14+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

MM1987

Det er da sådan en flot mave - man er i hvert fald ikke i tvivl om at du er gravid...og det er jo godt

Jeg er sikker på det er hyggeligt med en spindende kat på taget. Det er sjovt som dyr kan fornemme der er "noget" derinde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

oo

sarahb skriver:

Du er simpelthen så lækker gravid... Helt vildt... jeg misunder dig
tillykke med de 14uger...

Stort kram fra isaac og jeg

ikk så længe

Anmeld

14. april 2010

oo

Zafir skriver:

Waaauw wauuw! Super fin mavse!!! TILLYKKE... og hvor er det bare viiiiiildt at du kan strutte rundt som 14+0 allerede... !!! Helt fanastisk!!

jeg synes også bare den er stoooooor når jeg ser på andres mavebilleder, men der står jo alle steder at sådan nogle vokser meget forskelligt og eftersom jeg ikke har taget på endnu, så vælger jeg bare at være glad og stolt over den

Anmeld

14. april 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

SUPER FIN MAVE DU HAR FÅET DER... DET ER HELT UTROLIGT DU ALLEREDE ER SÅ LANGT HENNE... SYNES LIGE DU VAR BLEVET GRAVID... HVORDAN HAR DU DET???

KNUS LENE

jeg synes også det går hurtigt lige nu!! jeg har det godt igår havde jeg det helt af helvedes til, så det er meget op og ned. men når jeg har det godt er det på sådan en mega overskudsagtig måde, så det er fint - så kan man da få læst til eksamen hver anden dag i hvert fald

Anmeld

14. april 2010

oo

Mettemus skriver:

Dejligt med et billede - det ser rigtig fint ud, flot mave. Er det ikke dejligt at man kan begynde at se det?

jo, det er helt vildt Søren er begyndt at fortælle det til udvalgte på arbejdet, men den første han sagde det til havde allerede gættet det, så jeg tror han har set os i netto eller noget

Anmeld

14. april 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

jeg synes også det går hurtigt lige nu!! jeg har det godt igår havde jeg det helt af helvedes til, så det er meget op og ned. men når jeg har det godt er det på sådan en mega overskudsagtig måde, så det er fint - så kan man da få læst til eksamen hver anden dag i hvert fald

JA DET MÅ MAN SIGE ER LIGE FRA DEN ENE YDERLIGHED TIL DEN ANDEN... MEN DEJLIGT AT HØRE DER ER EN DEL SUPER GODE DAGE... HVORDAN SKRIDER EKSAMENS TAM TAM FREM FOR DIG???

Anmeld

14. april 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

JA DET MÅ MAN SIGE ER LIGE FRA DEN ENE YDERLIGHED TIL DEN ANDEN... MEN DEJLIGT AT HØRE DER ER EN DEL SUPER GODE DAGE... HVORDAN SKRIDER EKSAMENS TAM TAM FREM FOR DIG???

jae. joe.... nu har jeg lige fået min eksamenplan og jeg har 3 skriftlige eksamener der ligger oveni hinanden, så det lægger jo lidt op til at jeg dumper en. men altså...så tager jeg re-eksamen til august, værre er det heldigvis ikke. jeg har ikke dumpet nogen eksamener på uni endnu, så det går nok selvom jeg lige tænke FUCK! da jeg så det

og du har fire æg har jeg lige læst mig til - WOW!!! FIRE?! der er da grobund for et mirakel men det kan mærkes i understellet, ikk? jeg har prøvet at have tre der var præcis lige store og nøøøøøj, jeg tudede næsten da vi kørte hjem bagefter så ondt gjorde det.

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

jeg synes også bare den er stoooooor når jeg ser på andres mavebilleder, men der står jo alle steder at sådan nogle vokser meget forskelligt og eftersom jeg ikke har taget på endnu, så vælger jeg bare at være glad og stolt over den

Så skal du bare tage til gravid svømning. Jeg følte mig helt vildt lille!!! Fordi alle sammen var HØØØJgravide hehe... Eller mange af dem Så tænker man bare viiiiildt... at jeg lige om lidt blir SÅ stor hehe.

Anmeld

14. april 2010

oo

Zafir skriver:

Så skal du bare tage til gravid svømning. Jeg følte mig helt vildt lille!!! Fordi alle sammen var HØØØJgravide hehe... Eller mange af dem Så tænker man bare viiiiildt... at jeg lige om lidt blir SÅ stor hehe.

haha ja! jeg synes også folk er tossede herinde når de skriver "sikke en fin lille mave du har"...WHAT, den er jo GIGA  men hvis man så snager under mavebillederne i uge 30 og opefter så er de jo virkelig, virkelig store...altså deroppe hvor jeg slet ikke kan forestille mig at det rent faktisk kommer til at ske

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

haha ja! jeg synes også folk er tossede herinde når de skriver "sikke en fin lille mave du har"...WHAT, den er jo GIGA  men hvis man så snager under mavebillederne i uge 30 og opefter så er de jo virkelig, virkelig store...altså deroppe hvor jeg slet ikke kan forestille mig at det rent faktisk kommer til at ske

Fortæl mig om det hehe... Jeg har endda været der engang før! Men jeg kan SLET ikke huske, hvordan det føltes at være SÅ stor

Jeg kan bare huske at jeg var PAVESTOLT, første gang en fremmed sagde til mig: Nai - hvornår skal det være? SÅ følte jeg mig gravid... og ikke bare små-tyk. Men jeg kan SIMPELTHEN desværre ikke huske, hvilken uge jeg var i... mmm... Æv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.