Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Du kan godt stole på hvad Shams siger - jeg er blevet scannet ham 3 gange og af en anden 1 gang, og de var rørende enige om at var en pige der var i min mave - jordemoderen der scannede mig sidste gang sgade endda, at "når shams siger det bliver en pige, så bliver det en pige"...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor er det skønt. Tillykke med den lille pige. Og du må havde en rigtig god få ro på mor uger.
Mange Knus
Yeeehaaaa, tillykke med den lille sunde og raske pige der gemmer sig i hulen.
NoName 25+0
aaaaaiiiij en dejlig nyhed at vågne til en pige til til vikingerne - jeg er sikker på Tom nok skal overleve, sådan som han altid ser forelsket på Idun på billederne du lægger ind Jeg forestiller mig han er lidt ligesom Søren, som ser stor og vild ud men som er heeeeeeeelt blød indeni og Frigg, det er SÅ smukt og SÅ stærkt og SÅ nordisk - I it!
STORT TILLYKKE med et sundt og raskt lille Fnug! Frigg er et fantastisk navn og en pige til - det er jo helt vidunderligt! Heldige Tom at han skal være omgivet af 3 smukke piger resten af sine dage Jeg er sikker på hun bliver en fager mø - præcis som mor og søsser!
Lots and lots of luuuv!!!!
Rosa
TILLYKKE uhhh en lille prinsesse
Tillykke med Frigg - dejligt alt så godt ud
Dejligt med endnu en pige - og jeg elsker navnet frigg... Idun og Frigg
tillykke med den lille Frigg, hvor dejligt at alt bare er perfekt og at i kan få opfyldt storesøsters ønske,
og i laver jo fantastisk smukke piger, så hvorfor forsøge sig med en dreng
Hvor ER det skønt Zafir! Jeg er så glad på Jeres vegne. Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128