Yeah - er blevet insemineret....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2010

MM1987

Sofiekdk skriver:

Ja for dælen jeg tænkte også første gang jeg så det rør - ehm, skal det lige hele vejen op, men så langt er der åbenbart hele vejen op til æggestokkene, lidt vildt

Jeg er sikker på at alle de prøvelser i har været igennem nok skal munde ud i en positiv test. Det er altid et dejligt tidspunkt lige efter man er blevet insemineret og det er bare med at nyde det de næste 14 dage og være glad og håbefuld.

Selvom det er super hårdt virkelig at have håbet og følt sig sikker ligesom jeg gjorde sidste måned og så når den ikke er der, så er det bare det hele værd og jeg tror ligemeget hvad at de her behandlinger vil være en rutjebane ÅH - håber bare så meget

Du har helt ret...

Og hvis det ikke lykkedes denne gang, må vi bare på den igen (hold da op jeg er positiv)....men jeg tror squ den er der, og er virkelig begyndt at forberede mig på hvis der er 2, jeg har det bare på fornemmelsen...men det er måske også bare fordi jeg har tænkt meget på det...

Man er jo rigtig ked af det et par dage når det ikke lykkedes, men man er jo hurtigt igang igen...

Men nøj det ville være dejligt hvis det bare var nu...

for os begge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2010

Sofiedk

Det er noget underligt noget det med at man er begyndt at forberede sig selv på at der er 2, jeg har også en forhåbning på at det bliver denne gang og at det er de ekstra hormoner der skulle til. Men underligt nok har jeg også en fornemmelse af når det endelig lykkes så vil der være to.

Men ved du hvad, jeg vil bare nyde at få to, har virkelig affundet med at risikoen for tvillinger er væsentlig større og hvor fantastisk er det ikke at få en dobbelt glæde og få to børn der kan have SÅ meget glæde af hinanden hele vejen gennem deres opvækst.

Vi skal sku nok klare den ligemeget hvad der kommer til os

Anmeld

7. april 2010

LouiseNielsen

Mia Maia skriver:

Mange tak...

Og held og lykke (eller hvad det hedder) med den forestående fødsel...der er ikke længe til...

Tusind tak for det.... Neeej det kan jo ske når som helst!

Anmeld

7. april 2010

Vial

Mia Maia skriver:

ENDELIG lykkedes det - og ENDELIG gode nyheder fra mig...

Jeg har jo haft det lidt svært når lægerne har sagt "nu må vi se", "det er okay" og "det er fint"...jeg forstår simpelthen ikke hvad forskellen er

Men i dag sagde hun "det er super" og det forstår en sjællander...

Jeg var super og manden var super...så nu må det da lykkedes...

Jeg havde 2 rigtig flotte æg og måske et mere og Jans sædprøve var igen rigtig god...

Så nu er det bare at vente...det er meget urealistisk...

Knus

Wauuv - hvor er det dejlig læsning. Jeg krydser allerede fingre.. Ihh, hvor spændende.

Knus fra mig

Anmeld

7. april 2010

Kløver

Jeg har jo haft det lidt svært når lægerne har sagt "nu må vi se", "det er okay" og "det er fint"...jeg forstår simpelthen ikke hvad forskellen er

Jeg havde 2 rigtig flotte æg og måske et mere og Jans sædprøve var igen rigtig god...

Knus

hvor dejligt, krydser alt der kan skrydses for positivt resultat

Anmeld

7. april 2010

MM1987

KaMa skriver:

Wauuv - hvor er det dejlig læsning. Jeg krydser allerede fingre.. Ihh, hvor spændende.

Knus fra mig

Jamen jeg er også helt vildt glad...

Jeg synes godt nok det tynger noget her til aften...men det er måske bare ægløsningen...

Har en fornemmelsen af det godt kunne gå hen og blive tvillinger, men er nok mest fordi jeg er ved at forberede mig på det - og fordi jeg er åh så glad i låget...

Men jeg håber bare den er der...

Anmeld

7. april 2010

MM1987

Maja84 skriver:

hvor dejligt, krydser alt der kan skrydses for positivt resultat

1000 tak...

Anmeld

7. april 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Knus

EJ HVOR FEDT AT DET HELE ER FINT!!!! ALT HELD OG LYKKE TIL JER!!!!

KNUS OG KRAMMER!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.