Yeah - er blevet insemineret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Hi-hi...ja...man skal være lidt overdrevet hvis jeg skal forstå det

Ja, jeg håber virkelig også det er nu den er der...

Jeg bliver SÅ lykkelig...om der er 1 eller 2...

Så kan vi også komme i mødregruppe sammen herinde...skal i til scanning i uge 7??

Knus

Ja det ville være så hyggeligt og dejligt hvis du også lige kunne snige dig med i 4.kvartals mødre gruppen!  og det TROR jeg virkelig du gør denne gang

Jeg har ikke haft ringet til klinikken endnu.... er så bange for at de siger at jeg bare skal ringe igen efter den 10... da det jo først var den 10 jeg fik mens i sidste måned (pga crinone) efter min "gamle" cyklus er jeg 2 dage over tid nu....

Er simpelthen SÅ nervøs.... det ene øjeblik griner jeg og er så glad og det andet øjeblik STOR tuder jeg og er vildt bange for om det hele bare er en drøm!  tester HVER dag og de er heldigvis fuldstændig positive hver dag... men det er bare stadig ikke til at tro på... tænker på om jeg nogensinde kommer til at fatte det...

Nå denne tråd skal ikke handle om mig, var bare lige fordi du spurgte ind til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Pia.

KRYDSER ALT.... Hvad krydses kan.... Pøj Pøj pøj og alt det andet held og lykke jeg nu kan sende jer...

Anmeld

7. april 2010

MM1987

VNB skriver:

Ja det ville være så hyggeligt og dejligt hvis du også lige kunne snige dig med i 4.kvartals mødre gruppen!  og det TROR jeg virkelig du gør denne gang

Jeg har ikke haft ringet til klinikken endnu.... er så bange for at de siger at jeg bare skal ringe igen efter den 10... da det jo først var den 10 jeg fik mens i sidste måned (pga crinone) efter min "gamle" cyklus er jeg 2 dage over tid nu....

Er simpelthen SÅ nervøs.... det ene øjeblik griner jeg og er så glad og det andet øjeblik STOR tuder jeg og er vildt bange for om det hele bare er en drøm!  tester HVER dag og de er heldigvis fuldstændig positive hver dag... men det er bare stadig ikke til at tro på... tænker på om jeg nogensinde kommer til at fatte det...

Nå denne tråd skal ikke handle om mig, var bare lige fordi du spurgte ind til det

Det gør da ikke noget, jeg spørger jo selv

Jeg synes da bare du skal ringe til dem, jeg er sikker på de også bliver glade for de gode nyheder, og så kan du jo få lidt at forholde dig til...

Det er jo lige meget hvad dag du er op, testen er jo positiv...

Nej det må være noget urealistisk, for det kom vel der hvor du mindst ventede det...

Knus

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Pia. skriver:

KRYDSER ALT.... Hvad krydses kan.... Pøj Pøj pøj og alt det andet held og lykke jeg nu kan sende jer...

1000 tak...

Jeg håber om 14 dage eller lidt mere kan skrive jeg er gravid...

Anmeld

7. april 2010

Pia.

Mia Maia skriver:

1000 tak...

Jeg håber om 14 dage eller lidt mere kan skrive jeg er gravid...

Det håber jeg virkelig også du kan

Anmeld

7. april 2010

Kruse90

åreh hvor jeg inderligt håber for jer smukke
Krydser alt hvad jeg overhovedet kan

Anmeld

7. april 2010

håber snart det er os

Mia Maia skriver:

ENDELIG lykkedes det - og ENDELIG gode nyheder fra mig...

Jeg har jo haft det lidt svært når lægerne har sagt "nu må vi se", "det er okay" og "det er fint"...jeg forstår simpelthen ikke hvad forskellen er

Men i dag sagde hun "det er super" og det forstår en sjællander...

Jeg var super og manden var super...så nu må det da lykkedes...

Jeg havde 2 rigtig flotte æg og måske et mere og Jans sædprøve var igen rigtig god...

Så nu er det bare at vente...det er meget urealistisk...

Knus

jeg ALT HVAD JEG KAN

knuz

Anmeld

7. april 2010

VNB

Mia Maia skriver:

Det gør da ikke noget, jeg spørger jo selv

Jeg synes da bare du skal ringe til dem, jeg er sikker på de også bliver glade for de gode nyheder, og så kan du jo få lidt at forholde dig til...

Det er jo lige meget hvad dag du er op, testen er jo positiv...

Nej det må være noget urealistisk, for det kom vel der hvor du mindst ventede det...

Knus

ja man må sige at det kom meget meget meget uventet  og lykke følelsen er fuldstændig ubeskrivelig!

Min kæreste siger også til mig at han synes at jeg bare skal ringe... kan heller ikke forstå hvorfor jeg er så bange for det... for den er jo 110 % positiv hver dag.... og har kvalme hele dagen lang...

Tror jeg tager mig sammen til at ringe imorgen tidlig  så må jeg jo se hvad de siger til det.

Opdaterer inde på min tråd når jeg har snakket med dem

og så krydser jeg ALT de næste 14 dage for jer

Anmeld

7. april 2010

smokin

Hvor lang tid skal du så vente søde? Det må da være næsten ulideligt fantastisk at vente....

Stort knus

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Kruse90 skriver:

åreh hvor jeg inderligt håber for jer smukke
Krydser alt hvad jeg overhovedet kan

Mange tak...

Og i lige måde...

Hvornår skal du teste næste gang??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.