Hmm - måske sker der noget nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

Tina2

Spændende, jeg håber snart der sker noget!!!!!! Uha, så træls med de snydeveer, dem havde jeg i 2 uger sidste gang *hmpf* Det var ikke til at holde uuuud!!!!

Så jeg var fuldstændig overgearet da jeg så fik de rigtige veer!!!! :-) Gik rundt i meget højt tempo i byen kl. 3 om natten og da jeg kom ind på fødegangen og troede jeg nok var et par cm åben, og fik at vide jeg var 7 åben, ja så ku jeg sgu ha danset til technomusik eller hvad som helst, og fes rundt, ha ha! De spurgte om jeg slet ikke havde ondt...??! Næh, det havde jeg ikke, det fik jeg først da jeg var 9 cm åben, så håber at det kommer til at gå ligeså nemt for dig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
noname skriver:

øvs øvs... hmm  for der sker noget snart... ve støv i rigelige mængder er sendt til dig tidligere...

Mange tak - nu må jeg bare vente på at det begynder at virke

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Tina2 skriver:

Spændende, jeg håber snart der sker noget!!!!!! Uha, så træls med de snydeveer, dem havde jeg i 2 uger sidste gang *hmpf* Det var ikke til at holde uuuud!!!!

Så jeg var fuldstændig overgearet da jeg så fik de rigtige veer!!!! :-) Gik rundt i meget højt tempo i byen kl. 3 om natten og da jeg kom ind på fødegangen og troede jeg nok var et par cm åben, og fik at vide jeg var 7 åben, ja så ku jeg sgu ha danset til technomusik eller hvad som helst, og fes rundt, ha ha! De spurgte om jeg slet ikke havde ondt...??! Næh, det havde jeg ikke, det fik jeg først da jeg var 9 cm åben, så håber at det kommer til at gå ligeså nemt for dig :-)

Det lyder som LIGE en fødsel for mig

Anmeld

17. april 2010

Tina2

Rosa skriver:

Det lyder som LIGE en fødsel for mig

Jeg var sgu også "høj" af den oplevelse i flere uger efter *gg*

Fødte ham jo i vand og det gik simpelthen så nemt, så jeg håber det bliver ligeså nemt denne gang:-) Men der er jo noget tid endnu

Anmeld

17. april 2010

4kløver

uuuu håber for dig at det snart sker

********en masse vee-støv********

Anmeld

17. april 2010

bagger26

Rosa skriver:

Hm... jeg synes de er gået lidt i sig selv - måske fordi jeg jinxede det ved at tale om det? Dammit... kom tilbage!!!!

Hehe, ja det er farligt at tale om det.. Troede også jeg var ved at gå i fødsel op til flere gange da jeg ventede Sofia, og hver gang jeg nævnte det for kærsten, så gik det i stå stort set med det samme.. Så jeg råbte også hver gang "ork nu jinxede jeg det igen.." Overvejde til sidst først at nævne noget når jeg mærkede presseveerne hehe.. Ja, det var jo også lige før, det først var der jeg nævnte det for ham, da det kom til stykket.. hehe..

Men held og lykke, og en masse vestøv fra mig....  (det er ikke en kvalme-smiley, men en puste-smiley der puster så meget han er grøn i hovede hehe)

Anmeld

17. april 2010

Moderator

I er skønne, tøser, men jeg er bange for at det var falsk alarm... Har ikke haft andet end et par enkelte plukveer siden middag, og smerterne er gået i sig selv igen, så beklager at jeg råbte "ulven kommer" 

Rosa - som sætter sig til at spille Bingo Banko nu hvor der ikke er fødsel på programmet

Anmeld

17. april 2010

DK

Ejjj hvor ærgeligt!! Jeg åbnede ellers din tråd ed tilbageholdt åndedræt!! Heldigvis må man råde ulven kommer så tit man orker når det kommer til fødsler!! Så råb løs! Vi lytter gerne!!!

`Knus og vestøv herfra!!

Anmeld

18. april 2010

Moderator

DK skriver:

Ejjj hvor ærgeligt!! Jeg åbnede ellers din tråd ed tilbageholdt åndedræt!! Heldigvis må man råde ulven kommer så tit man orker når det kommer til fødsler!! Så råb løs! Vi lytter gerne!!!

`Knus og vestøv herfra!!

Hvor er du sød Så nåede jeg i dag 39+0 og der sker stadig ikke noget som helst. Har sovet som en sten hele natten på nær en enkelt tissetur, og har ingen smerter eller ubehag her til morgen, så jeg må nok indstille mig på at der kommer til at gå nogle dage endnu.

Men jeg holder ikke ud at skulle gå og vente så intenst som vi gjorde i går -  så bliver tiden simpelthen for lang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.