Det er godt nok effektivt det der insemination...ha-ha...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Pia.

Åå hvor vil jeg ønske for dig at du er gravid - selvfølgelig er du det... Det er så sødt det billede og en smuk lille mave

Krydser alt hvad jeg kan og håber så inderligt at den er der...

Knus fra
Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Ja det kunne være dejligt hvis jeg fik lov til at beholde den, eller rettere den kom igen med indhold...

Jeg tester d. 21., men lægerne siger d. 26....

Hmm, jeg mener chancerne for insemination er 15-20 procent, men lægerne gav os 10% mere så 25-30% - og det er jo højt...

Det var godt, men trist du er syg - og ja det er kedeligt...men hvis det er nødvendigt, så er det jo sådan det er...

Orh okay.. Jamen får du noget resultat udover negativ hvis du tester den 21? ..  For så skal du da ikke gøre det søde.. 

Ih hvor jeg håber på jeres vegne.. Nu er det altså jeres tur. !

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Risen skriver:

Orh okay.. Jamen får du noget resultat udover negativ hvis du tester den 21? ..  For så skal du da ikke gøre det søde.. 

Ih hvor jeg håber på jeres vegne.. Nu er det altså jeres tur. !

Altså det er jo 14 dage efter insemination, og så det burde kunne ses der, og de 2 gange jeg har fået ægløsning har jeg fået mens på 13. og 17. dagen...

Lægerne siger normalt på 17. dagen men det er en lørdag så derfor er det blevet på 19. dagen denne gang...

Tak...det synes jeg også...

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Pia. skriver:

Åå hvor vil jeg ønske for dig at du er gravid - selvfølgelig er du det... Det er så sødt det billede og en smuk lille mave

Krydser alt hvad jeg kan og håber så inderligt at den er der...

Knus fra
Pia.

Tak...godt du kan se det søde og ikke lettere psykotiske i det

Og mange mange tak...

Anmeld

8. april 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Altså det er jo 14 dage efter insemination, og så det burde kunne ses der, og de 2 gange jeg har fået ægløsning har jeg fået mens på 13. og 17. dagen...

Lægerne siger normalt på 17. dagen men det er en lørdag så derfor er det blevet på 19. dagen denne gang...

Tak...det synes jeg også...

Okay.. Det er godt nok spændende! Så skriver du altså lige en opdatering herinde ! 

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Risen skriver:

Okay.. Det er godt nok spændende! Så skriver du altså lige en opdatering herinde ! 

Det kan du tro...

Enten er jeg ulidelig lykkelig eller også er jeg en tudemarie...vi må se, håber på det første...

Anmeld

8. april 2010

Sofiedk

Hehe ... Tænkte lige et kort sekund - hold da op det er tidligt du ved at du er gravid. Selvom jeg jo godt ved det kun var i onsdag du blev inseminret Lidt fjollet.

Men for dælen hvor jeg kender det med at være hævet, jeg var også SUPER hævet i maven sidste gang og det hang faktisk sammen med at det også mere ondt denne sidste gang.

Krydser fingre for den er der smukke.

Anmeld

8. april 2010

Winnie

Mia Maia skriver:

Jeg blev jo insemineret igår, og efter billedet at dømme, så er jeg da allerede ganske gravid...

Jeg slapper helt af på billedet...det er helt vildt...

Jeg var så sindsygt oppustet igår, det var faktisk ubehageligt...

Jeg har været det før i løbet af behandlingen, de dage hvor jeg fik gonal-f... Men tirsdag aften var min mave helt flad (eller så flad som den kan blive)...

Det værste er jo at jeg næsten bliver helt glad for den....

Har slet ikke læst tråden, men vil bare ønske dig held og lykke og  for at det er denne gang, der er lykkens gang for jer.

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hehe ... Tænkte lige et kort sekund - hold da op det er tidligt du ved at du er gravid. Selvom jeg jo godt ved det kun var i onsdag du blev inseminret Lidt fjollet.

Men for dælen hvor jeg kender det med at være hævet, jeg var også SUPER hævet i maven sidste gang og det hang faktisk sammen med at det også mere ondt denne sidste gang.

Krydser fingre for den er der smukke.

Ha-ha...ja og har jo nærmest sprunget 3 mdr over...hi-hi...

Ej jeg synes det er helt vildt så oppustet jeg er, og det er faktisk lidt ubehageligt...men rart at vide jeg ikke er den eneste, men regnede nu også med det var ganske normalt...

Ja og jeg  for dig i morgen...

Anmeld

8. april 2010

MM1987

Winnie skriver:

Har slet ikke læst tråden, men vil bare ønske dig held og lykke og  for at det er denne gang, der er lykkens gang for jer.

Hi-hi...den her tråd var nu mere for sjov...

Mange tak...det håber jeg godt nok også...det kunne bare være rigtig dejligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.