Jordemødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Anne85

noname skriver:

Ork, jamen der er flere uger til jeg går fra endnu, det gør jeg først 25/6... så der er lææænge til endnu...

Havde i forresten fundes et navn til lillesøster eller er det en hemmelighed???

Puha... ja der er længe til

Næ... eller tjo... har snakket om Nynne... men jeg ved ik helt... skal lige "smage" lidt på det.

Min mand synes hun skal hedde Frederikke, men det er jeg ikke vild med. Nynne var min ide og han er vild med det.
På min liste er også Johanne, mathilde, Dicte, Alberte, Ida og mange mange flere.
Hvad med jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hold da op... luksus Er det noget alle tilbydes? har du så slet ikke nogen konsultationer alene?

Ja det er ret luksus.. Nej det er det desværre ikke.. Har fået tilbudet fordi jeg er "ung" mor .. 20 år når jeg har født.. Så alle pigerne er omkring 18-20 år.. Har ikke haft nogle ekstra konsulationer alene men det kan man godt få hvis man ønsker det.. Men vi får jo gennemgået alt fra kost/motion til smertelindring og hører hjertelyd osv. så der er ikke det store behov for alene konsulationer

Anmeld

12. april 2010

NoName

Anne85 skriver:

Puha... ja der er længe til

Næ... eller tjo... har snakket om Nynne... men jeg ved ik helt... skal lige "smage" lidt på det.

Min mand synes hun skal hedde Frederikke, men det er jeg ikke vild med. Nynne var min ide og han er vild med det.
På min liste er også Johanne, mathilde, Dicte, Alberte, Ida og mange mange flere.
Hvad med jer??

Vi har også lidt oppe at vende. Øverst på min liste står Caroline, Anne Katrine, Katrine og Josefine... Kæresten er heldigvis enig.

Anmeld

12. april 2010

FrkLarsen

Anne85 skriver:

Åh snyd Det lyder da som om at du får nogen flere besøg end mig

Jamen det kan da godt være

Tror at jeg får 4 jordemoderbesøg, men det er jo bare skønt, selvom jeg frygter vejningen hver gang, har en lidt sød tand 

Anmeld

12. april 2010

LinLin

Gik det godt til 1. besøg? (det var egentlig også sent du var afsted der)

Det var bare snak - sååå kedeligt!

Hmm... Er det sent? Kan se fra min vandrejournal med David var første jordemoderbesøg 19+2!

Nåede i øvrigt tre besøg dengang...

Anmeld

12. april 2010

Anne85

Risen skriver:

Ja det er ret luksus.. Nej det er det desværre ikke.. Har fået tilbudet fordi jeg er "ung" mor .. 20 år når jeg har født.. Så alle pigerne er omkring 18-20 år.. Har ikke haft nogle ekstra konsulationer alene men det kan man godt få hvis man ønsker det.. Men vi får jo gennemgået alt fra kost/motion til smertelindring og hører hjertelyd osv. så der er ikke det store behov for alene konsulationer

Ja det lyder som om emnerne er noget anderledes end når jeg er afsted... der er det bare urin stix, blodtryksmåling, vægt, symfyse mål, spørge til ødemer, høre hjerteelyd og så ud igen...

Anmeld

12. april 2010

Anne85

noname skriver:

Vi har også lidt oppe at vende. Øverst på min liste står Caroline, Anne Katrine, Katrine og Josefine... Kæresten er heldigvis enig.

dejligt at I er enige

Anmeld

12. april 2010

Anne85

FrkLarsen skriver:

Jamen det kan da godt være

Tror at jeg får 4 jordemoderbesøg, men det er jo bare skønt, selvom jeg frygter vejningen hver gang, har en lidt sød tand 

kender det alt for godt

Anmeld

12. april 2010

Risen

Anne85 skriver:

Ja det lyder som om emnerne er noget anderledes end når jeg er afsted... der er det bare urin stix, blodtryksmåling, vægt, symfyse mål, spørge til ødemer, høre hjerteelyd og så ud igen...

ja en smule.. Dog får vi også alle målt urin, vægt symfyse osv..

Anmeld

12. april 2010

CamillaSoefelt

Jeg skal til 2. jordemoder besøg her på fredag, glæder mig bare helt vildt meget..;0) Første besøg var den 29/1-2010, og der ville hun ikke lytte efter hjertelyd, så blev lidt skuffet synes jeg. Hørte I hjertelyd ved 1. besøg?? Så glæder mig til at høre ham på fredag, og glæder mig også meget til at høre hvad hende vægt skøn er... Skønner de også længden?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.