Yeah - er blevet insemineret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

MM1987

VNB skriver:

ja man må sige at det kom meget meget meget uventet  og lykke følelsen er fuldstændig ubeskrivelig!

Min kæreste siger også til mig at han synes at jeg bare skal ringe... kan heller ikke forstå hvorfor jeg er så bange for det... for den er jo 110 % positiv hver dag.... og har kvalme hele dagen lang...

Tror jeg tager mig sammen til at ringe imorgen tidlig  så må jeg jo se hvad de siger til det.

Opdaterer inde på min tråd når jeg har snakket med dem

og så krydser jeg ALT de næste 14 dage for jer

Ja, kan du så få ringet...

Jeg glæder mig til at høre hvad de siger...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

MM1987

kudsk skriver:

jeg ALT HVAD JEG KAN

knuz

1000 tak...

Og i lige måde...jeg håber der er mange flotte æg i uge 16...

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Zette skriver:

Hvor lang tid skal du så vente søde? Det må da være næsten ulideligt fantastisk at vente....

Stort knus

Puha, jeg hader de 14 dage, for der er kun ventetid, i modsætning til de første 14 dage hvor der sker lidt...

Altså jeg tester selv d. 21. om 14 dage, men de siger 17 dage, man da det er en lørdag bliver det først om 19 dage...det er i hvert fald der de ringer og hører resultatet...

Så håber meget på 2 streger til den tid...

Så jeg også kan komme ud og købe sådan en fin barnevogn magen til din...

Anmeld

7. april 2010

smokin

Mia Maia skriver:

Puha, jeg hader de 14 dage, for der er kun ventetid, i modsætning til de første 14 dage hvor der sker lidt...

Altså jeg tester selv d. 21. om 14 dage, men de siger 17 dage, man da det er en lørdag bliver det først om 19 dage...det er i hvert fald der de ringer og hører resultatet...

Så håber meget på 2 streger til den tid...

Så jeg også kan komme ud og købe sådan en fin barnevogn magen til din...

jeg glæder mig til at læse svaret!! og sender masser af kærlighed til din mave..

Anmeld

7. april 2010

oo

øjøjøj!!! hvor spændende!! jeg krydser alt hvad jeg kan (oss bare fordi jeg vil have dig med i 4. kvartals terminsgruppen )

Anmeld

7. april 2010

Diana...

Ej hvor dejligt  for jer. 

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

øjøjøj!!! hvor spændende!! jeg krydser alt hvad jeg kan (oss bare fordi jeg vil have dig med i 4. kvartals terminsgruppen )

Ihh jeg vil også så gerne nå med der...

Jeg er simpelthen så glad nu - og se også lige vejret... (jeg har vidst glemt hvordan det bliver de næste 14 dage)...

Hvornår skal i til NF??

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Diana... skriver:

Ej hvor dejligt  for jer. 

Tak

Anmeld

7. april 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ihh jeg vil også så gerne nå med der...

Jeg er simpelthen så glad nu - og se også lige vejret... (jeg har vidst glemt hvordan det bliver de næste 14 dage)...

Hvornår skal i til NF??

vi har været idag!!!!! jeg har skrevet et indlæg om det under "graviditet"

og ja...jeg lavede en vejr-profeti-ting da vi var i behandling og jeg kommer stadig til at bruge den ved scanningerne: sol = gode nyheder, regn = dårlige (temmelig simpel, men den holdt faktisk stik igennem vores behandlingsforløb)

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

vi har været idag!!!!! jeg har skrevet et indlæg om det under "graviditet"

og ja...jeg lavede en vejr-profeti-ting da vi var i behandling og jeg kommer stadig til at bruge den ved scanningerne: sol = gode nyheder, regn = dårlige (temmelig simpel, men den holdt faktisk stik igennem vores behandlingsforløb)

Ihh jeg håber det også gælder her

Det vil jeg lige læse så...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.