Det er godt nok effektivt det der insemination...ha-ha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. april 2010

MM1987

VNB skriver:

Ih det er rigtig godt at høre at du stadig har en gode fornemmelse!kan sagtens forstå dig i det med at man prøver at beskytte sig selv i at blive alt for såret... men altså det blir man jo alligevel! Så man kan lige så godt være glad så længe man kan - og du ruger jo ALT hvad du har lært, så er sikker på det nok skal gå godt! Niv lyder som et godt tegn synes jeg! Det er den 26 du får svar ikk?

jeg har det rigtig godt. Nyder hvert sekundt, og der er KUN 7 dage til scanningen!!! (hvis man ikke tæller idag med)det er den 22 april kl 08.00. Dejligt at det er så tidligt om morgenen! Er så spændt!

Det samme sagde Trine - så nu er det kun positive tanker der tæller...

Jahh...måske, men samtidig, det føles som ægløsning...så ved ikke om det stadig er ovitrellen...

Men hov hov positive tanker...

Håber alt hvad jeg lært - for så kan jeg jo også lige nå med i terminsgruppe med dig og Trine...

Hvor er det bare skønt altså. Jeg kom vidst til at læse det som d. 24...doh...

Men om en uge...det er godt nok spændende, håber vi begge står med positive resultater der...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Det samme sagde Trine - så nu er det kun positive tanker der tæller...

Jahh...måske, men samtidig, det føles som ægløsning...så ved ikke om det stadig er ovitrellen...

Men hov hov positive tanker...

Håber alt hvad jeg lært - for så kan jeg jo også lige nå med i terminsgruppe med dig og Trine...

Hvor er det bare skønt altså. Jeg kom vidst til at læse det som d. 24...doh...

Men om en uge...det er godt nok spændende, håber vi begge står med positive resultater der...

ja du skal HOLDE VED de positive tanker. Der er jo også gode grunde til hvorfor det IKKE skulle gå galt

Og ønsker SÅ meget for dig at du lige sniger dig med i 4 kvartal-termins gruppen!!!!

Får du svar den 22? For så aftaler vi lige at den dag er en RIGTIG god dag! Jeg er da også lidt nervøs... det ville vist være mærkelig hvis jeg ikke var... men igen, positive tanker kommer man langt med... siger til mig selv hele tiden at selvfølgelig er der hjerteblink! Synes bare det er lidt tidligt allerede at scanne når jeg er i 7 uge (altså 6+1) men det må de jo have styr på...

Anmeld

14. april 2010

MM1987

VNB skriver:

ja du skal HOLDE VED de positive tanker. Der er jo også gode grunde til hvorfor det IKKE skulle gå galt

Og ønsker SÅ meget for dig at du lige sniger dig med i 4 kvartal-termins gruppen!!!!

Får du svar den 22? For så aftaler vi lige at den dag er en RIGTIG god dag! Jeg er da også lidt nervøs... det ville vist være mærkelig hvis jeg ikke var... men igen, positive tanker kommer man langt med... siger til mig selv hele tiden at selvfølgelig er der hjerteblink! Synes bare det er lidt tidligt allerede at scanne når jeg er i 7 uge (altså 6+1) men det må de jo have styr på...

Det er 14. dage efter insemination d. 21., så kan nok ikke lade være med at teste der. Men det er der omkring der enten kommer 2 streger eller mens...

Jamen lad os endelig aftale det...

Jeg har faktisk lige spurgt Trine om hvornår man kommer til hjerteblink, for hvis det er lykkedes denne her gang vil jeg rigtig gerne til scanning når jeg 6+2, det er en fredag og lørdag skal Jan mødes med alle gutterne, og kunne være fedt hvis han kunne fortælle det der...

Jeg er sikker på vi begge har gode nyheder i næste uge...

Anmeld

14. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Det er 14. dage efter insemination d. 21., så kan nok ikke lade være med at teste der. Men det er der omkring der enten kommer 2 streger eller mens...

Jamen lad os endelig aftale det...

Jeg har faktisk lige spurgt Trine om hvornår man kommer til hjerteblink, for hvis det er lykkedes denne her gang vil jeg rigtig gerne til scanning når jeg 6+2, det er en fredag og lørdag skal Jan mødes med alle gutterne, og kunne være fedt hvis han kunne fortælle det der...

Jeg er sikker på vi begge har gode nyheder i næste uge...

Har Trine svaret dig?

kan godt forstå hvis du allerede tester på 14 dagen. jeg ville heller ikke kunne holde mig i skindet længere!

Ih ja det ville da være så fedt hvis du lige kunne nå at blive scannet så far-manden stolt kunne overbringe nyheden!

Er også sikker på at vi begge har gode nyheder næste uge

Anmeld

14. april 2010

MM1987

VNB skriver:

Har Trine svaret dig?

kan godt forstå hvis du allerede tester på 14 dagen. jeg ville heller ikke kunne holde mig i skindet længere!

Ih ja det ville da være så fedt hvis du lige kunne nå at blive scannet så far-manden stolt kunne overbringe nyheden!

Er også sikker på at vi begge har gode nyheder næste uge

Ja og hun mente også man kun blive scannet så tidligt, men der var ikke garanti for de kunne se noget, men så er det lidt sjovt de scanner dig der??...man skulle næsten mene de ville vente til de var sikker på at kunne få noget ud af det...

Ja, de ved slet ikke vi prøver,  så er simpelthen så spændt på hvordan de reagere. Det er sjældent de er samlet alle 4, men det er de lige den lørdag, så det kunne jo være fedt...

Ja, den aftale vil jeg rigtig gerne holde...

Anmeld

14. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja og hun mente også man kun blive scannet så tidligt, men der var ikke garanti for de kunne se noget, men så er det lidt sjovt de scanner dig der??...man skulle næsten mene de ville vente til de var sikker på at kunne få noget ud af det...

Ja, de ved slet ikke vi prøver,  så er simpelthen så spændt på hvordan de reagere. Det er sjældent de er samlet alle 4, men det er de lige den lørdag, så det kunne jo være fedt...

Ja, den aftale vil jeg rigtig gerne holde...

ja det er lidt skørt at de så ikke bare har givet mig en tid i 8 uge når jeg er 7+..... men altså jeg tror på at de har styr på det. og vi beholder ihvertfald vores tid, så må de jo give os en ny ugen efter hvis de ikke kan se noget...

Ej ja så falder de da bagover på stolen de fyre når de hører det! men skøn overraskelse at få!  så håber inderligt at det blir en realitet!

Der er heller ikke ret mange af vores venner som ved at vi prøver og har gjort det i over to år... så tror også der blir en del som blir overrasket...

Blir så dejligt når man kan begynde at fortælle det!

Nå men vi har hermed en aftale - og dem holder man jo ALTID

knus

Anmeld

14. april 2010

MM1987

VNB skriver:

ja det er lidt skørt at de så ikke bare har givet mig en tid i 8 uge når jeg er 7+..... men altså jeg tror på at de har styr på det. og vi beholder ihvertfald vores tid, så må de jo give os en ny ugen efter hvis de ikke kan se noget...

Ej ja så falder de da bagover på stolen de fyre når de hører det! men skøn overraskelse at få!  så håber inderligt at det blir en realitet!

Der er heller ikke ret mange af vores venner som ved at vi prøver og har gjort det i over to år... så tror også der blir en del som blir overrasket...

Blir så dejligt når man kan begynde at fortælle det!

Nå men vi har hermed en aftale - og dem holder man jo ALTID

knus

Ja, det tror jeg også de har, så man kan sikkert se det der...og det er jo også gode nyheder for mig...

Ja, jeg har også sagt til ham at han må ud på toilettet og fortælle hvordan de reagerede bagefter - nøj jeg ville gerne være en flue på væggen. Han vil være den første.

Det er godt nok flot i har kunne holde det "hemmeligt" i så lang tid. Jeg ville ønske jeg havde kunnet, men efter vi fik afvide vi skulle i behandling var jeg bare nødt til at dele det. Det er også rart at have nogen at dele med når det er skidt, men alle ved hvornår jeg skal teste, og hvis den positiv ville jeg gerne have haft ventet til efter hjerteblink...men skidt pyt. Hvis den er positiv bliver det jo også fantastisk at kunne dele med dem.

Det er jo det man gør...

Anmeld

14. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Ja, det tror jeg også de har, så man kan sikkert se det der...og det er jo også gode nyheder for mig...

Ja, jeg har også sagt til ham at han må ud på toilettet og fortælle hvordan de reagerede bagefter - nøj jeg ville gerne være en flue på væggen. Han vil være den første.

Det er godt nok flot i har kunne holde det "hemmeligt" i så lang tid. Jeg ville ønske jeg havde kunnet, men efter vi fik afvide vi skulle i behandling var jeg bare nødt til at dele det. Det er også rart at have nogen at dele med når det er skidt, men alle ved hvornår jeg skal teste, og hvis den positiv ville jeg gerne have haft ventet til efter hjerteblink...men skidt pyt. Hvis den er positiv bliver det jo også fantastisk at kunne dele med dem.

Det er jo det man gør...

Det har faktisk til tider også været meget svært at holde hemmeligt... faktisk er der kun et vennepar som ved at vi har været i behandling og så et par af mine veninder... for ja det er dog rart at have nogle at dele både glæder og sorger med! Til gengæld ved næsten alle i begge vores familier det.. så der går heller ikke længe før vi blir spurgt hvornår den nye behandling starter... hihi så kan vi bare sige at det gør den ikke!!! de blir helt vilde!

hehe kan godt forstå du gerne ville være en flue på væggen! Men så må han lige give et rigtig godt referat til dig!

Ja hvis det lykkes os at se hjerteblink på torsdag i næste uge, så melder jeg selvfølgelig lige tilbage, og så kan du glæde dig til at i ihvertfald nok også burde kunne se et der så, hvis det nu er

Fortsat god rugning indtil vi snakkes ved

Anmeld

14. april 2010

oo

hej tøser....jeg har siddet og smuglæst jeres beskeder nu her jeg vil bare lige sige, at man kan GODT se noget når man er 6+2, men det er ikke altid man lige kan se hjerteblink man kan i hvert fald se fostersækken og det hvide blodlegeme og måske et lillebitte foster. men det at man kan se det hvide blodlegeme (som er sådan en bold fosteret skal bruge i starten af graviditeten) er et rigtig rigtig godt tegn

og så  jeg alt hvad jeg kan - det ville jo være verdens fedeste mødregruppe!!!

Anmeld

14. april 2010

VNB

Tjuhl skriver:

hej tøser....jeg har siddet og smuglæst jeres beskeder nu her jeg vil bare lige sige, at man kan GODT se noget når man er 6+2, men det er ikke altid man lige kan se hjerteblink man kan i hvert fald se fostersækken og det hvide blodlegeme og måske et lillebitte foster. men det at man kan se det hvide blodlegeme (som er sådan en bold fosteret skal bruge i starten af graviditeten) er et rigtig rigtig godt tegn

og så  jeg alt hvad jeg kan - det ville jo være verdens fedeste mødregruppe!!!

har vi en sniger med på linien?

men aha på den måde... jeg troede faktisk at man fik scanningen netop fordi de vil se efter hjerteblink der... men det er da også fedt hvis de bare kan se at alt det andet er iorden. Lige nu tænker vi jo meget på om den mon ligger rigtigt (jeg har jo en lille risiko for graviditet uden for livmoderen pga endometriosen som er skyld i mine såkaldte "snævre" æggeledere) og selvfølgelig om den i det hele taget lever...

men den er SELVFØLGELIG helt ok!!!  andet kan jeg slet ikke klare at tænke på...

hvor langt var du henne da i kunne se hjerteblink første gang?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.