Fnug er Frigg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

businesstigger

Tillykke med jeres lille Frigg! OG godt at Idun fik hvad hun bestilte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

LotteGabriella

neeeijj hvor dejligt med en kommende lille Frigg, tillykke og også til den over lykkelige storesøster

Anmeld

14. april 2010

Vidunderligeunger

hehe sødt at Idun ligefrem bestiller en pige  

Dejligt det hele var ok med jeres kommende nye PIGE! er det ikke vidunderligt at kunne få sat køn på??

God dag til dig. Jeg glæder mig til md-billeder... 

Anmeld

14. april 2010

dorthemus

Jeg siger TILLYKKE igen...skøøønt at du fører familiens stolte og lange pigetradition videre  Og Frigg er et meget smukt navn

Kys moster

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Caroline86 skriver:

ja, Laura mente vi skulle op og du har jo lært mig at jeg skal lave mine alm hverdags ting mens jeg ammer alm. hverdags ting = baby.dk... hæhæ

så må du sove rigtig godt.. jeg har lige vækket Daniel så han kan tage sig af afbøvsningen.. så kan jeg gå i seng igen og blive frisk til jeg skal i mødregruppe

Så håber jeg at du fik sovet lidt mere og fik en god tur i mødregruppe

Anmeld

14. april 2010

oo

ih altså, nu har jeg fået den sætning i hovedet "Fnug er Frigg" og den kører på "fyn er fin, fyn er fin" melodien

Anmeld

14. april 2010

Moderator

TbCp skriver:

Stort tillykke med en veloverstået scanning og med den lille pige der gemmer sig derinde

Var Idun med til scanningen, eller fik hun overrakt nyheden senere?

Hun skulle ikke med. SElvom jeg ikke var bekymret, så syntes jeg ikke børn hører til hos en sygehus scanning, hvor det de primært kigger efter er om alt er OK. Tænk hvis det ikke var og vi skulle tage stilling til de ting og hun var der.

Hun kan komme med, når vi skal scannes for sjov. Far vil jo have en 3d scanning på et tidspunkt

Anmeld

14. april 2010

MariaJ

Hvor et dejligt indlæg. Skønt at høre at alt er som det skal være, og at Idun fik sin drøm om en lillesøster opfyldt. Flot navn i øvrigt til den lille.

Maria

Anmeld

14. april 2010

Moderator

tb skriver:

stort tillykke med den lille pige i maven  jeg venter selv en lille pige til juni og har en datter på snart 9 år.. du kan os tro ventetiden er lang for hende!!  da jeg havde 150 dage tilbage, købte jeg et målebånd og der bliver troligt klippet af hver dag.. hehe.. det fedste er når man når forbi bestemte tal.. lige nu er hun fokuseret på tallet 50

kh tina

Hvor sødt

Men det er vildt dejligt, at hun er stor og har lyst til at følge med i det og glæder sig. Jeg tror også - fordi hun er så kærlig en pige, at hun vil bruge tid på sin lillesøster når hun kommer ud

Anmeld

14. april 2010

Moderator

Jeamou skriver:

Du kan godt stole på hvad Shams siger - jeg er blevet scannet ham 3 gange og af en anden 1 gang, og de var rørende enige om at var en pige der var i min mave - jordemoderen der scannede mig sidste gang sgade endda, at "når shams siger det bliver en pige, så bliver det en pige"...

Hehe fedt Men vi tror også på ham. VI har fået et billede nedefra, hvor det er TYDELIGT at det er en tissekone og ikke en tissemand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.