Det er godt nok effektivt det der insemination...ha-ha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

oo

VNB skriver:

har vi en sniger med på linien?

men aha på den måde... jeg troede faktisk at man fik scanningen netop fordi de vil se efter hjerteblink der... men det er da også fedt hvis de bare kan se at alt det andet er iorden. Lige nu tænker vi jo meget på om den mon ligger rigtigt (jeg har jo en lille risiko for graviditet uden for livmoderen pga endometriosen som er skyld i mine såkaldte "snævre" æggeledere) og selvfølgelig om den i det hele taget lever...

men den er SELVFØLGELIG helt ok!!!  andet kan jeg slet ikke klare at tænke på...

hvor langt var du henne da i kunne se hjerteblink første gang?

jeg tror ikke du skal være bekymret for graviditet udenfor livmoderen, det havde jeg jo i januar sidste år, der havde jeg blødninger og smerter og ingen symptomer på graviditet overhovedet. mine tests var også utrolig svage. (men med de ting vi har været igennem, så har man en dårlig vane med at forberede sig på det værste!)

jeg var 7 uger henne da vi så hjerteblink, det kan jeg huske fordi vi først købte scanningsbilleder da vi kunne se hjertet men hvis de andre ting er i orden fx det hvide blodlegeme og sådan, så går det som regel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

hej tøser....jeg har siddet og smuglæst jeres beskeder nu her jeg vil bare lige sige, at man kan GODT se noget når man er 6+2, men det er ikke altid man lige kan se hjerteblink man kan i hvert fald se fostersækken og det hvide blodlegeme og måske et lillebitte foster. men det at man kan se det hvide blodlegeme (som er sådan en bold fosteret skal bruge i starten af graviditeten) er et rigtig rigtig godt tegn

og så  jeg alt hvad jeg kan - det ville jo være verdens fedeste mødregruppe!!!

Hi-hi...ja man ved aldrig hvem der læser med - men synes det er dejligt når det er dig...

Og især når du redder mig fra at dele ud af mine røverhistorier

Men så er det jo afklaret...

Ja det kunne være så dejligt...vi gør hvad vi kan for at komme med fantastiske nyheder i næste uge...

Anmeld

14. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

jeg tror ikke du skal være bekymret for graviditet udenfor livmoderen, det havde jeg jo i januar sidste år, der havde jeg blødninger og smerter og ingen symptomer på graviditet overhovedet. mine tests var også utrolig svage. (men med de ting vi har været igennem, så har man en dårlig vane med at forberede sig på det værste!)

jeg var 7 uger henne da vi så hjerteblink, det kan jeg huske fordi vi først købte scanningsbilleder da vi kunne se hjertet men hvis de andre ting er i orden fx det hvide blodlegeme og sådan, så går det som regel

det er faktisk ret betrygende at høre... så må man jo sige at jeg har alle symptomer på IKKE at være gravid uden for livmoderen...

Men ja man kan hurtigt få en forfærdelig evne til hele tiden at være bange for om det lille mirakel nu er sund og rask! Utroligt at man allerede nu kan holde så meget af den bette spiril!

gud skal man betale for scannings billederne? det vidste jeg sgu ikk....  så siger man på forhånd om man ønsker at købe et eller???

Vi håber inderligt at det bare er gode nyheder de kan give os næste torsdag, og så vil et hjerteblink være bonus oveni!

MEN jeg er da sikker på at alt er godt!  sådan føles det ihvertfald når jeg mærker efter i mig selv, uden at tænke på alle de obligatoriske bekymringer

Anmeld

14. april 2010

oo

VNB skriver:

det er faktisk ret betrygende at høre... så må man jo sige at jeg har alle symptomer på IKKE at være gravid uden for livmoderen...

Men ja man kan hurtigt få en forfærdelig evne til hele tiden at være bange for om det lille mirakel nu er sund og rask! Utroligt at man allerede nu kan holde så meget af den bette spiril!

gud skal man betale for scannings billederne? det vidste jeg sgu ikk....  så siger man på forhånd om man ønsker at købe et eller???

Vi håber inderligt at det bare er gode nyheder de kan give os næste torsdag, og så vil et hjerteblink være bonus oveni!

MEN jeg er da sikker på at alt er godt!  sådan føles det ihvertfald når jeg mærker efter i mig selv, uden at tænke på alle de obligatoriske bekymringer

jeg tror mavefornemmelsen alleroftest har ret

ja scanningsbillederne koster (mange steder) 30 kr....det er vist mest sådan symbolsk, og de gir som regel gerne flere for 30 kroner uden problemer. men husk at sige at I gerne vil have et når de scanner, så printer de dem ud med det samme (og de går ekstra op i at få nogle gode billeder)

Anmeld

14. april 2010

oo

Mia Maia skriver:

Hi-hi...ja man ved aldrig hvem der læser med - men synes det er dejligt når det er dig...

Og især når du redder mig fra at dele ud af mine røverhistorier

Men så er det jo afklaret...

Ja det kunne være så dejligt...vi gør hvad vi kan for at komme med fantastiske nyheder i næste uge...

jaaaa men for søren da, det er da heller ikke helt til at forstå det hele indtil NF scanningen var jeg jo selv sådan "jamen er DET DER fosteret????" og Søren synes jeg var en tumpe fordi jeg ikke kunne se det - jeg kunne heller ikke se hjerteblink før de forstørrede billede fuldstændig abnormt meget op og der sad Søren allerede med tårer i øjnene

Anmeld

14. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

jeg tror mavefornemmelsen alleroftest har ret

ja scanningsbillederne koster (mange steder) 30 kr....det er vist mest sådan symbolsk, og de gir som regel gerne flere for 30 kroner uden problemer. men husk at sige at I gerne vil have et når de scanner, så printer de dem ud med det samme (og de går ekstra op i at få nogle gode billeder)

jeg tror også at man i mange tilfælde skal stole på sin mave fornemmelse! ihvertfald indtil andet er bevist! Så vi er de ukuelige optimister herhjemme lige nu

det var altså godt du lige nævnte det med de billeder! Vil jeg da lige være opmærksom på så. Har altid troet at de bare gjorde det af ren rutine...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.