Gå sele ved vand.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

RumlesMor

hc=k skriver:

Nej det vil jeg ikke mene er en løsning for til sommer kan han jo ikke rende rundt med redningsvest hver gang vi er ude og høge øjne er bare ikke altid nok efter min mening.

Jeg forstår ikke, hvorfor kan han ikke have en redningsvesten på hver gang til sommer?

Princippet er jo det samme med gåselen, den skal han også have på HVER gang før det er effektivt?

Vil personlig også selv foretrække at give min datter redningsvest på, og lærer hende at omgås vandet....og være opmærksom! Og hvis jeg ikke selv kan overvåge hende, ville jeg ikke tage hende med - eller sørge for nogen andre kunne hjælpe med at holde øje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

JulieE

hc=k skriver:

Jamen det kunne jeg da rigtig godt være. Hvad er prisen på sådan en??

Tja... altså den koster 150 kr fra ny og vores er rigtig fin. Hvad ville du give? Du kan evt sende mig en PB, så kan vi fortsætte der

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

Jeg synes det er en rigtig god ide. Jeg kunne godt selv finde på, at anskaffe mig sådan en..

Men på den anden side, i jeres tilfælde med vandet og sådan, skal i så ikke alligevel have fat i snoren? For så skal i jo alligevel have øje på ham hele tiden og gå med ham.. ?

Marikka 35+5

Anmeld

14. april 2010

hc=k

RumlesMor skriver:

Jeg forstår ikke, hvorfor kan han ikke have en redningsvesten på hver gang til sommer?

Princippet er jo det samme med gåselen, den skal han også have på HVER gang før det er effektivt?

Vil personlig også selv foretrække at give min datter redningsvest på, og lærer hende at omgås vandet....og være opmærksom! Og hvis jeg ikke selv kan overvåge hende, ville jeg ikke tage hende med - eller sørge for nogen andre kunne hjælpe med at holde øje.

På grund af varmen og fordi at jeg stadig er nødsaget til at holde fast i hans hånd HELE tiden det synes jeg er rigtig synd for ham.

Jeg vil hellere give ham en gå sele på og så undgå at han skriger som en gal.

Anmeld

14. april 2010

hc=k

marikka skriver:

Jeg synes det er en rigtig god ide. Jeg kunne godt selv finde på, at anskaffe mig sådan en..

Men på den anden side, i jeres tilfælde med vandet og sådan, skal i så ikke alligevel have fat i snoren? For så skal i jo alligevel have øje på ham hele tiden og gå med ham.. ?

Marikka 35+5

jo men så kan han ikke pludselig smutte hvis du forstår

Anmeld

14. april 2010

eliasogmor

hc=k skriver:

Nej det vil jeg ikke mene er en løsning for til sommer kan han jo ikke rende rundt med redningsvest hver gang vi er ude og høge øjne er bare ikke altid nok efter min mening.

det er min mening...hellere holde øje med min søn, end at tage hans frihed fra ham..ved at give ham en sele på....og hvis det ikk er muligt..så ville jeg lade ham blive hjemme, hvis det er fordi man ikke gider at rende efter ham...så er det nok hellere ikke til hans bedste at komme med....

Anmeld

14. april 2010

Bare mig..

hc=k skriver:

jo men så kan han ikke pludselig smutte hvis du forstår

Arhh.. Men jeg synes i hvertfald, at en gåsele er en god opfindelse...

Anmeld

14. april 2010

eliasogmor

RumlesMor skriver:

enig....

Anmeld

14. april 2010

frk Jensen

eliasogmor skriver:

det er min mening...hellere holde øje med min søn, end at tage hans frihed fra ham..ved at give ham en sele på....og hvis det ikk er muligt..så ville jeg lade ham blive hjemme, hvis det er fordi man ikke gider at rende efter ham...så er det nok hellere ikke til hans bedste at komme med....

gir dig helt ret..

vi skal ud og sejle meget med min søster her til sommer og marcus skal lære at han får redningsvest på INDEN han kommer over på båden.. Falder han i vandet, så blir han våd og så er den skid vist slået..

Gåsele... Det syns jeg noget fanden har skabt. vil man selv syns det ville være beageligt at gåes med som en hund??

Det er bare min mening, men man gør alle som man nu selv ønsker og finder bedst for SIT barn

Anmeld

14. april 2010

RumlesMor

hc=k skriver:

På grund af varmen og fordi at jeg stadig er nødsaget til at holde fast i hans hånd HELE tiden det synes jeg er rigtig synd for ham.

Jeg vil hellere give ham en gå sele på og så undgå at han skriger som en gal.

Du skal selvfølgelig gøre det du føler dig mest tryg ved...ingen tvivl!

Men den med varmen køber jeg ikke som et argument, en redningsvest er ikke varm at have på - jeg er nærmest vokset op med en på (har boet ved vandet hele mit liv). Selvom du bor i afrika, vil en redningsvest altså ikke give drengen hedeslag. Desuden skal små børn jo heller ikke gå i direkte sol en hel dag, så du vil alligevel skulle arrangere noget skygge.

Det kunne være en barnevogn/klapvogn med sele, her kan barnet sidde og lege med diverse legetøj - tage en eftermiddagslur m.m. Og så har du frie hænder imens... Synes umiddelbart det bliver gjort til et stort problem at barnet skal bevæge sig rundt på egen hånd. Jeg er helt med på at du ønsker at være forberedt og har dit barns sikkerhed for øje...så du ender jo med at gøre hvad du finder bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.