Børneopsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Anonym

Vi sætter 200.- kr ind hver måned til begge børn.

Den løber til de fylder 18 år.

Yderligere har mine forældre lavet en opsparing til dem begge, som de osse når de fylder 18 år.

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

lillemig28

Hejsa man må sætte 36.000 ind om året ,begge piger bliver der sat 2000 ind om md,og det skal vores lille prinsesse også have når hun bliver født

Anmeld

8. april 2010

Dansker i England

Jeg saetter 25 pund ind om maaneden, og den korer til lillepigen er 16 indtil videre. Maaske aendrer vi det senere. Herovre traekker pengene ikke renter, men de bliver investeret i aktier, og man vaelger selv, hvilken slags man vil have. Lige nu har vi hojrisiko aktier, men senere laver vi det om til lavrisiko, da vi vil vaere sikre paa, der er nogle penge paa kontoen, naar den tid kommer.

Anmeld

8. april 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi sætter 100 kr. ind på Lina og Luka's opsparing om måneden - de har en hver. Deruodver har de hver en sparegris, hvor vi indimellem putter penge i og de kommer også ind på deres konto

Anmeld

8. april 2010

Anonym

Vi har lavet en til begge vores børn, hvor der går 150 kr. ind om måneden.
Planen er faktisk at vi bruger pengene til at holde deres konfirmationer for, når den tid engang kommer. Så det er mere en opsparing til os selv, til dem.
Og vi gør det sådan, fordi det økonomisk bedst kan betale sig (pga. renterne)

Og så har børnene hver især fået en børneopsparring af deres morfar, som blev oprettet fra fødslen og givet i barnedåbsgave. Der går der 100 kr. ind hver måned. Og det er helt og aldeles børnenes egne penge - kun til dem.

Der er et maks for, hvor meget man må sætte ind ad gangen, men jeg kan ikke huske, hvor meget det er.

Anmeld

8. april 2010

betski

Anmeld

8. april 2010

betski

lillemig28 skriver:

Hejsa man må sætte 36.000 ind om året ,begge piger bliver der sat 2000 ind om md,og det skal vores lille prinsesse også have når hun bliver født

Arr det er vist ikke 36.000 om året. Men 36.000 kr alt i alt.  Max 3000 om året.

Anmeld

8. april 2010

9510

Vi har børneopsparing til begge unger vi sætter 150 ind på om måneden, og så har de en anden vi sætter ind på i tide og utide, som kan hæves på når vi er med,,,

Så er der altid til hvid den store vil have lidt hun selv vil købe,, hun har dog ikke hævet på den endnu, da hun er lidt nærrig med hendes egne penge

Anmeld

8. april 2010

grinbidderen

vi fik en børneopsparing til valdemar i hans dåbsgave der var der 3000 kr på da det var slutningen af året man må højst sætte 3000 kr ind om året >(LIDT fordårligt syntes jeg)

men vi sætter ik rigtig nogen penge ind om måndner men inden året er omme så er der kommet 3000 kr ind på kontoen som og jeg hans far ligger ind. han har os en ponduds konto hvor vi skal ligge 100 kr ind hver om månden som går til køre kort oligne til ham

Anmeld

8. april 2010

Maja_4000

Dumt spørgsmål .. Men hvad sker der hvis der er mere end 36.000 på kontoen ?

Jeg får først min når jeg bliver 21 .. Og til den tid står der vist omkring 50.000 .. ;s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.