Hmm - måske sker der noget nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

MariaJ

Rosa skriver:

Hmm.. der sker ikke en hat... Jeg prøver at presse ham ud ved at fylde mig med hjemmelavede hotdogs

Dét synes jeg lyder som en god strategi . Desværre fik jeg nu helt vildt lyst til hotdogs, men vi har intet i huset, der bare ligner ingredienserne til hotdogs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

Bayze

Snuffler25 skriver:

Ved præcis hvordan du har det, jeg er 40+6 idag suk... - og mht. igangsættelse, så bliver det også senest når jeg er 42+0 - søndag i NÆSTE UGE.. suk

Gør du noget for at sætte det igang? Jeg tror efterhånden ikke på alle de husmoder råd.. jeg har prøvet det hele stort set hehe.
Nu begynder jeg nok bare at følge det råd jeg oftest får - "SOV MENS DU KAN" haha

Det sker nok bare det sker.. ville bare være dejligt hivs man vidste om det ville starte ved at vandet gik, eller slimproppen eller om veerne bare ville starte.. - har haft 3 nætter med uregelmæssige forstyrrende plukveer og mens smerter, uden det udviklede sig til noget.. altså lidt træls piv

for det snart sker for alle os som snart ikke kan vente mere

IIIHHH altså - ja, så er vi jo nøjagtig samme sted!

Jeg HAR gjort alt hvad der stod i min magt for at sætte det i gang. Har gået lange lange ture, så jeg nærmest har været ved at  redde mig en bækkenløsning her til aller sidst. Har dyrket umådeholden sex, været til smertefuld zoneterapi (jo, det er faktisk temmelig smertefuldt når det handler om igangsættelse af fødsel), har købt og indtaget homøopatiske dråber der skulle stimulere veer. Det meste virkede overhovedet ikke, sex forårsager dog hver gang en storm af kraftige plukveer som også gør ondt nu, men intet af det har sat gang i fødslen.

Så nu har jeg givet op! Jeg er simpelthen for magelig og træt til at blive ved i det tempo, og så vil jeg hellere tilbage i det hygge-og-lade-tiden-gå-med-rare-ting-sammen-med-min-mand-tempo igen Og så må fødslen selv finde ud af hvornår den synes det skal være.... Men ja -  til os for at det for h..... snart bliver

Knus og held og lykke,

Tina

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

Hmm.. der sker ikke en hat... Jeg prøver at presse ham ud ved at fylde mig med hjemmelavede hotdogs

Hhmm, det tror jeg godt kunne være en fæl vej at gå. Mybaby, der fødte her for en lille uge siden havde inden fødslen fyldt sig med flæskesteg og hun fortrød bitterligt, for hun kunne bare smage de der flæskesværd under hele fødslen. Jeg skrev til hende at jeg da også kun kunne komme i tanke om et par ting der ville være værre at føde på, og den ene er da hotdogs med både rå og ristede løg - fy for byffer, det må være en fæl omgang! Men godt smager de

Anmeld

17. april 2010

Diana...

Ej hvor spændende. 

For der snart sker noget mere. 

***********ve-støv********** til dig.

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bayze skriver:

Hhmm, det tror jeg godt kunne være en fæl vej at gå. Mybaby, der fødte her for en lille uge siden havde inden fødslen fyldt sig med flæskesteg og hun fortrød bitterligt, for hun kunne bare smage de der flæskesværd under hele fødslen. Jeg skrev til hende at jeg da også kun kunne komme i tanke om et par ting der ville være værre at føde på, og den ene er da hotdogs med både rå og ristede løg - fy for byffer, det må være en fæl omgang! Men godt smager de

Havde jeg så ikke lige tænkt på... Dammit...

Anmeld

17. april 2010

Bayze

Rosa skriver:

Havde jeg så ikke lige tænkt på... Dammit...

På den anden side tager vi gerne opstød og smagen af daggamle hotdogs med hvis det betyder at vi får lov at spytte bebserne ud, gør vi ikke?

Sååh, virker det med overload af hotdogs? Nogen tegn på fødsel?

Anmeld

17. april 2010

NoName

Go Rosa... go Rosa... go Rosa...

Igen sender jeg dig en hulens masse ve støv i din retning, ta endelig ikke fejl af askesky og ve støv, de ligner lidt hinanden  men jeg tror ikke de virker ens...

PUUUSTTTT **************************************

NoName 25+3

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmm det virker som om det er gået helt i sig selv, så hotdogs'ene var lækre men ikke specielt effektive i baby-uddrivningsøjemed...

Anmeld

17. april 2010

dorthemus

Hold da op hvor er det spændende  

Jeg  fingre på, at der snart sker noget...er sååå spændt på hvordan han ser.

Anmeld

17. april 2010

NoName

Rosa skriver:

Hmm det virker som om det er gået helt i sig selv, så hotdogs'ene var lækre men ikke specielt effektive i baby-uddrivningsøjemed...

øvs øvs... hmm  for der sker noget snart... ve støv i rigelige mængder er sendt til dig tidligere...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.