Tvillingerne i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

kæft hvor er du bare smuk med den mavse, søde!!!

det var du også uden, altså

er det ikke vildt at  tænke på hvor snart de kommer? Jeg var jo selv til eksamen 14 dage inden Laura kom til verden, og er du vimmer jeg stressede over det, men var lykkelig over at få det overstået og desuden have noget at se til i så lang tid

nu vil jeg bare gerne se det smukke indhold af den smukke mave snart

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Malene84

Kruse90 skriver:

hvor er den bare blevet stor og dejlig rund.
Den klæder dig virkelig. og ej smukke du må ikke være ked at +15kg. Det er da vild flot, og så når du har TO drenge derinde.
Jeg syntes +15 kg er helt perfekt
Glæder mig til at se de to må vidundere

heheh tusind tak søde - ja det blir spændende at se hvad den kæmpe mave gemmer på  jeg er så spændt

Anmeld

12. april 2010

Malene84

Caroline86 skriver:

kæft hvor er du bare smuk med den mavse, søde!!!

det var du også uden, altså

er det ikke vildt at  tænke på hvor snart de kommer? Jeg var jo selv til eksamen 14 dage inden Laura kom til verden, og er du vimmer jeg stressede over det, men var lykkelig over at få det overstået og desuden have noget at se til i så lang tid

nu vil jeg bare gerne se det smukke indhold af den smukke mave snart

Hvor er du sej - 14 dage før  Får helt stress på dine vegne, men du klarede det jo. Super flot gået!!!

Jaaaa... de må gerne snart komme ud til deres moooaaarrr  Kan slet ikke vente længere nu, sys det føles som om jeg har været gravid hele mit liv. hehe. Og nu begynder vandet bare at være både i fødder og ben - aavv - kan ikke passe mine sko  ooooog så klør maven helt vildt, til at blive sindssyg af. hehe

Går det godt med dig og prinsessen?

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Malene84 skriver:

Hvor er du sej - 14 dage før  Får helt stress på dine vegne, men du klarede det jo. Super flot gået!!!

Jaaaa... de må gerne snart komme ud til deres moooaaarrr  Kan slet ikke vente længere nu, sys det føles som om jeg har været gravid hele mit liv. hehe. Og nu begynder vandet bare at være både i fødder og ben - aavv - kan ikke passe mine sko  ooooog så klør maven helt vildt, til at blive sindssyg af. hehe

Går det godt med dig og prinsessen?

kan godt forstå dig! Jeg slap heldigvis for vand i kroppen ( havde selvfølgelig en lille smule)...

Vi har det rigtig godt herhjemme! Synes bare Laura bliver så hurtigt stor Hun er stadig meget nem, men bøvler lidt med humørsvingninger pga en tand Vi håber snart det holder op

Det er super underligt efter fødslen - i hver fald for mig. Jeg føler at jeg fødte for en uge siden, men det er 1000 år siden jeg var gravid... hæhæ det hænger jo ikke helt sammen

Anmeld

12. april 2010

Vial

Sikke en flot mave, men den er godt nok KÆMPE STOR

Jeg kan sagens forstå, at du glæder dig til at få den parkeret og i stedet får dine to små drenge op på maven.

Jeg er også lidt skræmt at skulle føde vaginalt, men det skal bare overståes. Det er jo bedre end at få et KS, tror jeg. Jeg håber i hvert fald at mine ligger sig rigtigt, så jeg kan poppe dem ud naturligt.

Hvor bliver det bare spændende at følge dig i den kommende tid.

Anmeld

12. april 2010

Chalala85

Malene84 skriver:

Vægten siger nu 15 +  heheh, men drengene har det super godt derinde, og der nu kun 3 uger tilbage!!!

Det første billede er taget i uge 26 +

det andet billede er uge 34 + 4

Den gør rigtig av nu, forstået på den måde at den er blevet enorm tung. Drengene vejer nu til sammen 4500 gram

Nøj hvor er den stor og fin. og hold da op hvor er der sket meget på de 2 billeder hehe

Kan virkelig godt forstå det er tungt nu, heldigvis er der ikke så længe igen

Anmeld

12. april 2010

Ranarupta

Ihhh, hvor er din mave smuk!

Der kan da ikke andet end gemme sig nogle lækre drenge

Anmeld

12. april 2010

Moderator

Ihh smukke Malene...

Anmeld

12. april 2010

Bayze

Malene84 skriver:

Vægten siger nu 15 +  heheh, men drengene har det super godt derinde, og der nu kun 3 uger tilbage!!!

Det første billede er taget i uge 26 +

det andet billede er uge 34 + 4

Den gør rigtig av nu, forstået på den måde at den er blevet enorm tung. Drengene vejer nu til sammen 4500 gram

Respeeeekt for at du slæber rundt på 4,5 kg når man nu ved hvordan 3,5 føles!!

Og hvor bærer du det bare skide flot, altså! De sidste uger kommer til at gå stærkt og føles mere overkommelige fordi du kan se målet

Anmeld

12. april 2010

Mka

Hvor er du bare smuk Den er godt nok stor, men sidder bare så flot på dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.