Jeg fik læst det som "Karsten er nu købt" , og så var der et billede af en barnevogn hehehe!

Men hvor ER den lækker Hvem der bare havde økonomi til sådan en fin en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.