Det er godt nok effektivt det der insemination...ha-ha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.068 visninger
55 svar
0 synes godt om
8. april 2010

MM1987

Jeg blev jo insemineret igår, og efter billedet at dømme, så er jeg da allerede ganske gravid...

Jeg slapper helt af på billedet...det er helt vildt...

Jeg var så sindsygt oppustet igår, det var faktisk ubehageligt...

Jeg har været det før i løbet af behandlingen, de dage hvor jeg fik gonal-f... Men tirsdag aften var min mave helt flad (eller så flad som den kan blive)...

Det værste er jo at jeg næsten bliver helt glad for den....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Jeg blev jo insemineret igår, og efter billedet at dømme, så er jeg da allerede ganske gravid...

Jeg har været det før i løbet af behandlingen, de dage hvor jeg fik gonal-f... Men tirsdag aften var min mave helt flad (eller så flad som den kan blive)...

Hej du

Krydser fingre for dig/jer. Hvornår får du svar???

Knus

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Gaya skriver:

Hej du

Krydser fingre for dig/jer. Hvornår får du svar???

Knus

Hey...

Mange tak...

Jeg tester d. 21. første gang, men lægerne siger d. 26....

Knus...

P.S. der må gerne grines af min "falske mave"...

Anmeld

8. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

hihi  hvor ser du fin ud!

kan godt forstå du allerede er helt forelsket i den!!!! og  for at den bliver der!!!!

Er det normalt at blive så oppusted efter IUI? Har du været det så meget de andre gange? for ellers er det jo måske et rigtig godt tegn!

knus Vinni

Anmeld

8. april 2010

MM1987

VNB skriver:

hihi  hvor ser du fin ud!

kan godt forstå du allerede er helt forelsket i den!!!! og  for at den bliver der!!!!

Er det normalt at blive så oppusted efter IUI? Har du været det så meget de andre gange? for ellers er det jo måske et rigtig godt tegn!

knus Vinni

Jeg har været så oppustet før, i løbet af behandlingen...

Tror det er hormonerne, jeg var det også efter ægudtagning - men der er det vidst noget med at æggestokkene hæver....

Jeg tror ikke rigtig jeg kan glæde mig over det - det må vente - og håber da også den falder i løbet af de næste par dage...

Jeg synes bare det var lidt sjovt...

Anmeld

8. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Jeg har været så oppustet før, i løbet af behandlingen...

Tror det er hormonerne, jeg var det også efter ægudtagning - men der er det vidst noget med at æggestokkene hæver....

Jeg tror ikke rigtig jeg kan glæde mig over det - det må vente - og håber da også den falder i løbet af de næste par dage...

Jeg synes bare det var lidt sjovt...

du sku tosset - på den gode måde

men tør da godt sige at når det blir bebs som udfylder maven kommer den da til at sidde pænt tror jeg!

Vildt at hormonerne kan gøre så meget... var godt nok også oppusted efter IVF men ikke så meget synes jeg...

Har forresten fået ringet idag! skønt! Så tak fordi du skubbede til mig!

Anmeld

8. april 2010

MM1987

VNB skriver:

du sku tosset - på den gode måde

men tør da godt sige at når det blir bebs som udfylder maven kommer den da til at sidde pænt tror jeg!

Vildt at hormonerne kan gøre så meget... var godt nok også oppusted efter IVF men ikke så meget synes jeg...

Har forresten fået ringet idag! skønt! Så tak fordi du skubbede til mig!

Hi-hi...jeg ved det godt...det er ret pinligt at lægge det ud, men synes altså det var sjovt, så tænkte skidt pyt...

Ja det er lidt voldsomt så oppustet den bliver, og det er også lidt ubehageligt...men den falder jo ike - OG SÅ vokser den forhåbentlig igen....

Ja, jeg var lige inde og læse, så dejligt...det bliver bare rigtig dejligt at se den lille pomfrit om 14 dage og så bliver det hele forhåbentligt meget mere virkeligt...

Anmeld

8. april 2010

businesstigger

Kan godt forstå at du forelskede dig i din bulende mave. Den ser da dejlig gravid ud. Håber at den er det

Anmeld

8. april 2010

lotte32

for at der er gevinst  jeg bliver også meget oppustet af både hormonerne og efter insemination, mest om aftenen, og  syntes det er ret ubehageligt, det strammer jo helt vildt

men man går jo gennem hva som helst for at få en lille bebs

held og lykke herfra

knuss Lotte

Anmeld

8. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Det er da gået helt forbi min næste at du er blevet insemineret ! Hvor skønt ! Krydser alt hvad jeg har for dig og kæresten! 

Du ser jo nærmest gravid ud ? - Gad vide om du ikke er det  

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.