Tvillingerne i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Malene84

Risen skriver:

Hvor er du bare smuk! Det er næsten synd du skal af med maven om 3 ugers tid .. 

Neeeeej, neeeeej, neeeej det er ikke synd. hahaha. Vil meget gerne af med den!!! den er alt for tung.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Malene84

Mettemus skriver:

Hvor er du bare stadig super flot, og dejligt at dine supermænd har det godt! Hepper på dig i det sidste tre uger - er sikker på de er gået før du aner det og så - wupti - står du med to stks lækre babyer!

Tusind tak søde  Håber du har ret

Anmeld

12. april 2010

smokin

Malene84 skriver:

Vægten siger nu 15 +  heheh, men drengene har det super godt derinde, og der nu kun 3 uger tilbage!!!

Det første billede er taget i uge 26 +

det andet billede er uge 34 + 4

Den gør rigtig av nu, forstået på den måde at den er blevet enorm tung. Drengene vejer nu til sammen 4500 gram

Du ser stadig DEJLIG ud! Men ja den skal jo også være tung når der er to kommende fodboldsspillere derinde... 

Anmeld

12. april 2010

Malene84

Zette skriver:

Du ser stadig DEJLIG ud! Men ja den skal jo også være tung når der er to kommende fodboldsspillere derinde... 

Du har ret søde... så må de betale mig af senere, når de blir kendte og tjener kassen i udlandet som fodboldspillere. haha.

Anmeld

12. april 2010

lululupo

SÅÅÅÅÅ flot en mave

Anmeld

12. april 2010

smokin

Malene84 skriver:

Du har ret søde... så må de betale mig af senere, når de blir kendte og tjener kassen i udlandet som fodboldspillere. haha.

Præcis - så tag du bare et par ekstra kilo på mere haha. Så kommer fortjenesten senere. 

Jeg holder mine 8 kg endnu - heldigvis... men jeg har jo også kun 1, så det er da bare SUPER flot med de 15 kg. Helt vildt flot.

Anmeld

12. april 2010

NinaNymannMadsen

rigtig flot mave... kunne forestille mig det er tungt at bære rundt på og hårdt når der er to der mosler rundt inde i maven.

Anmeld

12. april 2010

*A*

Malene84 skriver:

Hej  Altså øhm, jeg burde være gået på barsel - men fordi jeg er så sindssyg stædig, går jeg stadig i skole og er igang med at skrive min bachelor. Jeg skal helst gerne være færdig før jeg føder (mit eget mål), så jeg stresser lidt imod tiden. hehe. Min klasse har helt til 31. maj - men vil simpelthen ikke forlange af mig selv, at jeg kan koncentrere mig om opgaven når mine små supermænd er kommet til verden

kram

Årh hvor er du bare sej!

Anmeld

12. april 2010

2trunde

*A* skriver:

Årh hvor er du bare sej!

Lykke til med dine 2 små vidundre og din opgave. Tror det er en god ide at få din opgave færdig før de kommer til verden, for tro mig du vil næppe have overskud til det når først de er kommet ud

Det er en helt fantastisk oplevelse af føde tvillinger naturligt, jeg ville være ked af at være foruden den oplevelse.

Så held og lykke

Anmeld

12. april 2010

Kruse90

hvor er den bare blevet stor og dejlig rund.
Den klæder dig virkelig. og ej smukke du må ikke være ked at +15kg. Det er da vild flot, og så når du har TO drenge derinde.
Jeg syntes +15 kg er helt perfekt
Glæder mig til at se de to må vidundere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.