Snuffler25 skriver:
Ved præcis hvordan du har det, jeg er 40+6 idag suk... - og mht. igangsættelse, så bliver det også senest når jeg er 42+0 - søndag i NÆSTE UGE.. suk 
Gør du noget for at sætte det igang? Jeg tror efterhånden ikke på alle de husmoder råd.. jeg har prøvet det hele stort set hehe.
Nu begynder jeg nok bare at følge det råd jeg oftest får - "SOV MENS DU KAN" haha 
Det sker nok bare det sker.. ville bare være dejligt hivs man vidste om det ville starte ved at vandet gik, eller slimproppen eller om veerne bare ville starte.. - har haft 3 nætter med uregelmæssige forstyrrende plukveer og mens smerter, uden det udviklede sig til noget.. altså lidt træls piv
for det snart sker for alle os som snart ikke kan vente mere
IIIHHH altså - ja, så er vi jo nøjagtig samme sted!
Jeg HAR gjort alt hvad der stod i min magt for at sætte det i gang. Har gået lange lange ture, så jeg nærmest har været ved at redde mig en bækkenløsning her til aller sidst. Har dyrket umådeholden sex, været til smertefuld zoneterapi (jo, det er faktisk temmelig smertefuldt når det handler om igangsættelse af fødsel
), har købt og indtaget homøopatiske dråber der skulle stimulere veer. Det meste virkede overhovedet ikke, sex forårsager dog hver gang en storm af kraftige plukveer som også gør ondt nu, men intet af det har sat gang i fødslen.
Så nu har jeg givet op! Jeg er simpelthen for magelig og træt til at blive ved i det tempo, og så vil jeg hellere tilbage i det hygge-og-lade-tiden-gå-med-rare-ting-sammen-med-min-mand-tempo igen
Og så må fødslen selv finde ud af hvornår den synes det skal være.... Men ja -
til os for at det for h..... snart bliver
Knus og held og lykke,
Tina
Anmeld