Hmm - måske sker der noget nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.991 visninger
38 svar
0 synes godt om
17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er vågnet 3 gange i nat med "mens-smerter" og kan nu ikke sove mere. De kommer og går i intensitet, men jeg har konstant murren i underlivet - pt mest i lænden...  Uhh jeg håber det er fordi der er ved at ske noget (men bliver heller ikke overrasket hvis det bare er snydesmerter igen)...

Så vidt jeg husker er det meget normalt at veerne starter med mens/ligament-agtige smerter, ikke?

Kh

Rosa - 38+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

tb

Rosa skriver:

Jeg er vågnet 3 gange i nat med "mens-smerter" og kan nu ikke sove mere. De kommer og går i intensitet, men jeg har konstant murren i underlivet - pt mest i lænden...  Uhh jeg håber det er fordi der er ved at ske noget (men bliver heller ikke overrasket hvis det bare er snydesmerter igen)...

Så vidt jeg husker er det meget normalt at veerne starter med mens/ligament-agtige smerter, ikke?

Kh

Rosa - 38+6

uhhhhhh spændende

for at det er fordi der sker noget!!

kh tina

Anmeld

17. april 2010

Koen.

UHHHHHHHHHHHH så spænende alt for dig, og håber du får en drømmefødsel

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Kh

Rosa - 38+6

et lyder da som om det er ved at gå i gang. sådan startede min fødsels i hver fald.  for der sker noget inden længe

Anmeld

17. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Uhhh det håber jeg for dig

(Når jeg har fået veer har jeg troet jeg havde forstoppelse)

Anmeld

17. april 2010

Mira0911

Rosa skriver:

Kh

Rosa - 38+6

Jo veerne starter som lidt a la mens/liga smerter...

Jeg havde vildt ondt i maven, og mens smerter som blev værre og værre...

Håber der snart sker noget... Held og lykke...

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Hm... jeg synes de er gået lidt i sig selv - måske fordi jeg jinxede det ved at tale om det? Dammit... kom tilbage!!!!

Anmeld

17. april 2010

mor-til-vanessa

Rosa skriver:

Hm... jeg synes de er gået lidt i sig selv - måske fordi jeg jinxede det ved at tale om det? Dammit... kom tilbage!!!!

det skal nok komme igen. mine holdt også lige ti timer pause. men det er da skide træls når man går og tænker nu det nu. men er sikker på de nok skal komme igen

Anmeld

17. april 2010

RumlesMor

HÅber de vender tilbage til dig....

Sjovt at vi er så mange der sidder utålmodigt og venter på den bidende smerte...hehe.

Var selv til tjek på Hospitalet i går (er i dag 10 dage over termin), og der fik jeg "løsnet hinderne". Hvilke har resulteteret i en del plukveer, men de bliver ikke rigtig regelmæssige. Suk!

Anmeld

17. april 2010

Moderator

RumlesMor skriver:

HÅber de vender tilbage til dig....

Sjovt at vi er så mange der sidder utålmodigt og venter på den bidende smerte...hehe.

Var selv til tjek på Hospitalet i går (er i dag 10 dage over termin), og der fik jeg "løsnet hinderne". Hvilke har resulteteret i en del plukveer, men de bliver ikke rigtig regelmæssige. Suk!

Ihh altså - det er da træls, hva?

Hehe, ja det er sgu lidt absurd at det næste bedste min aften kan gå med er en lækker middag og en god film i armene på min elskede - men det ALLERbedste ville være sønderrivende smerte og skrig og skrål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.