Mia Maia skriver:
Ja, nu har jeg lavet en del knap så positive indlæg, så tænkte at I i hvert fald ikke skulle snydes når der var gode nyheder...
Ja det er fantastisk vejr - så humøret er oppe på en 10'er... (men det er kun fordi jeg har glemt hvordan det er at vente i 14 dage
)
Det er spændende hvordan du reagere på det, håber det gør at du får 1 eller 2 æg mere...
Hvordan gik det med at stikke dig??...jeg synes ikke det var så slemt...(mærkeligt hvad man kan vende sig til)...
Men synes tilgengæld det gjorde mega ondt da jeg skulle insemineres i dag...
Jeg gætter på at de bruger det samme som en almindelig undersøgelser (hvilket jeg aldrig har syntes gjorde ondt) men jeg følte bare hun blev ved med at proppe ting der op...AV AV....
Fordi det gjorde ondt så har vi åbenbart en refleks der presser det ud igen, og det gjorde jeg mange gange...så hun blev bare ved og skruede og gjorde ved...ØV... Hun sagde jeg var meget stærk dernede (har jeg hørt før, bare i andre situationer
)
Jeg skulle så presse på maven da hun sprøjtede det der op, skal du også det??
Ja det er utroligt hvad man kan glemme, men bare rolig om nogle dage vil du helt sikkert igen kunne huske hvordan det er at overanalysere alt og for dælen hvor bliver man sindsyg den sidste uge, der vil man bare have svar. Håber godt nok ikke jeg går 7 dage over tid ligesom sidste måned, for det var godt nok helvede. Var SIKKER på jeg var gravid, men næ nej, så kom min mens 7 dage forsinket. Utroligt som kroppen kan drille en nogle gange.
Jeg synes ikke det var så slemt at stikke mig, er jo totalt vant til otrivellen, men det var lidt underligt at det var så lidt jeg skulle sprøjte ind, får kun 50 ie om dagen, så det er jo ikke meget, men hellere det end at blive overstimuleret og må aflyse en iui.
De første par gange jeg blev insemineret mærkede jeg ikke rigtig noget, men det kunne jeg godt nok også sidste gang. Der måtte hun også trykke HELT VILDT på min mave og forsøge flere gange inden hun kunne få den helt op. De bruger jo den normale sølvfarvede "åbner" og så et sindsyg lang 1mm tykt rør de stikker op og så sprøjter sæden op. Man tror slet ikke det kan komme så langt op, men det kan det altså åbenbart 
Men jeg ser det som en positivt tegn at man kan mærke det, for det må betyde at de virkelig gør noget for at være sikker på det kommer så langt frem som muligt og at de sikre sig det kommer det rigtige sted hen
Hehe, det må da kunne komme dig til gode når du skal føde om 9 mdr at du er stærk dernede.
tror jeg bliver insemineret på mandag, så er der ikke så lang tid imellem os, så kan vi følges ad med lidt af ventetiden