Tjuhl skriver:
jeg tror ikke du skal være bekymret for graviditet udenfor livmoderen, det havde jeg jo i januar sidste år, der havde jeg blødninger og smerter og ingen symptomer på graviditet overhovedet. mine tests var også utrolig svage. (men med de ting vi har været igennem, så har man en dårlig vane med at forberede sig på det værste!)
jeg var 7 uger henne da vi så hjerteblink, det kan jeg huske fordi vi først købte scanningsbilleder da vi kunne se hjertet
men hvis de andre ting er i orden fx det hvide blodlegeme og sådan, så går det som regel 
det er faktisk ret betrygende at høre... så må man jo sige at jeg har alle symptomer på IKKE at være gravid uden for livmoderen...
Men ja man kan hurtigt få en forfærdelig evne til hele tiden at være bange for om det lille mirakel nu er sund og rask! Utroligt at man allerede nu kan holde så meget af den bette spiril! 
gud skal man betale for scannings billederne? det vidste jeg sgu ikk....
så siger man på forhånd om man ønsker at købe et eller???
Vi håber inderligt at det bare er gode nyheder de kan give os næste torsdag, og så vil et hjerteblink være bonus oveni!
MEN jeg er da sikker på at alt er godt!
sådan føles det ihvertfald når jeg mærker efter i mig selv, uden at tænke på alle de obligatoriske bekymringer
Anmeld