Hmm - måske sker der noget nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. april 2010

MariaJ

Hvor spændende. Håber der er noget under opsejling.

Maria 39+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2010

LinLin

Her startede fødslen ved at vandet gik, så jeg var ikke i tvivl!

Men  for at det er nu

Anmeld

17. april 2010

Mette.

Jeg har haft det præcis som du beskriver nu i en hel uge, og der er stadig ikke sket noget - suuk!

Jeg er bange for de snyder og slet ikke bliver til noget lige nu alligevel. Men jeg krydser fingre for han vil ud - og hende i min mave med..

Anmeld

17. april 2010

Bayze

RumlesMor skriver:

HÅber de vender tilbage til dig....

Sjovt at vi er så mange der sidder utålmodigt og venter på den bidende smerte...hehe.

Var selv til tjek på Hospitalet i går (er i dag 10 dage over termin), og der fik jeg "løsnet hinderne". Hvilke har resulteteret i en del plukveer, men de bliver ikke rigtig regelmæssige. Suk!

Åhhr, er du 10 dage over nu! Jeg føler virkelig med dig! Synes selv det er lidt hårdt at passere termin nemlig

Jeg synes da det er dejligt for dig at de så småt er begyndt at hjælpe dig i gang på hospitalet. Det skal nok komme nu her så

Der hvor jeg skal føde påbegynder de først igangsættelsen ved fulde 42 uger og hvis den så viser sig at være en langtrukken affære, ja så kam man jo så ende med først at føde langt inde i 43. uge. Det kan jeg bare slet slet ikke overskue....

Men status her er altså ingen tegn på noget

Men al held og lykke til dig, der er da ingen tvivl om at du "kommer først". Glæder mig til at høre fb og se billeder af vidunderet

Anmeld

17. april 2010

RumlesMor

Bayze skriver:

Åhhr, er du 10 dage over nu! Jeg føler virkelig med dig! Synes selv det er lidt hårdt at passere termin nemlig

Jeg synes da det er dejligt for dig at de så småt er begyndt at hjælpe dig i gang på hospitalet. Det skal nok komme nu her så

Der hvor jeg skal føde påbegynder de først igangsættelsen ved fulde 42 uger og hvis den så viser sig at være en langtrukken affære, ja så kam man jo så ende med først at føde langt inde i 43. uge. Det kan jeg bare slet slet ikke overskue....

Men al held og lykke til dig, der er da ingen tvivl om at du "kommer først". Glæder mig til at høre fb og se billeder af vidunderet

Ja, hver dag over termin føles jo som en uge i sig selv..he he.

Jeg har også fået en officiel igangsættelses-dato (onsdag) hvor jeg er 42 uger præcis, her mener JM at hun kan tage vandet, og forhåbenlig ikke skulle prøve med div. stikpiller først. Men jeg tør snart ikke håbe på noget...

Vil bare gerne igang med den fødsel!

Held og lykke til alle andre der venter...men I kan vove på at overhale mig!  Hæ hæ

Har forresten overvejet om vulkan-aske ikke er lige så godt som vestøv?   Så er der i hvertfald nok til os alle.  

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uh lala

Exiting!!! Krydser fingre for at du snart får bebser i armene... Og om ikke andet, så en tur forgæves i karret...

Anmeld

17. april 2010

mariamiss6

Hvordan går det med de der "veer" der?????

Anmeld

17. april 2010

Snuffler25

Bayze skriver:

Ved præcis hvordan du har det, jeg er 40+6 idag suk... - og mht. igangsættelse, så bliver det også senest når jeg er 42+0 - søndag i NÆSTE UGE.. suk

Gør du noget for at sætte det igang? Jeg tror efterhånden ikke på alle de husmoder råd.. jeg har prøvet det hele stort set hehe.
Nu begynder jeg nok bare at følge det råd jeg oftest får - "SOV MENS DU KAN" haha

Det sker nok bare det sker.. ville bare være dejligt hivs man vidste om det ville starte ved at vandet gik, eller slimproppen eller om veerne bare ville starte.. - har haft 3 nætter med uregelmæssige forstyrrende plukveer og mens smerter, uden det udviklede sig til noget.. altså lidt træls piv

for det snart sker for alle os som snart ikke kan vente mere

Anmeld

17. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hmm.. der sker ikke en hat... Jeg prøver at presse ham ud ved at fylde mig med hjemmelavede hotdogs

Anmeld

17. april 2010

mariamiss6

Rosa skriver:

Hmm.. der sker ikke en hat... Jeg prøver at presse ham ud ved at fylde mig med hjemmelavede hotdogs

Hahahahahahha....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.