Yeah - er blevet insemineret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Wow, hvor dejligt - SUPER med gode nyheder! Krydser alt hvad jeg har for at storken lægger vejen forbi jer inden længe!

1000 tak...

Og håber altså også snart at i kan komme alle 40 uger igennem...det andet er simpelthen ikke fair...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Og håber altså også snart at i kan komme alle 40 uger igennem...det andet er simpelthen ikke fair...

Hepper på dig i første omgang - har pt mens for fulde gardiner, så der går i hvert fald en måned mere før jeg begynder at krydse fingre på egne vejne igen. Men  og  til dig!

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Hvor er det bare helt vildt dejligt at høre et positivt indlæg fra din side og hvor er det fedt i har fået gejsten og ikke mindst håbet tilbage, men kan man andet når man bliver insemineret på sådan en skøn forårsdag med solskin og 2 flotte æg

Jeg er lige startet på min gonal-f og skal scannes igen fredag, så må vi se hvor mange af mine æg der er kommet længere i modningen, satser på at have 2-3 gode æg - eller det er ihvertfald mit håb og så må vi se om det var hvad der skulle til

Nu må heldet gerne tilsmile jer denne gang.

Ja, nu har jeg lavet en del knap så positive indlæg, så tænkte at I i hvert fald ikke skulle snydes når der var gode nyheder...

Ja det er fantastisk vejr - så humøret er oppe på en 10'er... (men det er kun fordi jeg har glemt hvordan det er at vente i 14 dage)

Det er spændende hvordan du reagere på det, håber det gør at du får 1 eller 2 æg mere...

Hvordan gik det med at stikke dig??...jeg synes ikke det var så slemt...(mærkeligt hvad man kan vende sig til)...

Men synes tilgengæld det gjorde mega ondt da jeg skulle insemineres i dag...

Jeg gætter på at de bruger det samme som en almindelig undersøgelser (hvilket jeg aldrig har syntes gjorde ondt) men jeg følte bare hun blev ved med at proppe ting der op...AV AV....

Fordi det gjorde ondt så har vi åbenbart en refleks der presser det ud igen, og det gjorde jeg mange gange...så hun blev bare ved og skruede og gjorde ved...ØV... Hun sagde jeg var meget stærk dernede (har jeg hørt før, bare i andre situationer)

Jeg skulle så presse på maven da hun sprøjtede det der op, skal du også det??

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Hepper på dig i første omgang - har pt mens for fulde gardiner, så der går i hvert fald en måned mere før jeg begynder at krydse fingre på egne vejne igen. Men  og  til dig!

Okay...

Men det betyder vel at din krop er ved at finde tilbage til sig selv, og i kan begynde at håbe på det lykkedes...

Har du egentlig fået foretaget nogen undersøgelser der kan vise hvorfor??

Anmeld

7. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Okay...

Men det betyder vel at din krop er ved at finde tilbage til sig selv, og i kan begynde at håbe på det lykkedes...

Har du egentlig fået foretaget nogen undersøgelser der kan vise hvorfor??

Sådan vælger vi også at se på det.

Jamen, de har sendt "det" de fjernede ind til undersøgelse og det fejler ingenting, så det er "bare" sort uheld. Så statistisk set KAN det ikke gå galt tredje gang .

Hvornår kan du teste nu?

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Sådan vælger vi også at se på det.

Jamen, de har sendt "det" de fjernede ind til undersøgelse og det fejler ingenting, så det er "bare" sort uheld. Så statistisk set KAN det ikke gå galt tredje gang .

Hvornår kan du teste nu?

Okay, jamen det er vel godt...selvom det er voldsomt uretfærdigt at det skulle ramme 2 gange...

Jamen det er da altid noget...så må vi håbe du bliver hurtigt gravid igen...

Jeg tester første gang d. 21., men lægerne siger d. 24...

Anmeld

7. april 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Okay, jamen det er vel godt...selvom det er voldsomt uretfærdigt at det skulle ramme 2 gange...

Jamen det er da altid noget...så må vi håbe du bliver hurtigt gravid igen...

Jeg tester første gang d. 21., men lægerne siger d. 24...

Uh!! Det blir da spændende... håber at det går som det skal - så får du alligevel en 2010baby

Anmeld

7. april 2010

Sofiedk

Mia Maia skriver:

Ja, nu har jeg lavet en del knap så positive indlæg, så tænkte at I i hvert fald ikke skulle snydes når der var gode nyheder...

Ja det er fantastisk vejr - så humøret er oppe på en 10'er... (men det er kun fordi jeg har glemt hvordan det er at vente i 14 dage)

Det er spændende hvordan du reagere på det, håber det gør at du får 1 eller 2 æg mere...

Hvordan gik det med at stikke dig??...jeg synes ikke det var så slemt...(mærkeligt hvad man kan vende sig til)...

Men synes tilgengæld det gjorde mega ondt da jeg skulle insemineres i dag...

Jeg gætter på at de bruger det samme som en almindelig undersøgelser (hvilket jeg aldrig har syntes gjorde ondt) men jeg følte bare hun blev ved med at proppe ting der op...AV AV....

Fordi det gjorde ondt så har vi åbenbart en refleks der presser det ud igen, og det gjorde jeg mange gange...så hun blev bare ved og skruede og gjorde ved...ØV... Hun sagde jeg var meget stærk dernede (har jeg hørt før, bare i andre situationer)

Jeg skulle så presse på maven da hun sprøjtede det der op, skal du også det??

Ja det er utroligt hvad man kan glemme, men bare rolig om nogle dage vil du helt sikkert igen kunne huske hvordan det er at overanalysere alt og for dælen hvor bliver man sindsyg den sidste uge, der vil man bare have svar. Håber godt nok ikke jeg går 7 dage over tid ligesom sidste måned, for det var godt nok helvede. Var SIKKER på jeg var gravid, men næ nej, så kom min mens 7 dage forsinket. Utroligt som kroppen kan drille en nogle gange.

Jeg synes ikke det var så slemt at stikke mig, er jo totalt vant til otrivellen, men det var lidt underligt at det var så lidt jeg skulle sprøjte ind, får kun 50 ie om dagen, så det er jo ikke meget, men hellere det end at blive overstimuleret og må aflyse en iui.

De første par gange jeg blev insemineret mærkede jeg ikke rigtig noget, men det kunne jeg godt nok også sidste gang. Der måtte hun også trykke HELT VILDT på min mave og forsøge flere gange inden hun kunne få den helt op. De bruger jo den normale sølvfarvede "åbner" og så et sindsyg lang 1mm tykt rør de stikker op og så sprøjter sæden op. Man tror slet ikke det kan komme så langt op, men det kan det altså åbenbart

Men jeg ser det som en positivt tegn at man kan mærke det, for det må betyde at de virkelig gør noget for at være sikker på det kommer så langt frem som muligt og at de sikre sig det kommer det rigtige sted hen Hehe, det må da kunne komme dig til gode når du skal føde om 9 mdr at du er stærk dernede.

tror jeg bliver insemineret på mandag, så er der ikke så lang tid imellem os, så kan vi følges ad med lidt af ventetiden

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Ja det er utroligt hvad man kan glemme, men bare rolig om nogle dage vil du helt sikkert igen kunne huske hvordan det er at overanalysere alt og for dælen hvor bliver man sindsyg den sidste uge, der vil man bare have svar. Håber godt nok ikke jeg går 7 dage over tid ligesom sidste måned, for det var godt nok helvede. Var SIKKER på jeg var gravid, men næ nej, så kom min mens 7 dage forsinket. Utroligt som kroppen kan drille en nogle gange.

Jeg synes ikke det var så slemt at stikke mig, er jo totalt vant til otrivellen, men det var lidt underligt at det var så lidt jeg skulle sprøjte ind, får kun 50 ie om dagen, så det er jo ikke meget, men hellere det end at blive overstimuleret og må aflyse en iui.

De første par gange jeg blev insemineret mærkede jeg ikke rigtig noget, men det kunne jeg godt nok også sidste gang. Der måtte hun også trykke HELT VILDT på min mave og forsøge flere gange inden hun kunne få den helt op. De bruger jo den normale sølvfarvede "åbner" og så et sindsyg lang 1mm tykt rør de stikker op og så sprøjter sæden op. Man tror slet ikke det kan komme så langt op, men det kan det altså åbenbart

Men jeg ser det som en positivt tegn at man kan mærke det, for det må betyde at de virkelig gør noget for at være sikker på det kommer så langt frem som muligt og at de sikre sig det kommer det rigtige sted hen Hehe, det må da kunne komme dig til gode når du skal føde om 9 mdr at du er stærk dernede.

tror jeg bliver insemineret på mandag, så er der ikke så lang tid imellem os, så kan vi følges ad med lidt af ventetiden

Ja, man skal virkelig holde sig selv i ørerne...

Jeg tror det var meget godt jeg ikke så det længe "rør" for sammen med smerterne kunne det have skabt nogen grumme billeder oppe i mit hovede...

Jeg kunne godt mærke da hun sprøjtede det op, og syntes det er vildt så højt oppe det føles...

Men du har ret, jeg er i hvert fald sikker på det er kommet der op...og kan godt godt mærke mine æggestokke i dag...

Nej, så kommer vi til at følges rimelig tæt...spændende....

Jeg ved ikke rigtig, for min mor betød det at hu kun åbnede 8 cm...så hvis det også sker for mig har de bare at klippe mig...hellere det end at sprække...

Men det er sikkert godt efterfølgende, da jeg hurtigt vender tilbage...forhåbentlig...nå nu skal jeg jo lige være gravid først...

Anmeld

7. april 2010

Sofiedk

Ja for dælen jeg tænkte også første gang jeg så det rør - ehm, skal det lige hele vejen op, men så langt er der åbenbart hele vejen op til æggestokkene, lidt vildt

Jeg er sikker på at alle de prøvelser i har været igennem nok skal munde ud i en positiv test. Det er altid et dejligt tidspunkt lige efter man er blevet insemineret og det er bare med at nyde det de næste 14 dage og være glad og håbefuld.

Selvom det er super hårdt virkelig at have håbet og følt sig sikker ligesom jeg gjorde sidste måned og så når den ikke er der, så er det bare det hele værd og jeg tror ligemeget hvad at de her behandlinger vil være en rutjebane ÅH - håber bare så meget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.