Børneopsparing

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2010

Mutti2

Jeg sætter 250 kr ind på prinsessens børneopsparing hver mdr.

Der er et max på 3000 om året (250 pr mdr)

Den er indtil videre sat til 18 år!! Men ser tiden an, jeg har jo mulighed for at forhøje den

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2010

Pige2009

Vi har oprettet børneopsparing i en anden bank, end der hvor jeg har alle mine bankforretninger, da renten er meget bedre. Der er kæmpe forskel på bankernes renter, og det kan sagtens betale sig at tjekke mybanker.dk ud Vi sætter hver 100 kr. ind hver måned, så hun får 200 kr. på kontoen/md.

K.h. Linda

Anmeld

8. april 2010

lillemig28

duddi. skriver:

Arr det er vist ikke 36.000 om året. Men 36.000 kr alt i alt.  Max 3000 om året.

Hejsa Ja det skulle have stået år istedet for md,sorry så 2000 om året, + at de få 1000 om året ved deres mor,

Anmeld

8. april 2010

Michael healer

lillemig28 skriver:

Hejsa man må sætte 36.000 ind om året ,begge piger bliver der sat 2000 ind om md,og det skal vores lille prinsesse også have når hun bliver født

Hej

Hvilken bank kan man sætte så meget ind om året ?

Normalt er det 3000 kr om året, max 36000 kr i alt

mvh Michael

Anmeld

8. april 2010

Margorie

Vi sætter 100kr ind på 18 års opsparingen hver måned. Og 100kr ind på konfirmationsopsparingen også

Er der nogen der ved om man må oprette en der hedder til 21 år udover den til de 18 år?

Anmeld

8. april 2010

Michael healer

grinbidderen skriver:

vi fik en børneopsparing til valdemar i hans dåbsgave der var der 3000 kr på da det var slutningen af året man må højst sætte 3000 kr ind om året >(LIDT fordårligt syntes jeg)

men vi sætter ik rigtig nogen penge ind om måndner men inden året er omme så er der kommet 3000 kr ind på kontoen som og jeg hans far ligger ind. han har os en ponduds konto hvor vi skal ligge 100 kr ind hver om månden som går til køre kort oligne til ham

Hej

Du kan jo oprette en overskudskonto i Nykredit til barnet, der kan du sætte fra 250 til 10000 kr om måneden, og du får 1,5 i rente på den konto, ikke så høje rente som børneopsparing på 2,25 men rimeligt syntes jeg.

mvh Michael

Anmeld

8. april 2010

Michael healer

Marge skriver:

Vi sætter 100kr ind på 18 års opsparingen hver måned. Og 100kr ind på konfirmationsopsparingen også

Er der nogen der ved om man må oprette en der hedder til 21 år udover den til de 18 år?

Hej

Du kan som regel selv lave den om, så den køre videre helt til barnet er 21 år.

mvh Michael

Anmeld

8. april 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Vi har endnu ikke fået lavet en børneopsparing og jeg har det helt skidt med det, så nu vil jeg gerne have lavet en.
Men ville lige høre jer...

Hvor meget sætter i ind på den om måneden?

Er der et max for hvor meget man må sætte ind?

Kører jeres til de er 18 år eller senere?

Det er muligt at svare anonymt hvis nogen ønsker det....

På forhånd tak for hjælpen.

Vi har lavet en...

Jeg så ikke om bankerne køre med det samme...

Vi har Nordea og må max sætte 250 kr ind på den pr. måned...

Anmeld

8. april 2010

lillemig28

Michael healer skriver:

Hej

Hvilken bank kan man sætte så meget ind om året ?

Normalt er det 3000 kr om året, max 36000 kr i alt

mvh Michael

Hejsa ja jeg har også rettet i det er 2000 om året

Anmeld

8. april 2010

Anonym

Vi sætter pt 150 kr ind på børneopsparingen og 300 kr på konfirmationsopsparingen.. Skal dog have forhøjet børneopsparingen til 250 om måneden..

Den løber indtil videre til hun bliver 18 år hvor hun, hvis hun ønsker det, kan bruge penge på et kørekort og derefter lader vi resten køre videre til hun er 21 år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.