Fnug er Frigg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

Becks

Zafir skriver:

NÅÅÅÅÅÅR hahahah Altså - jeg syntes det lignede en ble... hehe... Så altså, nu kan jeg godt se at det er en vægt

Hihi, det er du ikke den eneste der har gjort haha.. Måske jeg skulle finde en anden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

oo

Zafir skriver:

Jaaaa... sæføli gør han det Det eneste er, at når vi laver så smukke piger... GYYYS, når de bliver teens hehe... Så må de blive hestepiger eller noget, så han ikke får lyst til at spære dem inde for alle han-hundende fnis

Men heelt blød inden i. Specielt, når Idun putter sig ind til ham og siger jeg ææææælsger dig farmand

åååårh Søren er også begyndt at snakke meget om, at han ikke kan håndtere at få en datter pga teenageårene

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

åååårh Søren er også begyndt at snakke meget om, at han ikke kan håndtere at få en datter pga teenageårene

Ja... gad viiiiiiiiiiide hvorfor mænd er sådan, når de får døtre LOL... MÅSKE de kan huske, hvad deres hormoner tænkte om pigerne da de var teens... FNIS!!!!...

Anmeld

14. april 2010

oo

Zafir skriver:

Ja... gad viiiiiiiiiiide hvorfor mænd er sådan, når de får døtre LOL... MÅSKE de kan huske, hvad deres hormoner tænkte om pigerne da de var teens... FNIS!!!!...

jep!! samtidig siger han hvor meget han glæder sig til at hans søn (hvis han altså får sådan en - han veksler meget mellem hvilket køn han får) skal tage Runes datters mødom (Rune er hans bedste ven - og har altså slet ikke børn endnu).

store ambitioner han har på den drengs vegne

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jep!! samtidig siger han hvor meget han glæder sig til at hans søn (hvis han altså får sådan en - han veksler meget mellem hvilket køn han får) skal tage Runes datters mødom (Rune er hans bedste ven - og har altså slet ikke børn endnu).

store ambitioner han har på den drengs vegne

HAHHAHA.... Den var god

Sådan noget taler vi ikke om herhjemme. Idun bliver ABSOLUT ikke som sin moar som teenager fnis.

Anmeld

14. april 2010

TbCp

Zafir skriver:

Hun skulle ikke med. SElvom jeg ikke var bekymret, så syntes jeg ikke børn hører til hos en sygehus scanning, hvor det de primært kigger efter er om alt er OK. Tænk hvis det ikke var og vi skulle tage stilling til de ting og hun var der.

Hun kan komme med, når vi skal scannes for sjov. Far vil jo have en 3d scanning på et tidspunkt

Ja det kan jeg egentlig godt forstå

Anmeld

15. april 2010

Ranarupta

Zafir skriver:

Du kan TRO at det er svært at vente for hende. Det er ligesom at der nærmest er ÅREVIS til jeg skal føde hehe... Heldigvis så sker der jo meget for hende ligenu, med at hun skal starte i SFO den 3. maj og hun skal starte i skole 1. aug og alt det. Så det er, - selvom det er træls at vente - nok en rigtig god ting at hun får lov til at gøre de nye ting i fred, INDEN Lillesøster kommer i starten af september

Men hun spørger HVER DAG: Hvor stor er den nu moar? hehe. Så må jeg jo vise hende at den altså kun er en LILLE BITTE smule større end igår

Ja... Det er jo super-abstrakt for en 6 årig, at hun skal vente helt til september. Men som du selv skriver, så er det altså godt, at der er så mange milepæle undervejs

Årh, jeg synes simpelthen, at det er enormt sødt, at hun spørger til Friggs størrelse hver dag - det er jo lige til at smelte over, så meget hun glæder sig 

Anmeld

15. april 2010

1977

Profilbillede for 1977

Tillykke med pigen

Anmeld

15. april 2010

Moderator

Ranarupta skriver:

Ja... Det er jo super-abstrakt for en 6 årig, at hun skal vente helt til september. Men som du selv skriver, så er det altså godt, at der er så mange milepæle undervejs

Årh, jeg synes simpelthen, at det er enormt sødt, at hun spørger til Friggs størrelse hver dag - det er jo lige til at smelte over, så meget hun glæder sig 

Jeg er også rigtig glad for at hun deltager i det, for det er vigtigt for mig at det er VORES alle tres baby der kommer og ikke kun mors eller fars... For Idun skal det være en tilgift at blive storesøster og ikke en udgift. Også derfor hun skal være her til fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.