Jordemødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

NoName

dejligt at I er enige

Ja det er faktist utroligt at vi er det, det tog os ikke lang tid at finde frem di disse navnew.

Kan rigtig godt lide de navne du har på din liste, men mange af dem er desværre allerede brugt i vores familie/omgangskreds...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Anne85

CamillaSoefelt skriver:

Jeg skal til 2. jordemoder besøg her på fredag, glæder mig bare helt vildt meget..;0) Første besøg var den 29/1-2010, og der ville hun ikke lytte efter hjertelyd, så blev lidt skuffet synes jeg. Hørte I hjertelyd ved 1. besøg?? Så glæder mig til at høre ham på fredag, og glæder mig også meget til at høre hvad hende vægt skøn er... Skønner de også længden?

spændende spændende Nej min jordemoder gad heller ikke lytte efter hjertelyd første gang... så det var først til 2. lægebesøg vi hørte det.

Nej de skønner kun vægt... hun skønnede hende til 1100 g... er spændt på at se om scanningsjordemoderen får det til det samme når vi skal afsted fredag

Anmeld

12. april 2010

Risen

noname skriver:

Vi har også lidt oppe at vende. Øverst på min liste står Caroline, Anne Katrine, Katrine og Josefine... Kæresten er heldigvis enig.

Det er bare nogle søde navne I har fundet .. Rigtige klassiske danske elsker især navnet josefine.. 

Anmeld

12. april 2010

Anne85

noname skriver:

Vi har også lidt oppe at vende. Øverst på min liste står Caroline, Anne Katrine, Katrine og Josefine... Kæresten er heldigvis enig.

Hun skal da bare hedde Anne Ej... rigtig fine navne... Tror bare det lige var det man hed dengang midt i 80´erne for jeg kender for mange der hedder katrine, Josefine osv... kender du ik det? Altså... hvis man kender en person der hedder et navn så kan man bare ik kalde barnet det selvom navnet er sødt (fx elsker jeg asta, sofus o.lign. navne... men når jeg har passet gamle mennesker der hed sådan, skiftet deres ble, madet dem osv så er navnet bar eikke længere et sødt baby navn

Anmeld

12. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Hun skal da bare hedde Anne Ej... rigtig fine navne... Tror bare det lige var det man hed dengang midt i 80´erne for jeg kender for mange der hedder katrine, Josefine osv... kender du ik det? Altså... hvis man kender en person der hedder et navn så kan man bare ik kalde barnet det selvom navnet er sødt (fx elsker jeg asta, sofus o.lign. navne... men når jeg har passet gamle mennesker der hed sådan, skiftet deres ble, madet dem osv så er navnet bar eikke længere et sødt baby navn

Jo det kender jeg godt... Sådan har jeg det selv med nogle navne som jeg f.eks forbinder med noget dårligt.

HAHAHAH Ja, Anne Katrine var det første navn vi kom på faktisk kærestens forslag... Siden er Caroline kommet i spil, men synes altså det er svært for kan godt lide begge navne... Har haft mange flere på min liste, men de er efterhånden blevet brugt af venner og familie...

Har du tænkt på navnet Aija??? Synes også det er super fint...

Anmeld

12. april 2010

Anne85

noname skriver:

Jo det kender jeg godt... Sådan har jeg det selv med nogle navne som jeg f.eks forbinder med noget dårligt.

HAHAHAH Ja, Anne Katrine var det første navn vi kom på faktisk kærestens forslag... Siden er Caroline kommet i spil, men synes altså det er svært for kan godt lide begge navne... Har haft mange flere på min liste, men de er efterhånden blevet brugt af venner og familie...

Har du tænkt på navnet Aija??? Synes også det er super fint...

Aija?? Har jeg aldrig hørt før

Anmeld

12. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Aija?? Har jeg aldrig hørt før

Har en kollega der hedder Aija Maria synes det er så flot, men nu er hun jo en kollega så vil jeg ikke bruge det...

Anmeld

12. april 2010

CamillaSoefelt

Anne85 skriver:

spændende spændende Nej min jordemoder gad heller ikke lytte efter hjertelyd første gang... så det var først til 2. lægebesøg vi hørte det.

Nej de skønner kun vægt... hun skønnede hende til 1100 g... er spændt på at se om scanningsjordemoderen får det til det samme når vi skal afsted fredag

Det bliver da bare spændende så..;0) Glæder mig til at høre hvad hun siger fredag så..

Anmeld

13. april 2010

MTS

Jeg skal afsted til 2 jm besøg her den 24, men glæder mig nu ikke særligt meget. Jeg hade en rigtigt dårlig oplevelse til første besøg. Jeg kan slet ikke lige min jm. Men har en venninde som har den samme og hun er virkelig glad for hinde. Så gir det en gang mere, og hvis stadig det ikke går så vil jeg se om jeg kan skifte.

Selfølgelig er det dejligt at lige få høre hjertelyd og måske få vide ca hvor stor han er. Men alle vigtige ting snakker jeg hellere med min læge om.

Anmeld

13. april 2010

Anne85

Malin skriver:

Jeg skal afsted til 2 jm besøg her den 24, men glæder mig nu ikke særligt meget. Jeg hade en rigtigt dårlig oplevelse til første besøg. Jeg kan slet ikke lige min jm. Men har en venninde som har den samme og hun er virkelig glad for hinde. Så gir det en gang mere, og hvis stadig det ikke går så vil jeg se om jeg kan skifte.

Selfølgelig er det dejligt at lige få høre hjertelyd og måske få vide ca hvor stor han er. Men alle vigtige ting snakker jeg hellere med min læge om.

Øv at det ikke fungerer med din jordemoder... må jeg spørge hvad hun gjorde galt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.