14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Soap

Hvor er du smuk gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

så er jeg 14+0 og jeg synes maven er STOOOOOR! men jeg er også meget oppustet for tiden, og har en del ligamentsmerter. øvbøv. til gengæld har jeg stadig ikke taget på, så maven må køre på de naturreserver jeg havde i forvejen

og idag har August fødselsdag, hurraaaaaaa!! jeg har haft ham siden jeg var 20, så han er 9 år idag huha, gamle kat han går og sniffer til maven når han kan få lov og igår lagde han sig tværs henover den og spandt som en killing - jeg forestiller mig at det er enormt hyggeligt inde i maven med en spinnende kat på taget (men det kan jo også være det føles som jordskælv!!)

Tillykke til katten

Og neeeeeeej hvor får du altså bare en fin mave!!!

ÅRH hvor jeg dog glæder mig til at min begynder at vokse...     

Knus Vinni.

Anmeld

14. april 2010

Becks

14 (som i fjorten) uger!?!?! Jamen søde Trinem du er jo lige blevet gravid  Ih hvor går det stærkt...

Og sikken en fin mave du har fået

Anmeld

14. april 2010

oo

Tutter skriver:

14 (som i fjorten) uger!?!?! Jamen søde Trinem du er jo lige blevet gravid  Ih hvor går det stærkt...

Og sikken en fin mave du har fået

I KNOW!! jeg fatter det slet ikke selv, jeg synes jeg er meeeeeegalangt nu

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Waaauw wauuw! Super fin mavse!!! TILLYKKE... og hvor er det bare viiiiiildt at du kan strutte rundt som 14+0 allerede... !!! Helt fanastisk!!

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

så er jeg 14+0 og jeg synes maven er STOOOOOR! men jeg er også meget oppustet for tiden, og har en del ligamentsmerter. øvbøv. til gengæld har jeg stadig ikke taget på, så maven må køre på de naturreserver jeg havde i forvejen

og idag har August fødselsdag, hurraaaaaaa!! jeg har haft ham siden jeg var 20, så han er 9 år idag huha, gamle kat han går og sniffer til maven når han kan få lov og igår lagde han sig tværs henover den og spandt som en killing - jeg forestiller mig at det er enormt hyggeligt inde i maven med en spinnende kat på taget (men det kan jo også være det føles som jordskælv!!)

SUPER FIN MAVE DU HAR FÅET DER... DET ER HELT UTROLIGT DU ALLEREDE ER SÅ LANGT HENNE... SYNES LIGE DU VAR BLEVET GRAVID... HVORDAN HAR DU DET???

KNUS LENE

Anmeld

14. april 2010

smokin

Tjuhl skriver:

Hvor er du fin!

Vores hanhund ligger sit hovede på maven og tager en dyb indånding og puster ud - sådan rigtig tilfreds-agtig! Den anden dag da han gjorde det returnerede fruen derinde med et karatespark som jeg er HELT sikker på at vovse mærkede, for han flyttede sig med et bjæf og skulle ikke i nærheden af maven igen.. 

Anmeld

14. april 2010

Mira0911

Det er jo en kanon flot mave du har dig der...

Anmeld

14. april 2010

Sujan

Tillykke til katten...
Sikke en smuk mave, ihhhh glæder mig til jeg en dag får sådan en.. Håber den bliver ligeså smuk som din

Anmeld

14. april 2010

Mettemus

Tjuhl skriver:

Dejligt med et billede - det ser rigtig fint ud, flot mave. Er det ikke dejligt at man kan begynde at se det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.