Gå sele ved vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. april 2010

N&J

Min mor har brug gå sele til os alle, og foreslog også at jeg prøvede til Nikita lige inden hun begyndte at gå, fordi hun mente det kunne hjælpe når hun nu stod selv, fik dog aldrig købt en... men havde gjort det skulle vi være omkring vand.. simpelthen for pylret en mor til at lade være.. så må folk sku mene hvad de vil.. praktisk er det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2010

Margorie

Jeg synes gåselen er enormt smart.. Vi har aldrig rigtig haft brug for det her til vores første datter.. Men jeg er alligevel fortaler FOR gåselen Så jeg synes det er en god ide.

(Men kønne er de nu ikke. Kunne godt tænke mig der blev lavet nogle fede designer nogle Bare for det tilfælle at baby nr to får brug for en)

Anmeld

16. april 2010

metted

Marge skriver:

Jeg synes gåselen er enormt smart.. Vi har aldrig rigtig haft brug for det her til vores første datter.. Men jeg er alligevel fortaler FOR gåselen Så jeg synes det er en god ide.

(Men kønne er de nu ikke. Kunne godt tænke mig der blev lavet nogle fede designer nogle Bare for det tilfælle at baby nr to får brug for en)

Ja, der måtte gerne komme nogle smarte gåseler. Vi har en almindelig blå gåsele til Jonas, som vi brugte meget, især på rejser. Vi har set at man kan få nogle rygsæk seler, men det er kun med en enkel snor i. Jeg foretrækker en dem en rem, der ender i hver sin side af selve selen, især anvendeligt til børn der lige har lært at gå så man kan gribe dem i et eventuelt fald. Så jeg kunne også godt tænke mig en smart gåsele, når vi får den næste.

Anmeld

16. april 2010

RGN

Profilbillede for RGN

Synes det er fint med hundesnor til børnene. Vi bruger jo også spændetrøjer i barnevognene.

Sikkerhed må komme før associationer og pædagogik.

Man kan altid lære børnene at omgås vandet. Især når de har fået en alder hvor de rent faktisk tager det alvorligt.

Synes ikke man kan kalde det dovenskab at give sele på. Man holder jo øje med sit barn alligevel. Der er en grund til at ulykker sker, og det er ikke altid fordi folk ikke holder øje med deres børn, men fordi de sker på et splitsekund.

Anmeld

16. april 2010

hc=k

RGN skriver:

Synes det er fint med hundesnor til børnene. Vi bruger jo også spændetrøjer i barnevognene.

Sikkerhed må komme før associationer og pædagogik.

Man kan altid lære børnene at omgås vandet. Især når de har fået en alder hvor de rent faktisk tager det alvorligt.

Synes ikke man kan kalde det dovenskab at give sele på. Man holder jo øje med sit barn alligevel. Der er en grund til at ulykker sker, og det er ikke altid fordi folk ikke holder øje med deres børn, men fordi de sker på et splitsekund.

Det er lige præcis sådan jeg tænker ja

Anmeld

16. april 2010

hc=k

Marge skriver:

Her http://uniquekids.dk/group.asp?group=84

Anmeld

16. april 2010

L-Mortil3

Jeg kan nu intet dårligt se i en gå sele, det er jo altså ikke fordi de bliver tøjret nogen steder

både mine brødre og jeg har brugt den da vi var mindre ved ture ved vesterhavet, og indkøb i storcentre, og vi har også en liggende til Liam, jeg synes man skal gøre det man er tryg ved.

JEG ville ikke have det godt med ikke at have styr på situationen f.eks. ved vandet, jeg kan ikke se hvordan en gåsele er meget anderledes end en barnevognssele, eller selen i klapvognen...

Anmeld

16. april 2010

metted

Line&Liam skriver:

Jeg kan nu intet dårligt se i en gå sele, det er jo altså ikke fordi de bliver tøjret nogen steder

både mine brødre og jeg har brugt den da vi var mindre ved ture ved vesterhavet, og indkøb i storcentre, og vi har også en liggende til Liam, jeg synes man skal gøre det man er tryg ved.

JEG ville ikke have det godt med ikke at have styr på situationen f.eks. ved vandet, jeg kan ikke se hvordan en gåsele er meget anderledes end en barnevognssele, eller selen i klapvognen...

Jeg har da også selv været i gåsele som barn, det var en rød i læder, tyroler sele tror jeg den hed. Min mor har den endnu, men jeg købte en ny til Jonas, som er mere moderne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.