Gå sele ved vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.044 visninger
38 svar
0 synes godt om
14. april 2010

hc=k

Jeg har tænkt meget på at anskaffe mig en gå sele når nu engang Krisktopher begynder at gå. Vi bor lige på den anden side af en sø og kan rigtig godt lide at fiske og selv om jeg aldrig kunne drømme om at lade min søn være i nærheden af vandet uden opsyn tror jeg bare det ville være meget rare med en sådan sele så jeg ikke konstant skal holde ham i hånden for det bliver han jo nok også stik tosset over i længden.

Nu er det så jeg spørger om der er andre der synes det er en god ide jeg har mig eller om det er fuldstændig tosset.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

Ina33

idéen er måske god nok... Og fungerer det for jer, så synes jeg det er det i skal gøre.

Jeg personligt, ville dog ALDRIG bruge en gåsele, uanset i hvilken sammenhæng det skulle være. Jeg bryder mig ikke om gåseler, og ville helt klart finde på noget andet, men hvad? Ja det ved jeg så ikke lige.

Louise

Anmeld

14. april 2010

hc=k

Loppe skriver:

idéen er måske god nok... Og fungerer det for jer, så synes jeg det er det i skal gøre.

Jeg personligt, ville dog ALDRIG bruge en gåsele, uanset i hvilken sammenhæng det skulle være. Jeg bryder mig ikke om gåseler, og ville helt klart finde på noget andet, men hvad? Ja det ved jeg så ikke lige.

Louise

Det er sjovt du siger det for alle jeg kender siger det samme at de ikke vil bruge en sele, men jeg vil bare hellere bruge en sele i sådan en siutation end at fiske mit barn op af vandet hvis han pludselig løber.

Hvad er det ved en gå sele du ikke kan lide??

Anmeld

14. april 2010

eliasogmor

hc=k skriver:

Jeg har tænkt meget på at anskaffe mig en gå sele når nu engang Krisktopher begynder at gå. Vi bor lige på den anden side af en sø og kan rigtig godt lide at fiske og selv om jeg aldrig kunne drømme om at lade min søn være i nærheden af vandet uden opsyn tror jeg bare det ville være meget rare med en sådan sele så jeg ikke konstant skal holde ham i hånden for det bliver han jo nok også stik tosset over i længden.

Nu er det så jeg spørger om der er andre der synes det er en god ide jeg har mig eller om det er fuldstændig tosset.

altså hvis det vil fungere for jer er det jo super...personligt vil jeg aldrig give min søn en på...tænker lidt seler er noget man gir hunde på...så heller en redningsvest og 2 høge øjne der er på ham hele tiden....

Anmeld

14. april 2010

hc=k

eliasogmor skriver:

altså hvis det vil fungere for jer er det jo super...personligt vil jeg aldrig give min søn en på...tænker lidt seler er noget man gir hunde på...så heller en redningsvest og 2 høge øjne der er på ham hele tiden....

Nej det vil jeg ikke mene er en løsning for til sommer kan han jo ikke rende rundt med redningsvest hver gang vi er ude og høge øjne er bare ikke altid nok efter min mening.

Anmeld

14. april 2010

Ina33

hc=k skriver:

Det er sjovt du siger det for alle jeg kender siger det samme at de ikke vil bruge en sele, men jeg vil bare hellere bruge en sele i sådan en siutation end at fiske mit barn op af vandet hvis han pludselig løber.

Hvad er det ved en gå sele du ikke kan lide??

Min helt personlige holdning. Og nu skal du ikke tage det til dig, for det er ikke dig jeg mener.

Men for mig er det meget "hunde"-agtigt, og derudover virker det også meget dovent på mig. Altså som om mor og far ikke "gider" bruge tid på at kigge ordenligt efter den lille.

Og det her er altså bestemt ikke noget personligt mod dig!

Louise

Anmeld

14. april 2010

hc=k

Loppe skriver:

Min helt personlige holdning. Og nu skal du ikke tage det til dig, for det er ikke dig jeg mener.

Men for mig er det meget "hunde"-agtigt, og derudover virker det også meget dovent på mig. Altså som om mor og far ikke "gider" bruge tid på at kigge ordenligt efter den lille.

Og det her er altså bestemt ikke noget personligt mod dig!

Louise

Nej nej jeg forstår godt hvad du mener og jeg tager det ikke personligt

Jeg mener netop ikke der er dovent af forældrene fordi det er jo præcis fordi jeg gerne vil holde ekstra øje med ham at jeg vil bruge den i sådan nogle siutationer. Og jo det virker lidt hunde agtigt, men jeg kan ikke se andre metoder som sikre mig at min lille dreng ikke hopper i vandet.

Anmeld

14. april 2010

metted

Jeg vil da hellere bruge en gåsele end at skulle gå rundt med hjertet oppe i halsen over at han skulle falde i. Hellere gåsele end at skulle have ham i et fast greb. Gåselen giver mere frihed til man end at skulle holde i hånden ved søen. Så kan han stå og pjaske med et fiskenet, mens du har styr på ham i gåselen.

Anmeld

14. april 2010

JulieE

hc=k skriver:

Hejsa!

Vi har haft en gå-sele til vores unger og har faktisk været ret glade for den. Lige præcis til ture ved vandet (svigermekanikken har sommerhus på Bornholm, lige ned til stranden) har den været rigtig god.

Børne har kunne gå selv og undersøge tingene, unde at skulle holde en voksen i i hånden og dermed ikke  konstant have den ene arm op og og derfor også have begge hænder fri -Hvis du forstår hvad jeg mener

Har brugt den til dem da de var 1-2 år agtig...

Overvejer at sælge vores, hvis du er interesseret?

Har lige fundet et par billeder hvor den yngste har den på

Mange hilsner

Julie, mor til Jacob 6 år og Line 3 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. april 2010

hc=k

JulieE skriver:

Hejsa!

Vi har haft en gå-sele til vores unger og har faktisk været ret glade for den. Lige præcis til ture ved vandet (svigermekanikken har sommerhus på Bornholm, lige ned til stranden) har den været rigtig god.

Børne har kunne gå selv og undersøge tingene, unde at skulle holde en voksen i i hånden og dermed ikke  konstant have den ene arm op og og derfor også have begge hænder fri -Hvis du forstår hvad jeg mener

Har brugt den til dem da de var 1-2 år agtig...

Overvejer at sælge vores, hvis du er interesseret?

Har lige fundet et par billeder hvor den yngste har den på

Mange hilsner

Julie, mor til Jacob 6 år og Line 3 år

Jamen det kunne jeg da rigtig godt være. Hvad er prisen på sådan en??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.