Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sikke du strutter allerede
Det ser ud til at være en rigtig lækker babyhule Er sikker på bebs har det rigtig godt derinde.Og jeg tror nu det er hyggeligt med en brummende kat på tagetTilllykke med August
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: så er jeg 14+0 og jeg synes maven er STOOOOOR! men jeg er også meget oppustet for tiden, og har en del ligamentsmerter. øvbøv. til gengæld har jeg stadig ikke taget på, så maven må køre på de naturreserver jeg havde i forvejen og idag har August fødselsdag, hurraaaaaaa!! jeg har haft ham siden jeg var 20, så han er 9 år idag huha, gamle kat han går og sniffer til maven når han kan få lov og igår lagde han sig tværs henover den og spandt som en killing - jeg forestiller mig at det er enormt hyggeligt inde i maven med en spinnende kat på taget (men det kan jo også være det føles som jordskælv!!)
så er jeg 14+0 og jeg synes maven er STOOOOOR! men jeg er også meget oppustet for tiden, og har en del ligamentsmerter. øvbøv. til gengæld har jeg stadig ikke taget på, så maven må køre på de naturreserver jeg havde i forvejen
og idag har August fødselsdag, hurraaaaaaa!! jeg har haft ham siden jeg var 20, så han er 9 år idag huha, gamle kat han går og sniffer til maven når han kan få lov og igår lagde han sig tværs henover den og spandt som en killing - jeg forestiller mig at det er enormt hyggeligt inde i maven med en spinnende kat på taget (men det kan jo også være det føles som jordskælv!!)
Tillykke med August´s fødselsdag idag
Og du har da en flot mave
Tjuhl skriver: jo, det er helt vildt Søren er begyndt at fortælle det til udvalgte på arbejdet, men den første han sagde det til havde allerede gættet det, så jeg tror han har set os i netto eller noget
jo, det er helt vildt Søren er begyndt at fortælle det til udvalgte på arbejdet, men den første han sagde det til havde allerede gættet det, så jeg tror han har set os i netto eller noget
Ej men det er jo for skøn! Så er det bare med at sole sig i beundrende blikke og kommentarer fra nu af (Og fedt at blive genkendt i Netto - det er jo kun få kendte mennesker forundt!)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128