Tvillingerne i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.541 visninger
35 svar
0 synes godt om
12. april 2010

Malene84

Vægten siger nu 15 +  heheh, men drengene har det super godt derinde, og der nu kun 3 uger tilbage!!!

Det første billede er taget i uge 26 +

det andet billede er uge 34 + 4

Den gør rigtig av nu, forstået på den måde at den er blevet enorm tung. Drengene vejer nu til sammen 4500 gram

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Laulund87

sikke en flot mave

Anmeld

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Du er jo bare helt igennem smuk at se på søde!

Sikke maven klær' dig, men den ser godt nok også tung ud! Ved du hvor meget de hver især vejer?

Det er da bare super skønt, at du snart får dine små drenge i armene..... Årh altså Skal du have kejsersnit, eller føder du den naturlige vej?

Anmeld

12. april 2010

Malene84

Mathildesmor skriver:

Du er jo bare helt igennem smuk at se på søde!

Sikke maven klær' dig, men den ser godt nok også tung ud! Ved du hvor meget de hver især vejer?

Det er da bare super skønt, at du snart får dine små drenge i armene..... Årh altså Skal du have kejsersnit, eller føder du den naturlige vej?

taak smukke  Ja Tristan (tvilling A) vejer ca 2000 gram og Villads (tv B) vejer 2500 gram - så der blir lidt forskel, men så kan vi da kende forskel. ha ha. Meningen var længe, at jeg skulle have ks, da tristan l¨å forkert, men nu ser det ud til at jeg skal føde selv  det er jo det jeg helst vil, men sys det er skræmmende. hehehe

Anmeld

12. april 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Malene84 skriver:

taak smukke  Ja Tristan (tvilling A) vejer ca 2000 gram og Villads (tv B) vejer 2500 gram - så der blir lidt forskel, men så kan vi da kende forskel. ha ha. Meningen var længe, at jeg skulle have ks, da tristan l¨å forkert, men nu ser det ud til at jeg skal føde selv  det er jo det jeg helst vil, men sys det er skræmmende. hehehe

Jamen så er de da også ved at være store nok til at komme ud

Tro mig, du er ikke alene om at skræmmes lidt ved tanken om at føde den naturlige vej - til gengæld er det jo bare en fantastisk oplevelse, og jeg tør vædde på, at du efterfølgende vil være super stolt over at du klarede det, for når man "ligger i det", tror man jo aldrig smerten holder op, ha ha  (det er ikke sagt for at skræmme).

Sætter de dig så igang en bestemt dato, eller hvordan?

Anmeld

12. april 2010

Malene84

Mathildesmor skriver:

Jamen så er de da også ved at være store nok til at komme ud

Tro mig, du er ikke alene om at skræmmes lidt ved tanken om at føde den naturlige vej - til gengæld er det jo bare en fantastisk oplevelse, og jeg tør vædde på, at du efterfølgende vil være super stolt over at du klarede det, for når man "ligger i det", tror man jo aldrig smerten holder op, ha ha  (det er ikke sagt for at skræmme).

Sætter de dig så igang en bestemt dato, eller hvordan?

hehehe... ja du har helt ret, blir jo sikkert pavestolt af mig selv - men uuuhhh - den smerte der

Ja de sætter mig igang d. 4. maj - så det blir spændende hvornår de så ender med at komme ud'

Anmeld

12. april 2010

*A*

Hej hej,

Tak for kigget. Det er en super flot mave du har. Er du gået på barsel?

Mvh. Anja

PS: Jeg venter selv tvillinger

Anmeld

12. april 2010

Risen

Hvor er du bare smuk! Det er næsten synd du skal af med maven om 3 ugers tid .. 

Anmeld

12. april 2010

Mettemus

Malene84 skriver:

Vægten siger nu 15 +  heheh, men drengene har det super godt derinde, og der nu kun 3 uger tilbage!!!

Det første billede er taget i uge 26 +

det andet billede er uge 34 + 4

Den gør rigtig av nu, forstået på den måde at den er blevet enorm tung. Drengene vejer nu til sammen 4500 gram

Hvor er du bare stadig super flot, og dejligt at dine supermænd har det godt! Hepper på dig i det sidste tre uger - er sikker på de er gået før du aner det og så - wupti - står du med to stks lækre babyer!

Anmeld

12. april 2010

Malene84

*A* skriver:

Hej hej,

Tak for kigget. Det er en super flot mave du har. Er du gået på barsel?

Mvh. Anja

PS: Jeg venter selv tvillinger

Hej  Altså øhm, jeg burde være gået på barsel - men fordi jeg er så sindssyg stædig, går jeg stadig i skole og er igang med at skrive min bachelor. Jeg skal helst gerne være færdig før jeg føder (mit eget mål), så jeg stresser lidt imod tiden. hehe. Min klasse har helt til 31. maj - men vil simpelthen ikke forlange af mig selv, at jeg kan koncentrere mig om opgaven når mine små supermænd er kommet til verden

kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.