Hvad er/var du mest bange for?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.630 visninger
36 svar
0 synes godt om
11. april 2010

Bare mig..

Nu hvor jeg nærmer mig mere og mere fødslen, spekulerer jeg meget over, hvad det egentlig er jeg går ind til. Hvad vil det sige at føde? Hvordan er de forbandede smerter der egentlig? osv osv.

Men hvad er/var DU aller mest bange for?

Jeg er enormt bange for at sprække eller blive klippet. Jeg ligger søvnløs om natten, og jeg er bare generelt MEGA bange for det.

Hvis i har født, hvordan var så det i havde været bange for? Hvordan oplevede i det? 

Marikka 35+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2010

CarinaSB

Det var jeg os utrolig bange for .. Men jeg sprækkede ikk og blev heller ikk klippet .. :) hvis man bare gør som Jm siger så er der stor chance for at det ikk sker :)

Anmeld

11. april 2010

smokin

marikka skriver:

Nu hvor jeg nærmer mig mere og mere fødslen, spekulerer jeg meget over, hvad det egentlig er jeg går ind til. Hvad vil det sige at føde? Hvordan er de forbandede smerter der egentlig? osv osv.

Jeg er enormt bange for at sprække eller blive klippet. Jeg ligger søvnløs om natten, og jeg er bare generelt MEGA bange for det.

Hvis i har født, hvordan var så det i havde været bange for? Hvordan oplevede i det? 

Marikka 35+3

Jeg er røvbange for at ende i AKS. Og jeg har grædt en enkelt gang (ja den er sku god nok) i frustration over at være så bange for det. Jeg vil meget hellere at de siger: om to uger så kommer du op, så skærer vi lige i dig og vupti så har du prinsessen. Jeg kan slet ikke magte at man pludselig skal få blot få minutter til at vende sig til at skulle skæres i. 

JEG VIL IKKE SKÆRES I. Ej heller klippes... 

Så det er nok min værste bekymring.

Anmeld

11. april 2010

Mira0911

Jeg var rigtig bange for at briste alt for meget, og om jeg nu også selv kunne føde min datter...

Anmeld

11. april 2010

Risen

marikka skriver:

Marikka 35+3

Har faktisk slet ikke en bestemt stræk for fødsel.. Er begyndt at læse bøger omkring det blandt andet "Fødsel uden smerte" og det hjælper bare rigtigt meget.. Jeg føler jeg har mere kontrol over de ting der kommer til at ske og jeg ved hvordan jeg skal trække vejret når man træder ind i en bestemt fase.. .. Meeen okay helt cool er jeg heller ikke , er da pisse bange for det ukendte ved en fødsel. Hvordan føles dit og dat .. ? !

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

JEG ER BANGE FOR AT BLIVE FOR STOR DERNEDE... SÅ SEX IKKE BLIVER LIGE SÅ GODT SOM FØR... OG SOM JER FOR AT SPRÆKKE...

Anmeld

11. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg tror, at det jeg mest var bange for 1. gang - var det ukendte. 2. gang frygtede jeg ikke noget

Til jer som frygter, at blive klippet kan jeg sige, at jeg fik et lille klip begge gange. Jeg mærkede ikke, da det skete og mærkede ikke de par enkelte sting jeg fik og havde ingen gener af det.

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

- skriver:

Knibe øvelser så skulle ud blive så god som ny...

ER DET SÅDAN HOS ALLE???

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

- skriver:

Ja, skulle det gerne være

TAKKER... ER LIDT SEX TOSSET....

Anmeld

11. april 2010

ønskebørn74

- skriver:

Samme her

Men efter 3 børn er jeg da ikke skadet... 

og det hjælper også på ufrivillig vandladning, vil du få af vide af læger osv... 

DET VIL JEG SKRIVE MIG BAG ØRET....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.