Børneopsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.996 visninger
35 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. april 2010

TbCp

Vi har endnu ikke fået lavet en børneopsparing og jeg har det helt skidt med det, så nu vil jeg gerne have lavet en.
Men ville lige høre jer...

Hvor meget sætter i ind på den om måneden?

Er der et max for hvor meget man må sætte ind?

Kører jeres til de er 18 år eller senere?

Det er muligt at svare anonymt hvis nogen ønsker det....

På forhånd tak for hjælpen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Saaby

TbCp skriver:

Vi har endnu ikke fået lavet en børneopsparing og jeg har det helt skidt med det, så nu vil jeg gerne have lavet en.
Men ville lige høre jer...

Hvor meget sætter i ind på den om måneden?

Er der et max for hvor meget man må sætte ind?

Kører jeres til de er 18 år eller senere?

Det er muligt at svare anonymt hvis nogen ønsker det....

På forhånd tak for hjælpen.

Hejsa..

Vi sætter 250,- ind om måneden. Og jeg mener at det er højst 3000 om året. Vi har en konto ved siden af, for kommer der penge til fødselsdag eller andre tider, så kommerder for meget ind.

Anmeld

8. april 2010

Anonym

Hej.

Mine har alle tre ind, man må maks sætte 36.000kr ind og maks 3000kr om året, jo før du får sat det hele ind, jo mere i renter.

Der er meget forskel på hvor du får mest ud af det, prøv at google det.

Mine drenges kører til de er 21 år. Vi, mig og mine forældre, vi sætter maks ind. 250kr om md.

VH.

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Saaby skriver:

Hejsa..

Vi sætter 250,- ind om måneden. Og jeg mener at det er højst 3000 om året. Vi har en konto ved siden af, for kommer der penge til fødselsdag eller andre tider, så kommerder for meget ind.

Jeg sad lige og regnede lidt og tænkte at 250 måske var et meget godt beløb Så kan der da nå at komme en god sjat på

Anmeld

8. april 2010

TbCp

Anonym skriver:

Hej.

Mine har alle tre ind, man må maks sætte 36.000kr ind og maks 3000kr om året, jo før du får sat det hele ind, jo mere i renter.

Der er meget forskel på hvor du får mest ud af det, prøv at google det.

Mine drenges kører til de er 21 år. Vi, mig og mine forældre, vi sætter maks ind. 250kr om md.

VH.

Jeg vidste godt der var et maxbeløb pr år, men vidste faktisk ikke at der også var et maxbeløb i det hele taget... altså hvor meget der må stå på kontoen...

250 var også det beløb jeg havde i tankerne....

Anmeld

8. april 2010

sabi1979

Hejsa

Det er begrænset hvor meget du må sætte ind på en børneopsparing om året, men jeg kan ikke huske hvor meget det er , men det kan du ringe til din bank og spørge dem om.

Vi sætter indtil vider 100 kr. ind på hver af pigernes opsparinger , og de kører indtil videre intil de er 18 år

Anmeld

8. april 2010

TbCp

sabi1979 skriver:

Hejsa

Det er begrænset hvor meget du må sætte ind på en børneopsparing om året, men jeg kan ikke huske hvor meget det er , men det kan du ringe til din bank og spørge dem om.

Vi sætter indtil vider 100 kr. ind på hver af pigernes opsparinger , og de kører indtil videre intil de er 18 år

Ja jeg må lige prøve at ringe og snakke med min bank.
Jeg har overvejet at sætte 250kr ind, men vi har også kun 1 barn der skal laves opsparing til, kan godt forstå hvis man har flere børn at beløbet så bliver sat lidt ned

Anmeld

8. april 2010

Hansen97

Vi har 2 børn og sætter 500kr ind på hver børneopsparing, hver 3. måned.

Anmeld

8. april 2010

B&J

vores har en konto der hedder 150kr om måneden og 1000kr hver 3månede også en konf. opsparing der lyder på 150kr om måneden

Anmeld

8. april 2010

Livsmor

Vores løber til 14 år, men kan forlænges. Sætter 150,- pr. md., og så sætter farmor/farfar penge ind til fødselsdag. Hun fik børneopsparingen af dem i dåbsgave. Når vi så når slut december, og hvis vi ikke har fået sat alle 3000,- ind, så gør vi det der.

Nr. 2 får det samme, når h*n kommer engang til sommer ;o)

Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.