Børneopsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. april 2010

Angel

Hvis man gerne vil indsætte mere end de 3000 pr år,
er der så noget i vejen for fx at have en ekstra børneopsparring i en anden bank?

På den måde vil man måske kunne have en børneopsparing i "bank 1" der kører til barnet er 18 eller ældre,
og så endnu en børneopsparing i "bank 2" som kører til barnet er 14, og bruges til fx at betale konfirmationen (eller som også kører til 18 eller ældre, sådan at barnet får "dobbelt op" inkl max rente?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. april 2010

Honningblomst

Angel skriver:

Hvis man gerne vil indsætte mere end de 3000 pr år,
er der så noget i vejen for fx at have en ekstra børneopsparring i en anden bank?

På den måde vil man måske kunne have en børneopsparing i "bank 1" der kører til barnet er 18 eller ældre,
og så endnu en børneopsparing i "bank 2" som kører til barnet er 14, og bruges til fx at betale konfirmationen (eller som også kører til 18 eller ældre, sådan at barnet får "dobbelt op" inkl max rente?

Man må kun have en børneopsparing pr barn...men man kan jo sagtens lave en boligopsparing eller almindelig opsparing ved siden af..

Anmeld

12. april 2010

Angel

Eva skriver:

Man må kun have en børneopsparing pr barn...men man kan jo sagtens lave en boligopsparing eller almindelig opsparing ved siden af..

Men kan ens bank tjekke om man har lavet en børneopsparing i en anden bank?

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Angel skriver:

Men kan ens bank tjekke om man har lavet en børneopsparing i en anden bank?

Jeg er ret sikker på det opdages...du kan jo trække noget fra...kan ikke huske hvad, så det er desværre opgivet., Så en konto og ikke flere..

Anmeld

12. april 2010

Angel

Eva skriver:

Jeg er ret sikker på det opdages...du kan jo trække noget fra...kan ikke huske hvad, så det er desværre opgivet., Så en konto og ikke flere..

Så må vi hellere holde os til reglerne, syns ellers lige jeg var så snedig

Anmeld

12. april 2010

Honningblomst

Angel skriver:

Så må vi hellere holde os til reglerne, syns ellers lige jeg var så snedig

I ville som nok kun komme til anden børneopsparing og så ville det være til at se på jeres datters navn, at hun havde en... ærlighed, kommer man længst med, ikke..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.