Hej kommende mødre

Har I mon været afsted til jeres 2. jordemoderbesøg? Jeg blir lidt nysgerrig på, om man kommer afsted på samme tid i de forskellige landsdele... kan se at jeg sidste gang havde været afsted 3 gange på dette tidspunkt.
Nå men jeg var til mit 30 ugers tjek idag.... det gik rigtig fint

Har ONDT for neden og VILDE plukveer så fik hende lidt til også at lave en indvendig undersøgelse... min livmoderhals var heldigvis stadig fin lang... men hun sagde at hun næsten kunne holde lillesøster i hånden når hun stak sin finger helt op
Hun står overhovedet ikke fast endnu... men det har jeg også ladet mig fortælle at de ofte først gør når fødslen er gået igang (altså ihvertfald når man er flergangsfødende).
Symfysemål 33... hvilket jeg umiddelbart syntes er lidt meget? Og et fosterskøn på 1100 g hvilket er i den lave ende (men for faen... sidste gang skød de Kristian til at veje 4200 g 14 dage før fødslen og han vejede kun knap 3700 g da han kom til verden... så jeg gir ikke meget for de fosterskøn)
Om jeg mærkede liv behøvede hun ikke spørge til for hun kunne tydeligt både se og mærke lillesøster bokse rundt derinde

Mors lille vildbasse

Og så er det jo altid skønt at høre hjertelyd

Næste besøg er i uge 33 og så har jeg fået en tid i uge 36, 38 og en hvor jeg er 40+5 (men den har jeg sagt til hende at jeg absolut ikke har tænkt mig at bruge

)
Nå men fortæl, fortæl... har I været afsted??? Og hvordan går i og har det???
Knus Anne... der nu har 9 arbejdsdage tilbage

Anmeld