Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Diana... skriver: Ej hvor er det skønt. Tillykke med den lille pige. Og du må havde en rigtig god få ro på mor uger. Mange Knus
Ej hvor er det skønt. Tillykke med den lille pige. Og du må havde en rigtig god få ro på mor uger.
Mange Knus
Tak Men jeg holder nu kun denneher uge, så ikke uger endnu, før barsel
Nu skal jeg bare lige finde en massør i nærheden der har tid til mig idag eller i morgen...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tjuhl skriver: aaaaaiiiij en dejlig nyhed at vågne til en pige til til vikingerne - jeg er sikker på Tom nok skal overleve, sådan som han altid ser forelsket på Idun på billederne du lægger ind Jeg forestiller mig han er lidt ligesom Søren, som ser stor og vild ud men som er heeeeeeeelt blød indeni og Frigg, det er SÅ smukt og SÅ stærkt og SÅ nordisk - I it!
aaaaaiiiij en dejlig nyhed at vågne til en pige til til vikingerne - jeg er sikker på Tom nok skal overleve, sådan som han altid ser forelsket på Idun på billederne du lægger ind Jeg forestiller mig han er lidt ligesom Søren, som ser stor og vild ud men som er heeeeeeeelt blød indeni og Frigg, det er SÅ smukt og SÅ stærkt og SÅ nordisk - I it!
Jaaaa... sæføli gør han det Det eneste er, at når vi laver så smukke piger... GYYYS, når de bliver teens hehe... Så må de blive hestepiger eller noget, så han ikke får lyst til at spære dem inde for alle han-hundende fnis
Men heelt blød inden i. Specielt, når Idun putter sig ind til ham og siger jeg ææææælsger dig farmand
Rosa skriver: STORT TILLYKKE med et sundt og raskt lille Fnug! Frigg er et fantastisk navn og en pige til - det er jo helt vidunderligt! Heldige Tom at han skal være omgivet af 3 smukke piger resten af sine dage Jeg er sikker på hun bliver en fager mø - præcis som mor og søsser! Lots and lots of luuuv!!!! Rosa
STORT TILLYKKE med et sundt og raskt lille Fnug! Frigg er et fantastisk navn og en pige til - det er jo helt vidunderligt! Heldige Tom at han skal være omgivet af 3 smukke piger resten af sine dage Jeg er sikker på hun bliver en fager mø - præcis som mor og søsser!
Lots and lots of luuuv!!!!
Rosa
Ihhh tak Blir helt rørt altså... af at læse alle de her
karina1980 skriver: tillykke med den lille Frigg, hvor dejligt at alt bare er perfekt og at i kan få opfyldt storesøsters ønske, og i laver jo fantastisk smukke piger, så hvorfor forsøge sig med en dreng
tillykke med den lille Frigg, hvor dejligt at alt bare er perfekt og at i kan få opfyldt storesøsters ønske,
og i laver jo fantastisk smukke piger, så hvorfor forsøge sig med en dreng
Hehe... De sagde oppe på sygehuset at vi måtte komme igen om nogen år, med en dreng i mavsen. MEEEEEN... SYns det har været lige lovligt hårdt at lave 2, så jeg tror vi holder og er super ganske tilfreds med vores reproduktion af 2 sunde og raske piger efter det her
Bavianis skriver: Hvor ER det skønt Zafir! Jeg er så glad på Jeres vegne. Stort tillykke
Hvor ER det skønt Zafir! Jeg er så glad på Jeres vegne. Stort tillykke
Tusind tak skønne.
dorthemus skriver: Jeg siger TILLYKKE igen...skøøønt at du fører familiens stolte og lange pigetradition videre Og Frigg er et meget smukt navn Kys moster
Jeg siger TILLYKKE igen...skøøønt at du fører familiens stolte og lange pigetradition videre Og Frigg er et meget smukt navn
Kys moster
Frigg og Runa passer også vildt godt sammen
Jeg er også lidt stolt. SYns det er sjovt at køre det videre, når det nu er sådan
Stort tillykke søde Zafir..
Endnu en smuk prinsesse
Tutter skriver: Stort tillykke søde Zafir.. Endnu en smuk prinsesse
Tusind tak
Hvad betyder din ticker??? 12% af hvad???
Zafir skriver: Tusind tak Hvad betyder din ticker??? 12% af hvad???
Det er mit vægttab
Tutter skriver: Det er mit vægttab
NÅÅÅÅÅÅR hahahah Altså - jeg syntes det lignede en ble... hehe... Så altså, nu kan jeg godt se at det er en vægt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128