Tvillingerne i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Riksen

Wow!! Hvor er din mave bare smuk. Du stråler jo!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Mira0911

Sikke en fin mave...

Anmeld

12. april 2010

Malene84

Hvor er I bare skønne piger  Tusind tak for jeres rigtig søde ord, og tak fordi I følger med. Det betyder helt vildt meget for mig. Og ja... ha ha ha... jeg håber også der kommer to guldklumper ud, men nu må vi se. hahah. Hvis det står til deres far, så blir de jo født med muskler, voks i håret og en kæmpe diller. hahahah. Sgu skægt at høre hvad folk forventer

Anmeld

14. april 2010

MORJESPERSEN

Malene84 skriver:

Vægten siger nu 15 +  heheh, men drengene har det super godt derinde, og der nu kun 3 uger tilbage!!!

Det første billede er taget i uge 26 +

det andet billede er uge 34 + 4

Den gør rigtig av nu, forstået på den måde at den er blevet enorm tung. Drengene vejer nu til sammen 4500 gram

Hvor er du bare smuk gravid.... nu kan det aldrig vare før de kommer ud..... du må glæde dig HELT VILDT!!! Jeg kan selv huske, syndes tiden gik for langsom og syndes bare det var så hårdt det hele.... om morgen kunne jeg lige holde til at gå ned og spise morgen mad, så skulle jeg sove 3-4 timer på sofaen og så spise igen sove lidt og så hygge med maden og så spise og se tv.. og så hele natten rende ud og tisse og vende og drege sig i sengen......

Foresten super flot værlse du har lavet til dem...

Anmeld

14. april 2010

dorthemus

Ihhh du ser bare SÅ godt ud!!! Sjov detalje med billederne med det samme tøj...der kan man rigtig se hvor meget der er sket

Anmeld

14. april 2010

CS

Uhhlala lala lalalala - hvor smuk er i 3 lige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.