14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

ja, det er jo lidt mærkeligt med det navn. jeg håber du passer rigtig godt på dig selv?

Det gør jeg:-) Vi har lige siddet og grillet pølser på en engangsgrill - DET kræver tålmodighed. Men de blev da lunkne til sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

oo

Bavianis skriver:

Det gør jeg:-) Vi har lige siddet og grillet pølser på en engangsgrill - DET kræver tålmodighed. Men de blev da lunkne til sidst

det er godt åh ja, det er rigtig grillvejr idag, men jeg er alene hjemme

Anmeld

14. april 2010

oo

Zafir skriver:

Fortæl mig om det hehe... Jeg har endda været der engang før! Men jeg kan SLET ikke huske, hvordan det føltes at være SÅ stor

Jeg kan bare huske at jeg var PAVESTOLT, første gang en fremmed sagde til mig: Nai - hvornår skal det være? SÅ følte jeg mig gravid... og ikke bare små-tyk. Men jeg kan SIMPELTHEN desværre ikke huske, hvilken uge jeg var i... mmm... Æv.

æv! men folk kan da godt se det på dig nu, ikke? jeg synes da din mave er mega gravid agtig (i forhold til mega kage agtig, du ved).

forresten fortalte jeg Søren om Friggs spark til farmand den anden dag og siden har han været helt ekstatisk ved tanken om at kunne mærke spark - mind you, vi er ikke kommet til boblerne endnu, men det tror jeg han springer over i sit hoved

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

jae. joe.... nu har jeg lige fået min eksamenplan og jeg har 3 skriftlige eksamener der ligger oveni hinanden, så det lægger jo lidt op til at jeg dumper en. men altså...så tager jeg re-eksamen til august, værre er det heldigvis ikke. jeg har ikke dumpet nogen eksamener på uni endnu, så det går nok selvom jeg lige tænke FUCK! da jeg så det

og du har fire æg har jeg lige læst mig til - WOW!!! FIRE?! der er da grobund for et mirakel men det kan mærkes i understellet, ikk? jeg har prøvet at have tre der var præcis lige store og nøøøøøj, jeg tudede næsten da vi kørte hjem bagefter så ondt gjorde det.

HOLD DA KÆ.. EN VILD EKSAMENSPLAN!!! OG SÅ MED BEBS I MAVEN... KAN GODT FORSTÅ AT DET ER PRESSET!!! HÅBER DET GÅR RIGTIG GODT FOR DIG!!! OG AT DU BESTÅR DEM ALLE!!!

OG JEPPER... HÅBER PÅ MIRAKKEL... DET GJORDE MEGA ONDT NATTEN TIL IGÅR... JEG SOV STORT SET IKKE OG TUDEDE FOR VILDT... SÅ VAR DET LIDT I FORMIDAGS IGEN... OG FY JEG SIGER DIG INSEMINATIONEN VAR SLEM... HAN MÅTTE PUTTE EN KLEMME TING IND OG GRIBE FAT OM LIVMODERMUNDEN FOR TIL OG ÅBNE DEN FOR AT KOMME IND... AVS... TIL GENGÆLD BLØDER JEG IKKE SOM SIDST HVOR DE BARE SKUBBEDE DEN NÅRMALE ÅBNE DIMS OP IMOD... OG NU FØLES HELE UNDERSTELLET SOM OM DET BRUMMER... DER ER GANG I DEN... MIN MAVE ER STOR OG DET FØLES TUNGT OG FYLDER DERINDE... SÅ HOLD DA OP JEG ER SPÆNDT...

HVORNÅR ER DEN NÆSTE EKSAMEN???

Anmeld

14. april 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

HOLD DA KÆ.. EN VILD EKSAMENSPLAN!!! OG SÅ MED BEBS I MAVEN... KAN GODT FORSTÅ AT DET ER PRESSET!!! HÅBER DET GÅR RIGTIG GODT FOR DIG!!! OG AT DU BESTÅR DEM ALLE!!!

OG JEPPER... HÅBER PÅ MIRAKKEL... DET GJORDE MEGA ONDT NATTEN TIL IGÅR... JEG SOV STORT SET IKKE OG TUDEDE FOR VILDT... SÅ VAR DET LIDT I FORMIDAGS IGEN... OG FY JEG SIGER DIG INSEMINATIONEN VAR SLEM... HAN MÅTTE PUTTE EN KLEMME TING IND OG GRIBE FAT OM LIVMODERMUNDEN FOR TIL OG ÅBNE DEN FOR AT KOMME IND... AVS... TIL GENGÆLD BLØDER JEG IKKE SOM SIDST HVOR DE BARE SKUBBEDE DEN NÅRMALE ÅBNE DIMS OP IMOD... OG NU FØLES HELE UNDERSTELLET SOM OM DET BRUMMER... DER ER GANG I DEN... MIN MAVE ER STOR OG DET FØLES TUNGT OG FYLDER DERINDE... SÅ HOLD DA OP JEG ER SPÆNDT...

HVORNÅR ER DEN NÆSTE EKSAMEN???

puuuuuuh, den lyder grum den med tangen ind på livmodermunden ja selvfølgelig brummer det derinde, der er jo æg der trimler sig i sædceller p.t. (det lyder klammere end jeg lige mener det )

jeg har heldigvis noget tid inden eksamenerne starter, det er 25. maj de to første bliver udleveret, såe... men jeg har virkelig ligget på den lade side det her semester (man kan jo ikke tænke på andet end sin graviditet!!), så jeg skal igang med seriøs læsning

Anmeld

14. april 2010

Chalala85

så flot, fin og struttende

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

æv! men folk kan da godt se det på dig nu, ikke? jeg synes da din mave er mega gravid agtig (i forhold til mega kage agtig, du ved).

forresten fortalte jeg Søren om Friggs spark til farmand den anden dag og siden har han været helt ekstatisk ved tanken om at kunne mærke spark - mind you, vi er ikke kommet til boblerne endnu, men det tror jeg han springer over i sit hoved

Ork jo. Fremmede har også kunnet se det i et godt stykke tid Jeg sørger også for at klæ mig tæt hehe. Så det IKKE ligner flæsk, men en mavse Det er dejligt.

Tom var også rigtig glad for at mærke puf, den anden dag. Idun er misundelig, men hun skal nok også snart mærke noget. Den holder en SAND fest hertil aften... Myldrer rundt derinde...

Men første gang mærkede jeg INTET før uge 18 ca... Har du fået atvide hvor din moderkage ligger?

Anmeld

15. april 2010

oo

Zafir skriver:

Ork jo. Fremmede har også kunnet se det i et godt stykke tid Jeg sørger også for at klæ mig tæt hehe. Så det IKKE ligner flæsk, men en mavse Det er dejligt.

Tom var også rigtig glad for at mærke puf, den anden dag. Idun er misundelig, men hun skal nok også snart mærke noget. Den holder en SAND fest hertil aften... Myldrer rundt derinde...

Men første gang mærkede jeg INTET før uge 18 ca... Har du fået atvide hvor din moderkage ligger?

nej, der er ikke nogen der har snakket om min livmoder, så jeg går ud fra den ligger normalt altså bagtil...der har ikke været problemer med at scanne overhovedet heller....

ih uge 18 er jo FIRE uger væk og dog, så er fire uger ikke såååå lang tid. lige nu har jeg det mest som om der hele tiden sidder en indvold i klemme et sted derinde...altså forskellige steder

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

nej, der er ikke nogen der har snakket om min livmoder, så jeg går ud fra den ligger normalt altså bagtil...der har ikke været problemer med at scanne overhovedet heller....

ih uge 18 er jo FIRE uger væk og dog, så er fire uger ikke såååå lang tid. lige nu har jeg det mest som om der hele tiden sidder en indvold i klemme et sted derinde...altså forskellige steder

Nååeee nej altså det var ikke livmoderen. Uanset hvilken vej den vender, skal den jo nok komme fremad hehe

Men det var moderkagen. Dorthemus nåede jo også at gå i panik, fordi hun ikke havde mærket noget som helst i starten Men det var også pga placeringen af moderkagen

MEN MEN MEN - det eneste som man skal  have atvice er jo hvis den ligger FORKERT; altså i bunden, så den dækker for udgangen. Men det er vidst i meget meget meget sjældne tilfælde at den gør det.

Vidste  du at det var der ægget satte sig fast, da det blev befrugtet. Det er der hvor moderkagen vokser frem - Det ANEDE jeg ikke, men fik det atvide til NF...

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Wauw - man kan jo virkelig SE det!!! Der gik lige 6 uger mere ved mig - heldige asen!!!! Den er simpelthen bare så flot!

Trine, du er så megagravid!!!

Kh

Rosa

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.